Iglica a spalanie

O ile wzrośnie spalanie jeśli iglice założę na 2 rowku od dołu z trzeciego (5 rowków jest ogólnie)

jak chcesz ,żeby Ci więcej palił to zmień i zobacz po 100km...
Najpierw zmień dyszę..

Co mi da zmienienie dyszy i czym musze sie kierować przy zmienianiu jej

Czyżbyś zmienił filtr na stożkowy, że chcesz podnosić iglicę? Jeśli wszystko jest seryjne i sprawne to iglica na środkowym ząbku wystarczy. Ale spróbuj - jeśli nie sprawdzisz, nie dowiesz się.

Ogólnie to chodzi mi o obroty skutera za cholerę nie mogę go wyregulować pochodzi ze dwa dni dobrze i wszystko idzie się je....
Podniosłem tą iglice dziś regulowałem no i jakoś ładnie chodził odpalał bez dodawania gazu wszystko ok więc pojechałem się przejechać. Jade jade czerwone światło puszczam gas a skuter dalej jedzie musialem szybko zgasić silnik i zacząć hamować. Co tu zrobić?
A tak poza tym co sądzicie o wymianie rolek w oryginalnym wariatorze?

Może łapie lewe powietrze gdzieś. Ile już razy czyściłeś filtr powietrza? U mnie po 15. razie były takie nieszczelności, że nie wiem, normalnie.

filt ogólnie był czyszczony 3-4 razy ale z tymi obrotami jest od nowości :D

pioneerq jesli iglica bedzuie za nisko to bedzie dostawal do silnika same powietrze i obraty beda zawsze bardzo wysokie a jesli za wysoko to bedzie szybko gasl i zalewal swiece
Podtsawowe pytanie to jaki typ silnika, bo nie wspomniakles o tym ani slowa

silnik 2t (1e40qmb)

Może ktoś poradzić jak zdjąć pokrywę przekłdani. Jak odkrecam wszystkie śrubki wokół, zdejmuje kopniak i dupa tam w pokrywie jest jakąś śruba ale bez podejścia pod jaki kolwiek śrubokręt

po raz kolejny temeat w innym temacie. juz pisalem wyszukiwarka wewnatrz portalu i "wujek" google nie gryzie