Inca - Regulacja gaźnika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2898
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Witam Wszystkich.

    Mam pytanko do starych wyjadaczy.

    Czy to zimny, czy rozgrzany – wariat gaśnie na wolnych obrotach. Przebieg mały – 136km. Czy warto samemu wyregulować gaźnik czy czekać cierpliwie do pierwszego przeglądu po przejechaniu 300km?

    Pozdrawiam

    #2903
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Możesz mu podnieść wolne obroty, ale może to nie przynieść efektu- ja bym poczekał do pierwszego przeglądu.
    Wiem, że takie gaśniećie jest kłopotliwe, ale…uroki docierania 2T ;p

    REKLAMA

    Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

    Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

    Advertisement

    #2906
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Ano takie gaśnięcie jest super kłopotliwe 🙂 Cały czas trza wspomagać obroty manetką co pewnie równa się większym zużyciem paliwa 🙂

    Zdaję się na opinie , zaciskam zęby i dalej po Katowicach pędzę do pracy:)

    #2908
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    jak podkręcisz obroty to dopiero więcej będzie palił.
    Jak jeździsz w trudnych warunkach to możliwe, że na przeglądzie konieczne będzie czyszczenie gaźnika wracz z regulacja, dlatego bym teraz tego nie babrał bez czyszczenia.

    #2914
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Katowice to trudne warunki:) Więc czekamy do pierwszego przeglądu:)

    #2919
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    To też bo pyły, jakość powietrza, ale chyba ostatnio jeździłeś dużo w deszcze, prawda?

    #2920
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Jazda w deszcz była jako tako tylko dziś. Wcześniej moto stało na deszczu jak byłem w pracy.

    #2924
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Rozumiem, że jak jesteś w pracy to skuter stoi pod chmurką.
    Ostatnio dość dużo mamy na niebie tych chmurek- myślałeś nad jakimś pokrowcem?

    #2928
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    W sumie jak pisałem, ja swoją Incą jeżdziłem w zimę. To dopiero warunki. Ja myślę tak: Wodzu – lekko podkręć wolne obroty, nic się nie stanie.

    #2967
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Leszek – wedle wskazówek podkręciłem obroty. Jak narazie jest ok:)

    Pozdrawiam

    #2978
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    WODZU wrote:

    Leszek – wedle wskazówek podkręciłem obroty. Jak narazie jest ok:)
    Pozdrawiam

    No to się cieszę. Nie zdziw sie jednak, jeśli sporadycznie będzie ci gasł po dłuższych dystansach bez zatrzymywania się. To raczej norma:)

    #2989
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Z tego co ja pamiętam, to silnik w moim miał tendencje do przegrzewania się, czyli na 45 minut jazdy trzeba było mu dać 15 minut odpoczynku.

    #9748
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    A mnie się wydaje Wodzu ze to sprawa podciśnienia. Też mam problem z gaśnięciem. Odebrałem swoja ince streetke pod koniec i mam ten sam kłopot ale po niedzieli idzie na przegląd to powiem im o korku co juz pisałes. tez jestem z Katowic a obecnie Chorzów. Pozdrawiam.

    #9813
    gibkibongo
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Przegrzewanie się skuta to jego specjalność-dlatego na „All…”jest łapacz-(tuning)powietrza.Skut ma mały wentylator,a to za mało.Gdyż cały silnik jest zabudowany.Ale przegrzanie to też zły rozrząd.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button