Inca - Regulacja gaźnika

Witam Wszystkich.

Mam pytanko do starych wyjadaczy.

Czy to zimny, czy rozgrzany - wariat gaśnie na wolnych obrotach. Przebieg mały - 136km. Czy warto samemu wyregulować gaźnik czy czekać cierpliwie do pierwszego przeglądu po przejechaniu 300km?

Pozdrawiam

Możesz mu podnieść wolne obroty, ale może to nie przynieść efektu- ja bym poczekał do pierwszego przeglądu.
Wiem, że takie gaśniećie jest kłopotliwe, ale...uroki docierania 2T ;p

Ano takie gaśnięcie jest super kłopotliwe :) Cały czas trza wspomagać obroty manetką co pewnie równa się większym zużyciem paliwa :)

Zdaję się na opinie , zaciskam zęby i dalej po Katowicach pędzę do pracy:)

jak podkręcisz obroty to dopiero więcej będzie palił.
Jak jeździsz w trudnych warunkach to możliwe, że na przeglądzie konieczne będzie czyszczenie gaźnika wracz z regulacja, dlatego bym teraz tego nie babrał bez czyszczenia.

Katowice to trudne warunki:) Więc czekamy do pierwszego przeglądu:)

To też bo pyły, jakość powietrza, ale chyba ostatnio jeździłeś dużo w deszcze, prawda?

Jazda w deszcz była jako tako tylko dziś. Wcześniej moto stało na deszczu jak byłem w pracy.

Rozumiem, że jak jesteś w pracy to skuter stoi pod chmurką.
Ostatnio dość dużo mamy na niebie tych chmurek- myślałeś nad jakimś pokrowcem?

W sumie jak pisałem, ja swoją Incą jeżdziłem w zimę. To dopiero warunki. Ja myślę tak: Wodzu - lekko podkręć wolne obroty, nic się nie stanie.

Leszek - wedle wskazówek podkręciłem obroty. Jak narazie jest ok:)

Pozdrawiam

WODZU wrote:

Leszek - wedle wskazówek podkręciłem obroty. Jak narazie jest ok:)
Pozdrawiam

No to się cieszę. Nie zdziw sie jednak, jeśli sporadycznie będzie ci gasł po dłuższych dystansach bez zatrzymywania się. To raczej norma:)

Z tego co ja pamiętam, to silnik w moim miał tendencje do przegrzewania się, czyli na 45 minut jazdy trzeba było mu dać 15 minut odpoczynku.

A mnie się wydaje Wodzu ze to sprawa podciśnienia. Też mam problem z gaśnięciem. Odebrałem swoja ince streetke pod koniec i mam ten sam kłopot ale po niedzieli idzie na przegląd to powiem im o korku co juz pisałes. tez jestem z Katowic a obecnie Chorzów. Pozdrawiam.

Przegrzewanie się skuta to jego specjalność-dlatego na "All..."jest łapacz-(tuning)powietrza.Skut ma mały wentylator,a to za mało.Gdyż cały silnik jest zabudowany.Ale przegrzanie to też zły rozrząd.