inca street 50 lepsze osiągi

witam. posiadam ince street 50 i chciał bym żeby była trochę szybsza. mam zdjęte blokady (tuleja gaźnika, zawirowywacz zaspawany i tuleja wariatora). znajomy mechanik powiedział mi że te modele nie są blokowane na module, czy to prawda? jeśli ma ktoś doświadczenie z tym silnikiem to proszę o radę. ostatecznie mogę stuningować ten silnik, ale nie wiem czy się opłaca.

inca to spokojny skuterek, szatana z niego nie zrobisz, chyba że masz sporą sumkę pieniędzy do zainwestowania w silnik.

ja ze swojego chinola zrobiłem ja narazie szatanka :D na szatana przyjdzie czas... a jedynie co zrobiłem to zamontowałem sportowy moduł i skróciłem tuleję wariatora o 2mm bo to jest prawdziwa blokada w kopiach minarelli po tym czynnościach skuter z 40km/h przyspieszył do 90-95(?) - prędkość licznikowa ale czuć że się jedzie

Ja wywaliłem system dopalania spalin, zdjąłem pierścień dystansowy z wariatora i dałem sportowy moduł. Idzie licznikowe 75, z górki 80. Myślę o sportowym wariatorze żeby pasek się wyżej wkręcał albo stoczeniu tulei wariatora jak pisze Lukario.

fabryczny wariator też można przerobić na sportowy tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić ,ale jak ktoś umie i ma tokarkę to może sporo zaoszczędzić.

lukario na co robic samemu. naprawde nie wiele jej potrzeba by latala licznikowe 80. podstawa to wywalenie blokady na wariatorze. i juz dostajesz 15-20 km wiecej wg licznika

u mnie na wariatorze blokady nie było , poza tym skuter spokojnie leci licznikowe 80 nawet we 2 osoby,a przyspieszenie jest tak perfekcyjnie ustawione że samochody muszą naprawdę dawać w palnik żeby mnie wyprzedzić np. między światłami. gdybym nie skrócił tej tulei to wyrwał bym na początku niestety przy większych prędkościach nie przyspieszałbym tak żwawo. obecnie przy 70 czasem jak odkręcę już gaz na full to skuter aż wyrywa :D

Lukario napisał:

u mnie na wariatorze blokady nie było , poza tym skuter spokojnie leci licznikowe 80 nawet we 2 osoby,a przyspieszenie jest tak perfekcyjnie ustawione że samochody muszą naprawdę dawać w palnik żeby mnie wyprzedzić np. między światłami. gdybym nie skrócił tej tulei to wyrwał bym na początku niestety przy większych prędkościach nie przyspieszałbym tak żwawo. obecnie przy 70 czasem jak odkręcę już gaz na full to skuter aż wyrywa :D

TAK JAK MOWI (PISZE)LUKARIO TYLKO JAK KTOS TO BEDZIE ROBIL NIE PRZESADZIC ZE SKROCENIEM TULEJI NA WARIATORZE PONIEWAZ PASEK MOZE WEJSC ZA WYSOKO I NAROBIC MALEGO BIGOSU W NAPEDZIE I BLOKU SILNIKA