INCA Sprint

Faktem jest że inca Sprint ma blokade na wariatorze oraz na module lecz aby zdjąć te blokady trzeba $$$ , Czy ten moduł będzie spełniał swoją funkcje ?

http://allegro.pl/modul-cdi-dc-odblokowany-4-piny-skutery-inca-i1357847212.html

A co do blokady Wariatora to mam zamiar zdjąć ją
za pomocą klucza <link poniżej> i swoich umiejętności pracy techniczno-mechanicznej

http://allegro.pl/blokada-wariatora-chinski-skuter-4t-i1375663614.html

lub

http://allegro.pl/blokada-wariatora-skutery-4t-kingway-zipp-romet-i1359373883.html

Pozdrawiam Mateusz .

Ps:. Szczęśliwego Nowego Roku

To ten moduł zgadza się.
A ta blokada bardzo ułatwi Ci życie:)

Czyli po wymianie samego modułu będzie jakaś różnica mimo tego że jest tulejka na wariatorze ?

A czy ten klucz do blokowania wariatora zda swój egzamin ?

Powinien być dobry,mam nadzieje że jest wykonany z wytrzymałego materiału...
Ja używam podobnego tylko że Buzzetti.
Pamiętam jak kiedyś nawet z pomocą blokady miałem problem,śruba była tak dokręcona (kluczem pneumatycznym)że zęby przeciw talerza zaczęły się ślizgać po blokadzie 8O ale na szczęście z pomocą przyszedł pan wulkanizator.. :P

Ja tam zawsze wole poprosic mechanika by odkrecił pneumatem bo wygodnije i przy dokrecaniu potem mam pewność ze sie nie obluzuje nakrętka na osi i talerz wario nie spadnie

No tak tylko przy regulacji napędu nie było by tak fajnie cały czas do mechanika skikać :P

ale jak scigales kaganiec na wario to chyba nie poradziles sobie sam za pierwszym razm

Maraian nie oreintujesz sie jakiej marki gaźnik montują w streetce?

Chyba podróbę Mikuni ale nie jestem pewny.

wiesz pytam bo szukam manuala do tego gaźnika żeby go ustawić porządnie

Przecież każdy gaźnik się tak samo ustawia,tylko śruby od składu mieszanki i wolnych obrotów mogą być gdzie indziej.

marian a wkrecajac srubke od powietrza to dajemy wiecej paliwa?

Tak.Wkręcając śrubę składu mieszanki dodajemy więcej paliwa,wzbogacamy mieszankę w paliwo.

Dzięki. A co lepsze jet na spalanie/zużycie paliwa bogadsza czy słabsza?

Gaźnik musi być optymalnie wyregulowany,tak żeby świeca miała kolor kawy z mlekiem,zła regulacja gaźnika może nawet spowodować zatarcie cylindra,poprzez zbyt wysoką temperaturę spalania głównie w przypadku gdy mieszanka będzie zbyt uboga w paliwo czyli dużo powietrza,lub gdy gdzieś ciągnie nam lewe powietrze.Jak dobrze wyregulujesz gaźnik to na pewno będzie mniej palił.

Aktualizacja kupiłem moduł i blokadę wariatora , I korzystając z dzisiejszej pogody zmieniłem moduł na odblokowany i o dziwo v-max podniósł się sporo w porywach 70, :twisted: Na wiosnę odblokuje wariator i będzie machina :D Piękna dziś pogoda

Ej. mam pytanie kupiłeś ten moduł DC <prąd zmienny> czy AC <prąd stały> ? Bo ja kupiłem DC i po 30 min przestał działać. ;/

Moduł DC 4 piny :D :mrgreen:

To widocznie trafiłem na jakiś "trefny" ;/
Ps. z jakiej dzielnicy jesteś ? xD