INCA Sprint

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #20592
    Lipton96
    Użytkownik
    • 2
    • 44Postów:

    Faktem jest że inca Sprint ma blokade na wariatorze oraz na module lecz aby zdjąć te blokady trzeba $$$ , Czy ten moduł będzie spełniał swoją funkcje ?

    http://allegro.pl/modul-cdi-dc-odblokowany-4-piny-skutery-inca-i1357847212.html

    A co do blokady Wariatora to mam zamiar zdjąć ją
    za pomocą klucza <link poniżej> i swoich umiejętności pracy techniczno-mechanicznej

    http://allegro.pl/blokada-wariatora-chinski-skuter-4t-i1375663614.html

    lub

    http://allegro.pl/blokada-wariatora-skutery-4t-kingway-zipp-romet-i1359373883.html

    Pozdrawiam Mateusz .

    Ps:. Szczęśliwego Nowego Roku

    #20593
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    To ten moduł zgadza się.
    A ta blokada bardzo ułatwi Ci życie:)

    #20594
    Lipton96
    Użytkownik
    • 2
    • 44Postów:

    Czyli po wymianie samego modułu będzie jakaś różnica mimo tego że jest tulejka na wariatorze ?

    #20595
    Lipton96
    Użytkownik
    • 2
    • 44Postów:

    A czy ten klucz do blokowania wariatora zda swój egzamin ?

    #20642
    MarianMj
    Użytkownik
    • 0
    • 60Postów:

    Powinien być dobry,mam nadzieje że jest wykonany z wytrzymałego materiału…
    Ja używam podobnego tylko że Buzzetti.
    Pamiętam jak kiedyś nawet z pomocą blokady miałem problem,śruba była tak dokręcona (kluczem pneumatycznym)że zęby przeciw talerza zaczęły się ślizgać po blokadzie 😯 ale na szczęście z pomocą przyszedł pan wulkanizator.. 😛

    #20643
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    Ja tam zawsze wole poprosic mechanika by odkrecił pneumatem bo wygodnije i przy dokrecaniu potem mam pewność ze sie nie obluzuje nakrętka na osi i talerz wario nie spadnie

    #20644
    MarianMj
    Użytkownik
    • 0
    • 60Postów:

    No tak tylko przy regulacji napędu nie było by tak fajnie cały czas do mechanika skikać 😛

    #20645
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    ale jak scigales kaganiec na wario to chyba nie poradziles sobie sam za pierwszym razm

    #20646
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    Maraian nie oreintujesz sie jakiej marki gaźnik montują w streetce?

    #20647
    MarianMj
    Użytkownik
    • 0
    • 60Postów:

    Chyba podróbę Mikuni ale nie jestem pewny.

    #20648
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    wiesz pytam bo szukam manuala do tego gaźnika żeby go ustawić porządnie

    #20661
    MarianMj
    Użytkownik
    • 0
    • 60Postów:

    Przecież każdy gaźnik się tak samo ustawia,tylko śruby od składu mieszanki i wolnych obrotów mogą być gdzie indziej.

    #20672
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    marian a wkrecajac srubke od powietrza to dajemy wiecej paliwa?

    #20685
    MarianMj
    Użytkownik
    • 0
    • 60Postów:

    Tak.Wkręcając śrubę składu mieszanki dodajemy więcej paliwa,wzbogacamy mieszankę w paliwo.

    #20693
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    Dzięki. A co lepsze jet na spalanie/zużycie paliwa bogadsza czy słabsza?

    #20701
    MarianMj
    Użytkownik
    • 0
    • 60Postów:

    Gaźnik musi być optymalnie wyregulowany,tak żeby świeca miała kolor kawy z mlekiem,zła regulacja gaźnika może nawet spowodować zatarcie cylindra,poprzez zbyt wysoką temperaturę spalania głównie w przypadku gdy mieszanka będzie zbyt uboga w paliwo czyli dużo powietrza,lub gdy gdzieś ciągnie nam lewe powietrze.Jak dobrze wyregulujesz gaźnik to na pewno będzie mniej palił.

    #21867
    Lipton96
    Użytkownik
    • 2
    • 44Postów:

    Aktualizacja kupiłem moduł i blokadę wariatora , I korzystając z dzisiejszej pogody zmieniłem moduł na odblokowany i o dziwo v-max podniósł się sporo w porywach 70, 😈 Na wiosnę odblokuje wariator i będzie machina 😀 Piękna dziś pogoda

    #22002
    DamianO
    Użytkownik
    • 1
    • 26Postów:

    Ej. mam pytanie kupiłeś ten moduł DC <prąd zmienny> czy AC <prąd stały> ? Bo ja kupiłem DC i po 30 min przestał działać. ;/

    #22004
    Lipton96
    Użytkownik
    • 2
    • 44Postów:

    Moduł DC 4 piny 😀 :mrgreen:

    #22026
    DamianO
    Użytkownik
    • 1
    • 26Postów:

    To widocznie trafiłem na jakiś „trefny” ;/
    Ps. z jakiej dzielnicy jesteś ? xD

    #22677
    Lipton96
    Użytkownik
    • 2
    • 44Postów:

    Białołęka /Żerań Myśliborska obok Mc Donalda

    #22679
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Wiem gdzie to. Przejeżdżam tam prawie codziennie 😀

    #22682
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    zapraszam na temat o wyprawie jest tam najświeższy news 😉

    #22686
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Ech i tak nie mogę pojechać choć bardzo bym chciał…

    #22691
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Krzysiek, uboga mieszanka-małe spalanie, ale to i tak nie w pełnym zakresie obrotów. Silnika.4T nie zatrzesz z powodu ubogiej mieszanki, bo olej jest cały czas w silniku, a nie dostarczany z paliwem jak w 2T. Kolor świecy kawy z mlekiem tyczy się silnika 2T, bo tam występuje również spalanie oleju.

    #22692
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Uboga mieszanka=często wysokie spalanie. Ja wzbogaciłem to spadło.

    #22703
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    Kisiu a ty masz 2t?

    #135817
    holzi
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Mam Takie pytanie…
    Również posiadam ten Skuter Inca Sprint „Sport” 4t
    Znalazłem dwa moduły na AC i DC i już zgłupiałem co mam kupić gdyż na aukcjach jest napisane np.

    Moduł CDI-AC przeznaczony do skuterów INCA 4T z układem zapłonowym zasilanym z magneta (prąd zmienny).

    Moduł zapłonowy CDI-DC przeznaczony do skuterów INCA 4T z układem zapłonowym zasilanym z akumulatora.

    Problem w tym, że po odpaleniu skutera i odłączeniu akumulatora skuter nadal działał i mógł jechać. Światła i kierunki wszystko miał.
    Po opisie aukcji wynika, że do mojego skutera powinien być AC ?

    Ostanio kupiłem moduł CDI – AC po podłączeniu i próby odpalnia moduł się podpalił żywym ogniem… -_- czy to była wina trefnego modułu czy inny powinienem kupić ?

    Proszę o szybką odpowiedz ;]
    Pozdrawiam

    #135833
    J23
    Uczestnik
    • 2
    • 412Postów:

    Trochę źle sprawdziłeś ten moduł. Nie jest wskazane odłączanie akumulatora, gdy silnik pracuje. Lepiej odłącz akumulator przed odpaleniem skutera i dopiero wtedy próbuj uruchomić starterem nożnym. Oryginalny moduł DC będzie dużo większy od modułu AC. Możesz też spojrzeć na wiązkę wychodzącą z silnika. Jeżeli masz tylko jedno złącze z taki baryłkowatymi konektorami, to masz zapłon DC. Są w sprzedaży tanie moduły DC bez blokady obrotów firmy WM. Co ciekawe są one takich samych rozmiarów co moduły AC.

    #135838
    holzi
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Przy odłączonym aku prawie wg nie ma iskry.. tzn na 10 prób kopnięcia 2 razy się zaiskrzyło.

    Przy podłączonym aku 10 prób i non stop się iskrzyło. Czyli tak jak powinno przy pracy silnika

    Czyli mogę po prostu stwierdzić ze Stały (DC) ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button