Inca Street- paliwo

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9527
    Sebastian
    Użytkownik
    • 2
    • 5Postów:

    Witam,

    Od niedawna jestem w posiadaniu mojego pierwszego skuterka w życiu a mianowicie Inca Street 50.Mam już przejechane 1200km,odpukać narazie bez żadnych awarii. Jedynie raz rozładował mi się akumulator ,ale to z mojej winy.(zostawiłem go na noc na postojowych 🙄 ) Jestem z niego zadowolony pomimo ,że jest to skuter chiński tzw.chinol.Od paru tankowań (tankuje tylko skuter jak wskaźnik wkracza na rezerwę (czerwony pasek) zauważyłem ,że do zbiornika wchodzi ledwo co 3l paliwa, przypomnę ,że zbiornik ma 5L.Czy istnieje możliwość ,że wskaźnik „oszukuje” ? Według mnie działa prawidłowo , lecz nie pokoi mnie dlaczego nie mogę zatankować wiecej,dla spokoju jadę i tankuję ,ponieważ nie chce się spotkać z niemiła sytuacją tj. skuter staje na środku drogi lub daleko od miasta.

    Pozdrawiam

    #9528
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Zależnie od modelu czujnik poziomu paliwa znajduje się pod, na, lub z boku baku. Zwykle jest to bębenek odporny na benzynę unoszący się w niej i pręt poruszający góra-dół. Zawsze taki czujnik produkowany jest by można było go wyregulować (niestety własnoręczna regulacja jest bardzo trudna) więc może się przestawiać. Zwykle przestawia się podczas najeżdżania na wypukłości na drodze i nagłe, ostre hamowania.

    Pręt może się też wyginać a przewody łączące wskaźnik z czujnikiem przetrzeć, dostać zwarcia itp. W zależności od rodzaju są czujniki z dwoma lub trzema przewodami dokupując taki należy zwrócić uwagę jaką mamy wtyczkę i jak wygląda pręt w baku – inne wygięcie pręta będzie oszukiwało nasz wskaźnik.

    #9534
    grocik
    Użytkownik
    • 5
    • 310Postów:

    u mnie rezerwa jest jak w baku są jesazcze ok. 2l

    #9540
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Niestety wskaźniki są tak zrobione, że albo pokazują źle, albo po prostu mają tak, że rezerwa ma 2-3l, czyli tyle, aby spokojnie stację benzynową zaliczyć 😀

    #9779
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Pewnie zrobiono tak dla bezpieczeństwa żeby nie stanąć gdzieś w szczerym polu z powodu braku paliwa. U mnie od czerwonego pola do full to 4,5 litra. Cały zbiornik to 6,04 litra więc jakieś półtora w rezerwie. A w poldku nie osiągnie jeszcze zera, a już paliwa zupełny brak!

    #9796
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    a Inca pisze ze wskaźnik ustawiony jest na około 1,3L. Ja tam z przyzwyczajenia zaglądam co jakiś czas bezpośrednio w bak bo nigdy nie wiadomo czy wskaźnik nie padł lub się zawiesił. a moim zdaniem tez tarcza wskaźnika paliwa nie ma przełożenia co do faktycznego stanu w baku; tzn jak wskazuje połowę to może być nawet odchylenie że będzie więcej. ja tak miałem w faspider roma. Nie dość że wieszał się pływak to miał ze wskazanie jak źle był założony w obsadzie czujnika.

    #9812
    gibkibongo
    Użytkownik
    • 1
    • 38Postów:

    „Każdy musi nauczyć się swojego skutera”
    Trafna myśl,ale nie moja…
    W każdym skuterze ilość paliwa nie odpowiada wskazaniom.Nie ma norn u chinola.

    #10000
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    gibki kongo to prawda co piszesz ale wskazania to indywidualna sprawa wskaxniku adlatego warto zaglądac czasem bezpośrednio do baku a i po doceraniu i w ktrakcie robić proby wyjeżdzania z pełnego baku do rezerwy odpisujac przed testem i po stan na szafie. mnie w trakcie docierania a mam młodziutki sqt wyszło 4l z hakiem na 100 km. ciekawe ile bedzie po przegladzie pierwszym czyli w ten poniedziałek. dodam ze na razie leje tylko 95

    #10008
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    Ciekawy jestem jak zajrzysz do baku takiego skutera jak np.Kymco Dink?

    #10012
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Nie no my nie wiemy, gdzie jest wlew 😀 Hehe, ale jak ktoś ma takiego 4T i zbiornik 5l, to spokojnie ponad 100 przejedzie, nawet i 200, ale co 100 kilosów może tankować i tyle 😀

    #10016
    gibkibongo
    Użytkownik
    • 1
    • 38Postów:

    Mój 4T pali 5L na 100 km.(prawie)
    (Bo Cylinder 60ccm,bo wariuje)
    Bo się jeździ…

    #10020
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    Vezyr napisał:

    Nie no my nie wiemy, gdzie jest wlew 😀 Hehe, ale jak ktoś ma takiego 4T i zbiornik 5l, to spokojnie ponad 100 przejedzie, nawet i 200, ale co 100 kilosów może tankować i tyle 😀

    Vezyr – cenię Twoje wypowiedzi na tym forum, ale jeśli masz jakieś aluzje do mojej wypowiedzi to napisz jaśniej.

    #10023
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Heh nie mam, tak jakoś napisałem 😀 Nie żebym coś miał, domyślam się, że nie idzie sprawdzić u Ciebie wahy przez zajrzenie 😀 Nie miałem na myśli Cię wyśmiać czy urazić 😀 Swoją drogą, właściwie to druga część mojego postu była ważniejsza 😀 A spalanie na cylku 63ccm rzędu 5 litrów to lekka przesada.

    #10024
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    gibkibongo napisał:

    Mój 4T pali 5L na 100 km.(prawie)
    (Bo Cylinder 60ccm,bo wariuje)
    Bo się jeździ…

    Jeśli Twój 4T tyle Ci pali to ja nie chcę wiedzieć ile by Ci palił 2T.

    #10028
    gibkibongo
    Użytkownik
    • 1
    • 38Postów:

    Vezyr płyń….
    4t pali dużo bo to wysokoobrotowy!!!
    Wali 12000 obr/min
    To musi brać dużo paliwa.
    Mało ale często!!!!!!!

    #10030
    gibkibongo
    Użytkownik
    • 1
    • 38Postów:

    Ludzie!!!Macie google..!

    #10032
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    gibkibongo napisał:

    Ludzie!!!Macie google..!

    Chłopie troszkę luzu.Myślisz że wszyscy na tym forum to tępacy?

    #10033
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • 1 204Postów:

    Witam.
    Tak jak napisałem wcześniej – spalanie na dotarciu miałem prawie 5l teraz 3,2.
    Spalanie zależy od sposobu jazdy i tyle w temacie:) Zyłujesz wariata? – masz wir w baku:)

    #10034
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • 1 204Postów:

    gibkibongo napisał:

    Ludzie!!!Macie google..!

    Wujek google nie wie to co wiemy tu na forum:)

    #10036
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    gibkibongo jeszcze jakiś problem? 12 tysięcy no ciekawe jakim cudem, na nóżkach się rozkręcają do 11 tysi, więc 12 to wiesz… A jeśli google wolisz, to tu nie pisz… Wodzu no widzisz jaki się oszczędny zrobił 😀 Od tego jest forum, żeby tu pisać, a nie google.

    #10043
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    WODZU napisał:

    Witam.
    Tak jak napisałem wcześniej – spalanie na dotarciu miałem prawie 5l teraz 3,2.
    Spalanie zależy od sposobu jazdy i tyle w temacie:) Zyłujesz wariata? – masz wir w baku:)

    „4t pali dużo bo to wysokoobrotowy!!!” – chodzi mi o to że pierdzieli głupoty.Jeśli założę sportowy moduł to też mi tyle obrotów wykręci.Ja mam zablokowany modół – 8tyś.On nie ma pojęcia co to jest silnik wysokoobrotowy.

    #10044
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Wodzu ma 2T 😀 Więc jego normalnie pali 😀 A że gibki coś tam pisze-to co innego 🙂

    #10049
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    Wiem że WODZU ma 2T.Przytoczyłem cytat gibkiego.Przecież to nie było o wypowiedzi WODZA.

    #10052
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Spoko, dla pewności zapytałem żeby ktoś czytający nie był w błędzie.Wybacz 😉

    #10054
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    Vezyr napisał:

    Spoko, dla pewności zapytałem żeby ktoś czytający nie był w błędzie.Wybacz 😉

    OK. gibki myśli że jak podniesie obroty przy silniku to już jest wysokoobrotowy? Są tu ludzie na tym forum co też się znają na niektórych sprawach.

    #10055
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    No właśnie, i chociaż nie cwaniakują 😀 Ale koniec OT najlepiej 🙂

    #10056
    Dopesc
    Użytkownik
    • 2
    • 133Postów:

    Dobry Wieczor wszystkim uzytkownikom 😉

    Wodzu czy moglbys w wolnym czasie zrobic zdjecie swojego korka do wlewu paliwa.Chcialbym sprawdzic ze swoim. Ja od razu kupujac street’ke mialem metalowy korek.

    Z gory dziekuje

    #10057
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Z tym odpowietrzaniem masz problem jak inni, tak?A i dobry wieczór 😀

    #10064
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    Vezyr z tego co wiem to w ince street byla cala seria wypuszczona „wadliwych” korków od baku. wiem juz z autopsji ze usuwają to bez żadnego ale i jest już mało w obrocie takich korków w tych maszynach

    #10070
    eskobar
    Użytkownik
    • 0
    • 25Postów:

    potwierdzam opinię wodza.moja streetka też pali 3,2 l,a co do korka wlewu ,mam bez odpowietrzenia metalowy i jeżdże normalnie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button