Inca Street 50 2T Tuning

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Inca Street 50 2T Tuning

Ten temat zawiera 23 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe cHuDy cHuDy 7 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 24 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #70774
    Zdjęcie profilowe cHuDy
    cHuDy
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Witam
    Mam pytanie co mógłbym wymienić w Incy by szybciej jechała i żeby nie wydawać dużo pieniędzy na części
    Proszę o pomoc z góry dziękuje:)

    #70776
    Zdjęcie profilowe agentmb
    agentmb
    Użytkownik
    • Postów: 295

    W skuterze dwusuwowych, jeśli chcesz mieć odczuwalne efekty, zacznij tuning od wymiany wydechu. A skoro chcesz coś porządnego, ale nizbyt drogiego, to Laser-xpro jest najlepszym moim zdaniem wyborem.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #70778
    Zdjęcie profilowe cHuDy
    cHuDy
    Użytkownik
    • Postów: 18

    agentmb napisał:

    W skuterze dwusuwowych, jeśli chcesz mieć odczuwalne efekty, zacznij tuning od wymiany wydechu. A skoro chcesz coś porządnego, ale nizbyt drogiego, to Laser-xpro jest najlepszym moim zdaniem wyborem.

    Dzięki
    a co jeszcze można wymienić.?

    #70784
    Zdjęcie profilowe agentmb
    agentmb
    Użytkownik
    • Postów: 295

    Nap początek wydech wystarczy. Jeśli będziesz miał odłożone pieniądze, warto by jeszcze dokupić wariator sportowy.

    #70785
    Zdjęcie profilowe cHuDy
    cHuDy
    Użytkownik
    • Postów: 18

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #70804
    Zdjęcie profilowe cHuDy
    cHuDy
    Użytkownik
    • Postów: 18

    a co mogę jeszcze kupić po wariatorze .?

    #70809
    Zdjęcie profilowe LiVre
    LiVre
    Użytkownik
    • Postów: 89

    Większy gaźnik, cylinder większej pojemności i szatan a nie skuter 😉
    Ale mówiłeś,że interesuje Cię tuning w rozsądnej cenie…
    Blokady zdjęte?

    Skuterowo.com – internetowa jazda z full manetką;D
    ___________________________________
    Właściciel Aprilia RS factory 2008
    #70899
    Zdjęcie profilowe cHuDy
    cHuDy
    Użytkownik
    • Postów: 18

    LiVre napisał:

    Większy gaźnik, cylinder większej pojemności i szatan a nie skuter 😉
    Ale mówiłeś,że interesuje Cię tuning w rozsądnej cenie…
    Blokady zdjęte?

    Tak zdjęte jechałem ostatnio 85 km/h.
    tak interesuje mnie tuning w rosądnej cenie ale pytam co dalej moge kupować żeby nie robić po tygodniu albo 2 nowego postu i znowu pytac o to samo a tak juz bede wiedział 🙂
    A co do cylindra np kupie ta 70 albo 80 to co się może stać bo kolega mówił że będę musiał przerobić dawkowanie oleju.
    Mam też filtr stożkowy da on coś.?

    #70991
    Zdjęcie profilowe cHuDy
    cHuDy
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Pomoże ktoś.?

    #71004
    Zdjęcie profilowe harekop
    harekop
    Użytkownik
    • Postów: 530

    Może zmienić rolki na lżejsze. Filtr nic dużo nie da, ale często zmieniają więc załóż ; d

    Szlachta w korkach nie stoi ; d
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 24 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie