Inca Lambros 2T - moduł zapłonowy AC/DC?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #46632 Reply
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 485

    Zastanawiam się jak sprawdzić, czy moduł zapłonowy, który posiadam w Ince jest AC czy DC? Czy po jego wyjęciu będzie gdzieś ta informacja? Czy muszę kupować „w ciemno”? A może miernikiem da się to sprawdzić?
    W każdym razie w tej chwili kiedy nie ma akumulatora lub jest do końca rozładowany to skuter nie chce odpalić, ani z przycisku (co zrozumiałe) ani z kopki. Natomiast wystarczy podłączyć skuter pod akumulator samochodowy i od razu pięknie startuje. Tak samo z innym, naładowanym akumulatorem od skutera.

    #46634 Reply
    andrzej2310
    Uczestnik
    • Postów: 315

    Jeżeli masz moduł DC to bez akumulatora nie odpalisz, AC odpalisz z kopki bez akumulatora, różnica jeden jest na prąd stały a drugi na zmienny, (chyba że się mylę)

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #46635 Reply
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 485

    andrzej2310 napisał:

    Jeżeli masz moduł DC to bez akumulatora nie odpalisz, AC odpalisz z kopki bez akumulatora, różnica jeden jest na prąd stały a drugi na zmienny, (chyba że się mylę)

    Czyli wychodzi na to, że mam DC, bo bez akumulatora nie startuje nawet z kopki. A czy można przerobić DC na AC czy mija się to z celem?

    #46787 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    klekocix nie przerobisz. Zalecam kupic nowy moduł bo ten co masz jest na 100% nie jest do inci

    #47144 Reply
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 485

    KrzysiekP napisał:

    klekocix nie przerobisz. Zalecam kupic nowy moduł bo ten co masz jest na 100% nie jest do inci

    No i nabyłem moduł do swojej Inci na prąd stały DC. Niestety, na tym module skuter nie odpala 🙁 Kręci bardzo szybko rozrusznikiem, ale nie startuje…

    Na moim „starym” module jest napisane:

    GIANTCO Genuine Perts
    parts name: c.d.i ver:12-154
    parts no. HY50QT2-D1000A00A
    manufacturing date: 2009-3-13

    Sprawdziłem i jest to oryginalna część do tego skutera, z tym, że z blokadą obrotów na 8 tyś bodajże.
    Nie da się tego jakoś „rozbroić” żeby można było wyżej kręcić silnik?

    #47169 Reply
    Mystek
    Użytkownik
    • Postów: 191

    Seryjny odblokowany Lambros kręci 7500-8000max obr. Wiem co pisze bo posiadam :).

    #47181 Reply
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 485

    Mystek napisał:

    Seryjny odblokowany Lambros kręci 7500-8000max obr. Wiem co pisze bo posiadam :).

    Po przewertowaniu lektury forum znalazłem:
    Cyt:
    „Moduły HY50QT4-D100400 i HY50QT4-D100400A są modułami dedykowanymi do sprinta i mają taką samą wtyczkę, więc oczywiście będą pasować do
    skutera INCA Sprint.”

    Ale też gdzie indziej znalazłem info, że moduł z końcówką „A” jest blokowany a ten bez końcówki „A” jest odblokowany.

    A Sprint i Lambros mają te same moduły.

    #47209 Reply
    Mystek
    Użytkownik
    • Postów: 191

    Lambros przy tych obrotach osiąga w zależności czy na prostej czy z górki 75-85km/h. Po co komu więcej? :D. Do czego dążysz? 😉

    #52717 Reply
    micaddo
    Użytkownik
    • Postów: 137

    A ile pod górkę Mystek?

    #52722 Reply
    Dasik287
    Użytkownik
    • Postów: 231

    nie wiem po co odswierzenie po 2 miesiacach ;o

    pod gorke 55/60 w zaleznosci od wiatru. max 8tys obrotow?

    zobacz ze ja przy 73km/h mialem 8.5tys obrotow, a to nie bylo nawet z gorki.. to moze masz jakis lipny domul? bo zablokowany kreci do 8tys.

    #83159 Reply
    IncaSpartan
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Witaj.
    Ja mam inca spartan(Czyli to samo).Też się męczyłem z tym modułem i mozzna przerobi z dc na ac(sam sobie przerobiłem)jezeli masz jakies pytania napisz na forum lub na maila:

    [email protected]

    #84867 Reply
    IncaSpartan
    Użytkownik
    • Postów: 15

    http://btelectronic.sweb.cz/cdi.htm
    Tam jest moduł dc cdi odblokowany do samego złozenia

    #85552 Reply
    maras95
    Użytkownik
    • Postów: 73

    odczepienie jednego kabelka nic nie da bo to jest moduł 4pin jedynie go zepsujesz. Przyznaje się do własnej głupoty musiałem kupić nowy jak najszybciej więc mam ciągle seryjny. ale mi jedzie 75 na prostym i 60-65 pod górkę

    #85982 Reply
    IncaSpartan
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Jeżeli znasz się trochę na elektronice to zrób sobie moduł ac
    a jeżeli nie to kup
    inka zastosowała moduły DC(bateryjne ponieważ są wydajniejsze i lepsze.
    Ja w swoje przerobiłem na ac
    wystarczy ze kupisz stator na 6 kabli i moduł na 6 to ci wytłumacze jak to podłaczyc

    #85984 Reply
    IncaSpartan
    Użytkownik
    • Postów: 15


    to jest rozrysowane w razie pytań pisać.
    Fota na wrzuta

    #86911 Reply
    skrzacik111
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Czyli, że w końcu jak to jest, bo nie rozumiem. Są te blokady czy ich nie ma ? Moj Lambros Se ma blokade 46 km/h czyli wystarczy kupić odblokowany moduł AC ? I czy moduł DC bedzie miał lepsze osiągi ? A różnica jest tylko w odpalaniu ze DC bez aku ani rusz ?

    #86964 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ja w Street’ce mam moduł od Kymco ZX i osiągam vmax z górki 75 km/h (na równym 70 – 72 km/h) => wszystkie prędkości według licznika. Ciekawy jestem jakie maksymalne obroty osiągam… Czy 8000 jak wcześniej pisaliście?

    #87000 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    a ten moduł od kymco jest lepszy od zwykłego odblokowanego lub chińskiego sportowego? normalnie pasował,czy trzeba było przerabiać kostki? odblokowany moduł w zico simpli osiąga 9000rpm, chiński sportowy też coś koło tego, podobno naraku dodaje prędkość i przyspieszenie, ale jest troche drogi

    #87031 Reply
    IncaSpartan
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Po prostu niby moduł DC jest stabilniejszy ale moim zdaniem niema sensu inwestować w DC ja napisałem jak przerobiłem w swojej inci Spartan i na seri po załozeniu modułu ac szedł mi 85 km/h.Teraz sam sobie zrobiłem moduł taki :

    i osiągi się poprawił i chodzi jak DC. mój kolega ma w sym-ie i chodzi tak samo.

    #87032 Reply
    IncaSpartan
    Użytkownik
    • Postów: 15

    masz blokadę na wariatorze i module wiem do ściagałem 🙂

    #87039 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Moduł od Kymco poprawił mi nieznacznie charakterystykę pracy silnika przy niskich i średnich obrotach i ułatwił zapalanie (pewnie podaje silniejszą iskrę). A mocowanie wygląda tak, że łączki są na kabelku, a nie na obudowie ale wszystko pasuje. Zdjęcia dam jak mi transfer netu wróci.

    #118710 Reply
    adilipek1995
    Użytkownik
    • Postów: 18

    ja mam skuter inca lambros i niby jest odblokowany caly tyle ze jak patrzylem na filmiku z 1 strony to komus sie kreci do 8,5 tys. a moj tylko do 6,5-7 cz to wina modulu?

    #120697 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    Mapa zaplonu moze byc bledna lub modul zablokowany
    T

    #625690 Reply
    Jacek Kastelik
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Witam mam skuter inca sprint 50 stracila mi sie iskra niechce skuter odpalic i sie grzeje modol zapłonowy firmy giantco performance cdi na 4piny kupilem modol na 4piny firmy AW0052 modul zaplonowy do inca 0DB lokowany ac i bezpiecznik mi przepala przeczytalem na forum ze trzeba odciac czarny kabel i przestalo mi bezpiecznik przepalac ale dalej iskry nie mam kupilem nowy regulator napiecia i i nala fajke i iskry niema POMOCY CO MAM DALEJ ROBIC

    #625704 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 051

    oddać komuś kto ogarnia na sprawdzenie instalacji

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Inca Lambros 2T - moduł zapłonowy AC/DC?
Twoje informacje:




Back to top button