Inca jaka to firma ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #71872
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    Witam !
    Zamierzam kupić motocykl Inca tribe 125k. Sprzedający mówi, że to jest włoska firma. Ja coś nie moge w to uwierzyć i zadaje wam pytanie: Jaka to firma i czy polecacie jej produkty 🙂

    #71875
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    A nie słyszałeś o Ince Street itp 🙂 to jest jedna i ta sama marka. Chińska.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #71889
    lisu7
    Użytkownik
    • Postów: 835

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Skuter
    to chinol pewnie silnik wzorowany na włoskich

    #71891
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795
    #71892
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Według mnie nie. Tyle kasy i pracy władowałeś w to Kymco a teraz chcesz je zamienić na coś o czym tak naprawdę nic nie wiesz jak była używana itd. Ja bym się nie zamienił.

    #71905
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Obejrzałem ten twój filmik http://www.youtube.com/watch?v=Fm-kLgfFMUE
    I jak dla mnie to sympatycznie sie turla to kymco.
    Ja bym sie nie pozbywał skutera który znasz na wskroś.
    A ten cylek to NARAKU czy TEC ?. Powiem ci że mój gorzej szedł nawet jak jeszcze cylek był nowy, Różnica nie wielka ale jednak na plus dla twojego cylindra w czasie w którym ty się rozpędzasz do 70km,h ja bym się rozpędził do jakichś 65km/h co prawda mam cylek 51mm ale jak dochodzi do zimy to zimą będzie wymiana cylka i po obejrzeniu tego filmiku zacząłem sie nad nim zastanawiać.

    #71941
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    Cylek to: Naraku kit tec perfomance 90cc

    #71942
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ale żeby wcisnąć bajer, że Inca to włoska firma to normalnie… Inca to skrót od nazwy dystrybutora => Inter Cars.

    #71943
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    Ja chciałbym się zamienić za tą 125, bo 80-90 km/h to dla mnie zbyt za mało .. Myślę że ta inca 100-120km/h osiągnie – co myślicie ? Dają o sobie znać drgania na wysokich obrotach w tym silniku ?

    #71948
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Witam.

    Inca to wytwór Inter-Cars. Polska firma, ciulowy serwis, chiński model. Inca została wypuszczona także z motorem 125 ale na tej samej ramie i podzespołach co 50-tka. Ja osobiście bałbym się jechać Incą powyżej 80 km/h….. Mam Incę od 2009 roku, 50tkę…..

    #71956
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Jeśli naprawdę chcesz to się zamieniaj ale według mnie to nie zbyt dobra decyzja z powodów jakie Ci wyżej napisałem.

    #71958
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ja dziś jechałem 75 i miałem śmierć w oczach:-) Czułem drgania w kołach. Nie radzę jechać nią szybciej.

    #71968
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Za nie wiele większa kasę jaką wcześniej chciałeś dopłacić do aprilli kupisz Honde nsr mój braciszek taki wynalazek kupił nie wiem po co jak z biedą 2tys kilometrów rocznie robi. Ale kupił i dał 1500zł kilka plastików było do wymiany ale tak to nawet spoko i taka nsr to taka inkę to nosem wciągnie, z silnikiem 125 4t ma 15 koni i prawie 140km/h pomyka i co do rozpędzania to tez nie ma co narzekać. A tego typu wynalazki w 2t , co prawda ma apetyt na paliwo ale 125ccm ma chyba coś z 30 koni, i to juz naprawdę zasuwa. Niestety są to używki do których części do najtańszych nie należą, za to wrażenia z jazdy juz jakieś tam są.

    #71970
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Kisiu1981 napisał:

    Ja dziś jechałem 75 i miałem śmierć w oczach:-) Czułem drgania w kołach. Nie radzę jechać nią szybciej.

    Bez przesady 🙂 80 da się śmigać ale …… Trza mieć moc w łapach:)

    #71974
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    enter1978 napisał:

    Za nie wiele większa kasę jaką wcześniej chciałeś dopłacić do aprilli kupisz Honde nsr mój braciszek taki wynalazek kupił nie wiem po co jak z biedą 2tys kilometrów rocznie robi. Ale kupił i dał 1500zł kilka plastików było do wymiany ale tak to nawet spoko i taka nsr to taka inkę to nosem wciągnie, z silnikiem 125 4t ma 15 koni i prawie 140km/h pomyka i co do rozpędzania to tez nie ma co narzekać. A tego typu wynalazki w 2t , co prawda ma apetyt na paliwo ale 125ccm ma chyba coś z 30 koni, i to juz naprawdę zasuwa. Niestety są to używki do których części do najtańszych nie należą, za to wrażenia z jazdy juz jakieś tam są.

    Znajdź mi niedaleko małopolskiego taką nsr lub coś innego w tych pieniądzach ;]

    #71996
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    Wodzu zgadzam sie z Toba. trza miec „moc” w łapach. kazdy ma inna i inny sposob. ja nie moge rowna cis z toba postura a i tak daje rade swojej strettce nawet przy 80km/h

    #71997
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ja sobie spokojnie dawałem radę tylko wyobraziłem sobie co by się stało gdyby przy tej prędkości trzeba było nagle wyhamować tym ostatnio bardzo nierówno łapiącym i bijącym przednim hamulcem. A przy jeździe czyłem jedynie wibracje pochodzące z kół i tyle. Prędkość tego rzędu nie przeraziła mnie i nie miałem koszmarów nocnych.

    #75081
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    Ja ostatnio jechałem Katana kolegi (moja idzie na części bo to dramat jest) i pani na mojej wysokości zaczęła zmieniać pas na którym ja byłem więc musiałem do 80 przyśpieszyć, w ostatniej chwili zauważyłem czerwone światło, jak dałem w tylni hebel (naszczescie w katanie to tarcza) to z tych 80 taki pisk i dym spod gumy poszedł, że ludzie się na mnie patrzyli.. 🙂
    ale muszę przyznać że tarcza z tylu to jest coś, miałem może 40metrów jak nie z 30, a zatrzymalem się równo z linią zatrzymania 😀

    sorry za OT.

    a co do tematu to ja bym zostawił sobie to Kymco na Twoim miejscu.

    #75098
    lisu7
    Użytkownik
    • Postów: 835
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button