Inca Street KUPUJE mam problem potrzebuje odpowiedzi...

Witam, ostatnio naszła mnie myśl na zakup skuterka i padło na Inca Street no dobra nie będę się rozpisywał...

Dzwoniłem do gościa który posiada owy skuterek na sprzedaż skuter jest odblokowany a koleś mówi że nie pojedzie więcej niż 50 kolega ma taki sam i jedzie mu 60 65+ Z górki nawet 75+ co może być nie tak czy możliwe że kolega miał coś wymieniane jakieś wariatory czy coś ?? nie znam się na tym zbytnio a nawet wcale ;d więc proszę o wyrozumiałość dodam że będzie to mój 1 skuterek więc moje pytania mogą być dość dziwne ;p

Z góry dzięki :)

rozejrzyj sie za innym skuterem.

To w takim razie albo nie odblokowany, albo coś jest nie tak. Odblokowana Inca pójdzie 65-70km/h.

pasek zjechany ;)

Odblokowana Inca to zapierdziela, jak szalona ... aż byłem pod wrażeniem jak podróżowałem tym cudem techniki :).

kiedyś sie ścigałem ze streetką Kisia :)

madi napisał:

kiedyś sie ścigałem ze streetką Kisia :)

I jak to się odnosi do tematu ??

Dobra można powiedzieć że już wiem wszystko a teraz tak jak coś poważnego się stanie to gdzie w Łodzi znajdę części do Inci ??

Edit

Przepraszam za post pod postem...

Pisałem tobie w innym wątku. na stronie internetowej INCI znajdziesz informacje gdzie w Łodzi masz serwis

rafayekxx napisał:

madi napisał:
kiedyś sie ścigałem ze streetką Kisia :)

I jak to się odnosi do tematu ??

tak samo się odnosi jak to, że zakładasz dwa niemal identyczne tematy.

Może zainteresuj się tym http://otomoto.pl/inny-inny-inca-street-M2804672.html do Warszawy masz "nieco" bliżej a i cena skutera znacznie niższa.

O kurna, ale żeś Madi wypatrzył ;O Za 700zł to bym brał nawet się nie zastanawiając. Ciekawe czy jeszcze ten skuter jest, czy już sprzedany po 1 dniu ;D
Za 700zł to się na prawdę opłaca. Przebieg jest śmieszny, a jak od właściciela, to duża szansa, że nie cofany ;) Za takie pieniądze, jakby miał 3 razy tyle to i by się opłacało.