Inca Street 50 2T

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #187331 Reply
    remik1302
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Mam pytanie,jestem po czyszczeniu i regulacji gaźnika.Mam problem z odpalaniem przez rozrusznik gdy silnik jest nagrzany.Muszę dodać gazu,żeby odpalił.Na zimnym silniku np rano pali za pierwszym razem bez dodawania gazu.Ładowanie miernikiem pokazuje od ponad 12v na wolnych obrotach do ponad 13v po dodaniu dużo gazu przy włączonych światłach.Serwis stwierdził,że ładowanie jest ok.Proszę o pomoc w temacie.

    #187334 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Też tak mam na 2T… Jak jest zimny to wspomaga go ssanie, dlatego odpala bez problemu. Przy ciepłym, ssanie jest zamknięte i wtedy trzeba czasami odkręcić nieco manetkę… W sumie nic takiego co by wymagało większego niepokoju – o ile oczywiście bez problemu odpala… Przeszkadza Ci to bardzo? ;)))

    #187337 Reply
    remik1302
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Niby nie,ale miałem Basse 4t i tam palił za każdym razem.Jednak 2t to inna bajka.Mam też nowy akumulator i tam pisze,że ładowanie powinno wynosić 14-14,4.

    #187341 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Dopóki łatwo zapala przy lekkim odkręceniu, to się tym nie przejmuj…
    Jakie napięcie pokazuje Ci przy wyłączonych światłach i wyższych obrotach?

    #187344 Reply
    remik1302
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    13v na dużych obrotach

    #187345 Reply
    remik1302
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Na wyłączonych światłach nie wiem.

    #187346 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    No dobrze, ale pisałeś, że 13V ma przy włączonych światłach, a ja się pytam ile pokazuje przy wyłączonych… tyle samo?

    #187349 Reply
    remik1302
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    jak dobrze pamiętam to ponad 13v na wyłączonych

    #187350 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    No wiesz, ponad 13V, to jest też 15V… To mało precyzyjne… Co do zasady napięcie ładowania powinno sięgać 13,8V do !4,6V… Twoje prawdopodobnie jest w pobliżu dolnej granicy. Jest to jednak przedział do którego powinno sięgać maksymalne napięcie ładowania… Ważne jest, czy akumulator bez problemu się ładuje. Jak tak, to się tym nie przejmuj…

    #187351 Reply
    remik1302
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    pomiędzy 13 a14v.Problem tylko z odpalaniem jak pisałem.

    #187352 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    No, ale rozumiem, że Ci odpala, tylko musisz trochę odkręcić manetę… Czy nie odpala… bo już Cię przestaję rozumieć…

    #187354 Reply
    remik1302
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Odpala po dodaniu gazu.Rozrusznik kręci.Chodzi mi,czy ładowanie jest wystarczające?GŁÓWNY WĄTEK to,czy jest to normalne że na ciepłym silniku muszę dodać gazu aby odpalić z rozrusznika?Kolega który stoi obok mnie miał taki problem z odpalaniem ale w motorze i nie miał dobrego ładowania.

    #187356 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    No dobrze, to rozumiem, że odpowiedź już masz. Dodawanie gazu przy odpalaniu nie ma żadnego związku z ewentualnym zbyt słabym ładowaniem.

    #187357 Reply
    remik1302
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    ok dziękuje

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Inca Street 50 2T
Twoje informacje:




Back to top button