Inca street muli

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7044 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    Witam tak jak w temacie zauważyłem że miedzy 30-40 km/h muli strasznie i vmax spadł mi z 70km/h na 60-65 – wyczyściłem filtr powietrza i nic , obejrzałem filtr paliwa i nic , rozebrałem gaźnik wyczysciłęm iglicę i znalazłem jakiś paproch w środku i nic , w końcu wykręciłem swiecę , przeczyściłem ja i lekko rozwarłem elektrody bo były bardzo blisko siebie – jest lepiej ale nadal potrafi zmulić. nie wiem co się mogło stac – mam przejechane 950 km – czy to może byc wina gażnika lub raczej przeniesienia napędu ?
    Skuter na zimno zachowuje się normalnie – zaczyna zmulac po przejechaniu kawałka drogi.Jest na gwarancji więc pewnie pojadę na serwis ale chciałbym wiedzieć czy macie jakieś pomysły , może to jakas pierdoła.
    Acha paliwo też lałem rózne – tankowałem tam gdzie zawsze (ale stacja ta nie cieszy się renomą pomimo ze to orlen to zdarzały sie akty chrzczenia paliwa) pojechałem tez na Statoil i nie widze różnicy.

    #7045 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Hello. Są upalne dni. Zamulanie to wynik za wysokiej temperatury silnika. Nie szarp go tak mocno, bo się szlifem skończy.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #7046 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    Dziś temperatura spadła o kilka stopni – siedzę w robocie na III zmianie sprawdzę jak bede wracał do domu

    #7106 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    Leszek chyba miałes racje – dziś tempa na dworze spadła ponizej 20 stopni i Inca jeżdzi dobrze.

    I znów w takim razie pytanie – co zrobic by polepszyc chłodzenie silnika w upalne dni silnika chłodzonego powietrzem ?

    #7107 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Właściwie nic nie poradzisz, trzeba uważać po prostu, aby go nie przegrzać. Nie szaleć:)

    #7112 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3 022
    • Postów: 3 026

    Ewentulanie, możesz założyć chwytak powietrza lub poszukać wentylatora o większej mocy, ale nie wiem czy prądnica to uciągnie.
    Przegrzewanie się Streetów to standart.

    #7113 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Hmm, a wentylator nie kręci się za pośrednictwem wału korbowego, dzięki obrotom silnika?

    Chwytak, dobra myśl:)

    #7118 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3 022
    • Postów: 3 026

    Mi się wydaje, że nie- wentylator jest zasilany silniczkiem elektrycznym- łba za to nie daje.

    #7120 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Kurde, ja właśnie też głowy nie dam. Może jest ktoś mądrzejszy…

    #7132 Reply
    marcinwrk
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 2 037
    • Postów: 2 039

    OWSZEM ! Przyszedl MENTOR – ha ! xD
    Chwytak luftu(powietrza) jest napędzany poprzez wał. Z dodaniem gazu wał sie szybciej kręci przez co szybciej chwytak sie kręci i daje wiecej powietrza na cylinder ;]

    #7145 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    marcinwrk wrote:

    OWSZEM ! Przyszedl MENTOR – ha ! xD
    Chwytak luftu(powietrza) jest napędzany poprzez wał. Z dodaniem gazu wał sie szybciej kręci przez co szybciej chwytak sie kręci i daje wiecej powietrza na cylinder ;]

    Dziękować:D

    #7206 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    Panowie – wiatrak napedzany wałem z silnika.

    Niepokoi mnie to że wcześniej tak sie nie działo.
    Dzis po prostu przeżyłem szok – jechałem z Poznania do swojej miejscowości (trasa 30 km) po przejechaniu 3/4 odcinka skuter mi osłabł całkowicie – wogole nie szedł do przodu. nie szarpałem go – jechałem sobie stałą prędkościa , praktycznie bez ruchów manetką speed ok 40-50 – dodam że rano temperatura na dworze n ie przekraczała 15 stopni. Zatrzymałem sie na przystanku PKS i zgasiłem silnik , postałem ok 5 minut , odpaliłem i pojechałem dalej. Nie wiem co robic – pojadę chyba do serwisu po niedzieli bo tak chyba nie powinno byc ze po przejechaniu 25 km brak mocy. Codziennie jezdzę nim do pracy 23 km w jedną strone i nigdy mi się takie coś nie przytrafiło.

    #7207 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    A czy gorąco było? Jaki masz przebieg?

    #7208 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    nie było gorąco – tak jak pisałem wyzej ok 15 stopni – przebieg 1200 km
    Skuter na zimno zachowuje się normalnie przyspiesza bardzo dynamicznie 40 km/h osiaga bardzo szybko po ok. 150m – zaczyna „zmulać” po przejechaniu kawałka drogi wtedy z prędkości 30 – 45 km/h rozpędza się na dystansie 500m albo więcej

    #7209 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • Postów: 304
    • Postów: 307

    qazwsxedc wrote:

    Mi się wydaje, że nie- wentylator jest zasilany silniczkiem elektrycznym- łba za to nie daje.

    – Z tym silniczkiem to by było kiepskie rozwiązanie,bo przypuszczam że wentylator kręcił by się z jednakową prędkością.Leszek dobrze myślał.

    #7210 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • Postów: 304
    • Postów: 307

    ## Spróbuj wymienić świecę na nową ##

    #7240 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    pyjan wrote:

    ## Spróbuj wymienić świecę na nową ##

    </blockquobte>

    Świeca to to raczj nie jest ponieważ po przekroczeniu jakiegoś magicznego progu predkości/obrotów silnika w ince wraca zycie i zaczyna rwać normlnie do przodu.
    Problem mam tylko przy predkosciach pomiedzy 30 a 40.Jadęsobie np ok 50 km/h bezproblemów i zwalniam przed zakrętem , po wyjsciu z łuku dodaje gazu i wtedy jakby mnie ktośtrzymał z tyłu -mułnad muły.
    Napisałem @ do inter-cars z zapytaniem i oto co mi odpisali:

    „Witam,

    Niestety bez oględzin skutera za wiele nie da się powiedzieć. Najprawdopodobniej może to być rozregulowany gaźnik, złe paliwo, lub świeca do wymiany. Polecam jednak podjechać do serwisu, bo przyczyna może być zupełnie inna.”

    Także w poniedziałek ruszam do serwisu i zobaczymy co w trawie piszczy

    #7243 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    Dzwoniłem do serwisu i kazali mi zdjąc z fajki swiecy metalowąosłonę gdyż moze robić przebicie. Zdjałem i sprawdzę jak bedę jechał do pracy

    #7269 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    Niestety nie przyniosło to rezultatów – nadal muli , na podjezdzie pod górkę ledwo wyprzedziłęm rowerzystę (wcześniej predkosci na podjazdach były w granicach 35-40) teraz są o dobre 10 km/h mniejsze.
    Poza tym zauwazyłem że kopyto mi nie odbija spowrotem – nie wiem co się mogło stac – wogóle go nie uzywałem – tylko raz dla sprawdzenia czy wogole działa

    #7571 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    Ufffffff więc tak:

    Wczoraj powrót z pracy = makabra godz 22:30 ciemno jak w d.. szczere pole i mój motorek zgasł i nie chciał zapalić 😈

    Zadzwoniłem po wsparcie , czekajac 30 mi okazało się ze odpalił.
    Dojechałem do domu (15km).
    Dziś rano zmieniłem swiecę na nową i smigam do pracy a tu kolejna d… ledwo jadę – pod górkę to z 20 km/h. wściekły zadzwoniłem do serwisu kazali mi być jutro – ale pojechałem od razu.

    W serwisie sprawdzono:

    – wszystkie filtry
    – wymiana fajki świecy (moja była luźna i nie trzymała)
    – czyszczenie i regulacja gaźnika
    – regulacja wysokości iglicy w gaźniku (oryginalnie zamontowana w najwyzszym położeniu)
    – sprawdzenie całego napędu (wariatora , paska , rolek)
    – sprawdzenie kompresji silnika
    – sprawdzenie napedu pompki oleju

    Po wykonaniu powyzszego nie było pozytywnych rezultatów.

    Pan Marek (serwisant) jednak nie dał za wygraną i stwierdził ze skuter prawie wogole nie dymi , tak jakby dostawał za mało oleju do mieszanki. Wlał dwie nakrętki bezposrednio do baku i woala – działa jedzie nie zmula. Zamówiłem nową pompke oleju i pojechałem moim dynamicznym rumakiem.

    Wodzu i inni streetowcy każcie sobie to sprawdzić bo może sie okazać ze nagle skut ma problem z mułem.

    #7578 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3 022
    • Postów: 3 026

    Panowie, bez obrazy, ale sprzedajcie czym prędzej ten złom!

    #7581 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Makabra! Pozdrów tego mechanika, co zalał go do baku, no kto by pomyślał!

    #7582 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    Leszek wrote:

    Makabra! Pozdrów tego mechanika, co zalał go do baku, no kto by pomyślał!

    Wiesz jak na początku postu pisałem , sam też obleciałem wszystkie filtry , swiece itp.
    Następną rzeczą która miałem sprawdzić to właśnie zalac oleju do baku.
    Serwis sciągnie mi nową pompke i wymienia , a Pan Marek miał być akurat pozytywnym bohaterem tej opowieści bo rzeyelnie wszystko sprawdził, spedziłem w serwisie prawie 4h

    PS chyba nic sie nie stanie jak jest zalany w ten sposób i jakie mam stosować proporcje ?

    #7583 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3 022
    • Postów: 3 026

    tak się robi gdy nie ma mieszalnika lub nie działa.

    #7584 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    qazwsxedc wrote:

    tak się robi gdy nie ma mieszalnika lub nie działa.

    A wiesz moze jakie mam zastosowac proporcje ?
    Mieszalnik mi działa bo olej ze zbiorniczka schodzi ale podaje za mało – nie chciał bym przesadzić

    #7585 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3 022
    • Postów: 3 026

    prawidłowa mieszanka chyba powinnaś być 1:50, ale łba za to nie dam.
    Jesteś w najgorszej sytuacji, bo nie wiesz ile dolewać, żeby było dobrze.

    #7586 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    chyba że zablokuję całkiem wężyk i bedę go zalewał na razie tylko do baku.

    Ostatnio jezdziłem na Castrolu ale butelka ponad 30 zeta wiec kupiłem Orlen dla 2T. Na litrze oleju zrobiłem ok 1200 km (czyli około 45-50 L paliwa) więc widac ze go opobiera. Może po zdjęciu blokady okazało się ze pompka niew wydoli – pompka jest stałej wydajnoiści nie mozna jej wyregulować.

    #7588 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3 022
    • Postów: 3 026

    hmm, jest to jakiś pomysł, ale czy nie ucierpi na tym jeszcze bardziej mieszalnik?

    #7589 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    inca wrote:….
    Wodzu i inni streetowcy każcie sobie to sprawdzić bo może sie okazać ze nagle skut ma problem z mułem.

    Chyba można nazwać to chorobą zakaźną:) Dziś wracając z pracy zauważyłem także dziwne mulenie. Nie wpadłem na to aby zobaczyć jak kopci z wydechu ale już lecę do garażu. Olej w zbiorniczku mam na wykończeniu i jutro mam właśnie dokupić literka.

    qazwsxedc wrote:Panowie, bez obrazy, ale sprzedajcie czym prędzej ten złom!

    Jak widać Inter-Cars bardzo sobie popsuł markę tym modelem skutera. Chociaż jak w serwisie mówią tylko ten model jest felerny.

    #7591 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    Wodzu olej w streetce leci tym lepiej im go wiecej w zbiorniczku.
    Dolej czym predzej a jak nie przestanie mulić to wlej ze dwie nakrętki do baku

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Inca street muli
Twoje informacje:




Back to top button