Inca street czy zipp basic?
- This topic has 24 odpowiedzi, 15 głosów, and was last updated 13 years, 5 months temu by Dopesc.
- AutorWpisy
- 26 lipca 2010 dnia 15:33 #8696
Witam mam możliwość kupna skuterów:
inca street za 2650
zipp basic za 2500
inca spatran za 2800Wszystie nowe
I moje pytanie jest takie, który z nich jest najlepszy, najfajniejszy i najbardziej opłacalny?
czy moze polecicie mi jakiegoś innego w podobnej cenie?
z góry dzięki za odpowiedzi
26 lipca 2010 dnia 15:40 #8697Ja bym brał Zipp’a jeśli już.Może i obie Inci to 2T, ale poziom ich montażu u dealera w Polsce jest tragiczny wg mnie.Zipp-4T, silnik mniej trwały od 2T chińskiego, ale Zippy chociaż jako tako składają, aż tak od razu nie padają.Basic będzie też wolniejszy.Niby chinole się nie różnią znacząco, ale jednak… A najlepiej to kup używany skuter, da się w tej cenie coś wychaczyć 😀
26 lipca 2010 dnia 15:46 #8700odradzam Ince- można o awaryjności dużo poczytać w innych tematach.
Mniejszym złem będzie zipp.26 lipca 2010 dnia 16:24 #8706A jeśli już zipp to lepszy basic czy otis?
26 lipca 2010 dnia 16:26 #8710Praktycznie to samo, do Basic-a więcej plastików jest, większy bagażnik ma też.Chyba, że kupisz Otisa 2T.
26 lipca 2010 dnia 16:30 #8711A czym się różnie ten otis 2T?
26 lipca 2010 dnia 17:54 #8718Skoro jeszcze nie odpowiedziaeś to dopisze jeszcze jedno pytanie lepszy zipp basic czy keeway huricane
26 lipca 2010 dnia 19:30 #8744Keeway
4 sierpnia 2010 dnia 09:39 #9632O I NA INCE MOŻNA PIĘKNIE WYPIERDOLIĆ JESTEM TEGO PRZYKŁADEM 😆
4 sierpnia 2010 dnia 10:55 #9640AnonimNieaktywny- 3
- 307Postów:
mikrol napisał:
O I NA INCE MOŻNA PIĘKNIE WYPIERDOLIĆ JESTEM TEGO PRZYKŁADEM 😆
O I NA ROWERZE MOŻNA PIĘKNIE WYPIERDOLIĆ.
4 sierpnia 2010 dnia 13:10 #9649Otis w 2T jest fajny, bo troszkę chyba większy od basica, lepszy silnik moim zdaniem, lepiej daje rade.
4 sierpnia 2010 dnia 13:21 #9653Basic nie jest zły, jak zadbasz to nabijesz nim spore kilometry a ten chiński 4T nie jest aż taki słaby jak to mówią – do 40km/h ładnie leci, potem trochę słabiej.
4 sierpnia 2010 dnia 13:23 #9655Otis ma mniej oklepany wygląd 🙄
4 sierpnia 2010 dnia 13:25 #96562T jest lżejszy, mocniejszy, więcej pali a jego moc wzrasta zauważalnie przy wyższych obrotach, nie potrzebuje oleju do silnika tylko do benzyny, 4T pracuje bardziej płynnie, nie potrzebuje oleju do paliwa. Większość mocnych, markowych skuterów ma silniki 2T.
Na wszystkim można się ładnie wyłożyć, czy to to Burgman, Basic, rower czy hulajnoga.
4 sierpnia 2010 dnia 13:45 #9664Otis ma mniej więcej taki sam wymiar jak Vapor, tylko kanapę większą.W Otisie też masz mniejszy sporo schowek.
4 sierpnia 2010 dnia 14:08 #9674
Vapor inaczej wygląda, ma lampe na kierownicy5 sierpnia 2010 dnia 21:39 #9870ja polecam ince, sam posiadam od miesiaca i zadnych usterek. w deszcz jak schowasz nogi to sa suchutkie. pieknie smniga zablokowana 30 mil. tylko jezdzic 🙂
5 sierpnia 2010 dnia 21:41 #9871Zrób 10 tysięcy to pogadamy 🙂 Na tym forum sporo osób narzeka na Incę.
6 sierpnia 2010 dnia 05:51 #9874Diakon1992 napisał:
ja polecam ince, sam posiadam od miesiaca i zadnych usterek. w deszcz jak schowasz nogi to sa suchutkie. pieknie smniga zablokowana 30 mil. tylko jezdzic 🙂
Masz miesiąc skuter i już chwalisz? Przejedź chociaż 4000km to pogadamy. Jak najbardziej kup Otis’a ale w wersji 2T, bo te zdjęcie co kolega pokazał jest od Otis’a 4T.
6 sierpnia 2010 dnia 06:18 #9876AnonimNieaktywny- 3
- 307Postów:
Diakon1992 napisał:
ja polecam ince, sam posiadam od miesiaca i zadnych usterek. w deszcz jak schowasz nogi to sa suchutkie. pieknie smniga zablokowana 30 mil. tylko jezdzic 🙂
Jak można proponować skuter którego używa się ledwo miesiąc.Poczytaj wypowiedzi użytkowników jakie mają problemy z tym skuterem.
3 października 2010 dnia 14:16 #15827Ja polecam ince mam nabite juz 3tysiaki í żadnej wiekszej awari
NIE JEST SZTUKĄ ZAKUP MARKOWEGO SKUTERKA I OBJERZDŻANIE CHINSKICH PODRÓBEK SZTUKĄ JEST PRZEROBIENIE CHINSKIEJ PODRÓBKI TAK ABY OBJERZDŻAŁA MARKOWE SKUTERY 😆 😆
3 października 2010 dnia 19:50 #15868Dokładnie, i wszystkie te oklepane KYMCO z tego forum ^^.
3 października 2010 dnia 19:56 #15870Jednak skuter ocenia się nie po 3tysiącach, ale tak z 10 tysięcy by wypadało-takie moje zdanie.
3 października 2010 dnia 19:57 #15871Może i Kymco jest tu oklepane,chociaż ja pozostaje przy swoim że to niezawodny sprzęt i nie neguje posiadaczy chińskich skuterów,każdy ma to na co go stać.
4 października 2010 dnia 23:24 #16015Ja mam w dupie KYMCO i opinie ze to forum jezdzi na KYMCO.
Ja jezdze na Inca street i powiem tyle. tandetne wykonanie.
SRuby od plastikow po wypadaly .
Plastiki trzeszcza od samego poczatku. Jedyny plus to cena i wielkosc skutera+ 13 calowe opony.Zaprojektowanie dwoch swiatel mijania po czym odlaczanie ich u dealerow bo akumulator nie daje rady.
Widzialem instrukcje od Intercars zeby odcinac swiatlo zeby nie bylo zwrotow bo jest to zgodne z prawem bo motor moze miec jedno swiatlo mijanaia.
Nie wspomne o schowku ktory jest wykonany za pomoca piasku i gliny.KPINA !
Przejechalem 1300 km i to moj pierwszy skuter ale juz teraz widze tandete !
Jezdze bo mialem tylko 3 tysie do wydania i male doswiadczenie. Jak mial bym piec jezdzil bym czyms innym.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.