ile gram mają seryjne rolki w chinskich skuterach 4T ( ZIPP )
- This topic has 5 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 11 years, 10 months temu by
Kapuchon.
-
AutorWpisy
-
2 sierpnia 2011 dnia 16:34 #38578
tak jak w temacie bo chciałbym trochę poprawic osiągi skuterka
2 sierpnia 2011 dnia 20:54 #38603W zależności od modelu. Niektóre są lekkie (4,5 – 5,5 gram) by skuter dobrze przyspieszał ale nie uzyskiwał dużej prędkości, średnie (6 – 8 gram) stosuje się dla optymalnych osiągów w skuterach bez blokad i z blokadą w postaci pierścienia między talerzami i ciężkie (9 – 13 gram) by skuter wolno przyspieszał, ale rozpędzał się do większych prędkości na prostych – wolniej podjeżdża pod górki ale zjeżdża bardzo szybko. Z takimi rolkami nie da się jednak utrzymywać stałej prędkości – wystarczy lekkie wzniesienie i skuter zwalnia, potem nabiera powoli większej prędkości. Rolki poniżej 4,5 gram sobie daruj 🙂
3 sierpnia 2011 dnia 18:03 #38681mój skuter to zipp tops 4T 2010r do 40 to przyspiesza jako tako ale po tej cyferce to juz ma problem na prostej do 50 dochodzi i koniec a z górki takiej wiekszej to do 73km/h dał rade i teraz czy wymiana na cieższe rolki da cos zeby do tych 60km/h pocisnoł
5 sierpnia 2011 dnia 17:38 #38890popatrz za blokadami. Jak nic tam nie robiłeś, to na 100% jest na filtrze, a z tego co wiem to na wario i na gaźniku jeszcze ale ja się w to nie bawię bo mój ma 350km. aha i jeszcze moduł CDI (czy jakoś tak)
Ściągnij blokady i w tedy bierz się za remonty i części tuningowe
Jak ściągniesz te blokady powinien przyspieszać na luzie do 55km/h a już na v-max na prostej do 65km/h.
Więcej się nie opłaca bo to samobójstwo. Tam są małe kółka, a jeszcze te łożyska chińskie jak ci pójdą przy tej prędkości to śmierć na miejscu
5 sierpnia 2011 dnia 17:41 #38891a tak w ogóle to gdzie te rolki są umieszczone. wewnątrz? czy na zewnątrz wario?
5 sierpnia 2011 dnia 19:27 #38902Wewnątrz wariatora. Aby je wymienić musisz zdjąć cały wariator.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.