ile kosztuje wymiana pierścieni

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #103924
    myster
    Użytkownik
    • 18
    • 27Postów:

    Hej. Chce w swoim skuterze 4t wymienić pierścienie na tłoku bo mi kopci na niebiesko i podejzewam że to właśnie sprawa pierścieni. I mam pytanie jaki jest tego koszt. Nie chodzi mi tu o jakiś autoryzowany serwis tylko normalnego mechanika. Orientujecie się ile biorą za tę czynność. I jeszcze jedno. cZy może być jakaś inna przyczyna że bierze olej? I dlaczego te pierścirnie na tłoku mogą przepuszczać olej. Czy przy zepsutych pierścieniach osiągi skutera maleją. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

    #103932
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    każdy silnik przepala olej bo inaczej oznaczałoby to że komora spalania jest hermetycznie oddzielona od skrzyni korbowej co jest po prostu nie możliwe -to tak dla wyjaśnienia 😉 wytarte pierścienie dają takie oznaki jak podałeś ale nie koniecznie, jeśli jest to chiński skuter to nie warto wymieniać pierścieni bo za nie wiele większe pieniądze masz cały zestaw czyli : tłok z pierścieniami i nowy cylinder. a za robociznę i tak pewnie zapłacisz podobnie

    #103942
    matex85
    Uczestnik
    • 4
    • 74Postów:

    jeśli nie zauważyłeś dużego spadku mocy, i nie bierze dużo oleju, to nic nie wymieniaj, jeszcze przyjdzie czas na remont silnika. tak jak kolega powyżej opisał, jeśli już to cały zestaw. myślę że masz wśród znajomych kogoś kto się zna na takich naprawach, wymiana pierścieni, cylindra czy ustawienie zaworów nie jest trudnym zadaniem dla przeciętnego mechanika, na pewno znasz kogoś kto robił takie rzeczy i zrobił by to dla ciebie za przysłowiową „flaszkę”.

    #103945
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • 844Postów:

    przyczyna dymienia nie tylko moga byc wytarte pierscienie
    przyczyna moze byc takze uszczelniazce na trzpieniach zaworow olej wtedy splywajac po trzonku nie zostaje wyrzucony do glowicy na dalsze smarowanie i powrot do skrzyni korbowej tylko splywa przez zawory do komory spalania i wraz z mieszanka po spaleniu daje kolor blekitny
    lekko dojechane pierscienie po mocnym rozgrzaniu tak sie rozszerza ze przestanie dymic a padniete uszczelniacze caly czas beda dymic
    jeszcze mogl ci peknac pierscien zgarniajacy olej z cylindra to rownierz jest przyczyna dymienia jak w 2t
    ps,kazdy inny warsztat weznie ci conajmniej jak za 2-3 roboczo godziny sa rozne od 50 do 150 za godzine

    #103947
    belebele
    Użytkownik
    • 19
    • 258Postów:

    Myślę, że spokojnie możesz to sam zrobić 😛

    #104005
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Za wymianę pierścieni wezmę tyle, ile za wymianę tłoka z cylkiem, bo to ta sama robota-zapewne 200-300zł.

    Skąd jesteś?Jak ze Stolicy to mógłbym pomóc 😛

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button