Inca street czy zipp basic?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8696 Reply
    sobel
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14

    Witam mam możliwość kupna skuterów:
    inca street za 2650
    zipp basic za 2500
    inca spatran za 2800

    Wszystie nowe

    I moje pytanie jest takie, który z nich jest najlepszy, najfajniejszy i najbardziej opłacalny?

    czy moze polecicie mi jakiegoś innego w podobnej cenie?

    z góry dzięki za odpowiedzi

    #8697 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Ja bym brał Zipp’a jeśli już.Może i obie Inci to 2T, ale poziom ich montażu u dealera w Polsce jest tragiczny wg mnie.Zipp-4T, silnik mniej trwały od 2T chińskiego, ale Zippy chociaż jako tako składają, aż tak od razu nie padają.Basic będzie też wolniejszy.Niby chinole się nie różnią znacząco, ale jednak… A najlepiej to kup używany skuter, da się w tej cenie coś wychaczyć 😀

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #8700 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3 022
    • Postów: 3 026

    odradzam Ince- można o awaryjności dużo poczytać w innych tematach.
    Mniejszym złem będzie zipp.

    #8706 Reply
    sobel
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14

    A jeśli już zipp to lepszy basic czy otis?

    #8710 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Praktycznie to samo, do Basic-a więcej plastików jest, większy bagażnik ma też.Chyba, że kupisz Otisa 2T.

    #8711 Reply
    sobel
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14

    A czym się różnie ten otis 2T?

    #8718 Reply
    sobel
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14

    Skoro jeszcze nie odpowiedziaeś to dopisze jeszcze jedno pytanie lepszy zipp basic czy keeway huricane

    #8744 Reply
    Cytrus
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 65
    • Postów: 66

    Keeway :mrgreen:

    #9632 Reply
    mikrol
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    O I NA INCE MOŻNA PIĘKNIE WYPIERDOLIĆ JESTEM TEGO PRZYKŁADEM 😆

    #9640 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • Postów: 304
    • Postów: 307

    mikrol napisał:

    O I NA INCE MOŻNA PIĘKNIE WYPIERDOLIĆ JESTEM TEGO PRZYKŁADEM 😆

    O I NA ROWERZE MOŻNA PIĘKNIE WYPIERDOLIĆ.

    #9649 Reply
    Kosik
    Użytkownik
    • 12
    • Postów: 669
    • Postów: 681

    Otis w 2T jest fajny, bo troszkę chyba większy od basica, lepszy silnik moim zdaniem, lepiej daje rade.

    #9653 Reply
    Vin
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 236
    • Postów: 240

    Basic nie jest zły, jak zadbasz to nabijesz nim spore kilometry a ten chiński 4T nie jest aż taki słaby jak to mówią – do 40km/h ładnie leci, potem trochę słabiej.

    #9655 Reply
    grocik
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 305
    • Postów: 310

    Otis ma mniej oklepany wygląd 🙄

    #9656 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    2T jest lżejszy, mocniejszy, więcej pali a jego moc wzrasta zauważalnie przy wyższych obrotach, nie potrzebuje oleju do silnika tylko do benzyny, 4T pracuje bardziej płynnie, nie potrzebuje oleju do paliwa. Większość mocnych, markowych skuterów ma silniki 2T.

    Na wszystkim można się ładnie wyłożyć, czy to to Burgman, Basic, rower czy hulajnoga.

    #9664 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Otis ma mniej więcej taki sam wymiar jak Vapor, tylko kanapę większą.W Otisie też masz mniejszy sporo schowek.

    #9674 Reply
    grocik
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 305
    • Postów: 310


    Vapor inaczej wygląda, ma lampe na kierownicy

    #9870 Reply
    Diakon1992
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 11
    • Postów: 13

    ja polecam ince, sam posiadam od miesiaca i zadnych usterek. w deszcz jak schowasz nogi to sa suchutkie. pieknie smniga zablokowana 30 mil. tylko jezdzic 🙂

    #9871 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Zrób 10 tysięcy to pogadamy 🙂 Na tym forum sporo osób narzeka na Incę.

    #9874 Reply
    Vin
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 236
    • Postów: 240

    Diakon1992 napisał:

    ja polecam ince, sam posiadam od miesiaca i zadnych usterek. w deszcz jak schowasz nogi to sa suchutkie. pieknie smniga zablokowana 30 mil. tylko jezdzic 🙂

    Masz miesiąc skuter i już chwalisz? Przejedź chociaż 4000km to pogadamy. Jak najbardziej kup Otis’a ale w wersji 2T, bo te zdjęcie co kolega pokazał jest od Otis’a 4T.

    #9876 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • Postów: 304
    • Postów: 307

    Diakon1992 napisał:

    ja polecam ince, sam posiadam od miesiaca i zadnych usterek. w deszcz jak schowasz nogi to sa suchutkie. pieknie smniga zablokowana 30 mil. tylko jezdzic 🙂

    Jak można proponować skuter którego używa się ledwo miesiąc.Poczytaj wypowiedzi użytkowników jakie mają problemy z tym skuterem.

    #15827 Reply
    Famuloks
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 3
    • Postów: 3

    Ja polecam ince mam nabite juz 3tysiaki í żadnej wiekszej awari

    NIE JEST SZTUKĄ ZAKUP MARKOWEGO SKUTERKA I OBJERZDŻANIE CHINSKICH PODRÓBEK SZTUKĄ JEST PRZEROBIENIE CHINSKIEJ PODRÓBKI TAK ABY OBJERZDŻAŁA MARKOWE SKUTERY 😆 😆

    #15868 Reply
    wybuchowy
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 48
    • Postów: 49

    Dokładnie, i wszystkie te oklepane KYMCO z tego forum ^^.

    #15870 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Jednak skuter ocenia się nie po 3tysiącach, ale tak z 10 tysięcy by wypadało-takie moje zdanie.

    #15871 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Może i Kymco jest tu oklepane,chociaż ja pozostaje przy swoim że to niezawodny sprzęt i nie neguje posiadaczy chińskich skuterów,każdy ma to na co go stać.

    #16015 Reply
    Dopesc
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 131
    • Postów: 133

    Ja mam w dupie KYMCO i opinie ze to forum jezdzi na KYMCO.
    Ja jezdze na Inca street i powiem tyle. tandetne wykonanie.
    SRuby od plastikow po wypadaly .
    Plastiki trzeszcza od samego poczatku. Jedyny plus to cena i wielkosc skutera+ 13 calowe opony.

    Zaprojektowanie dwoch swiatel mijania po czym odlaczanie ich u dealerow bo akumulator nie daje rady.
    Widzialem instrukcje od Intercars zeby odcinac swiatlo zeby nie bylo zwrotow bo jest to zgodne z prawem bo motor moze miec jedno swiatlo mijanaia.
    Nie wspomne o schowku ktory jest wykonany za pomoca piasku i gliny.

    KPINA !

    Przejechalem 1300 km i to moj pierwszy skuter ale juz teraz widze tandete !

    Jezdze bo mialem tylko 3 tysie do wydania i male doswiadczenie. Jak mial bym piec jezdzil bym czyms innym.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Inca street czy zipp basic?
Twoje informacje:




Back to top button