Huraganek poluki’ego

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #282920
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Huraganek pochodzi z 2005r. Wiadomo, że jak na XXI wiek wygląda trochę nienowocześnie a nawet brzydko. Przez długi czas nic z nim nie robiłem. Byłem szczęśliwy z posiadania skutera i przymykałem oko na wygląd. Jednak nadszedł czas, w którym zaczęły się mały a wręcz nie zauważalne zmiany: – Przyciemnione przednie kierunki i lampa. – Naklejeczka na kierownicy (której już się pozbyłem :D). Widoczna jednak wciąż na zdjęciu z tarczą zegarów w prawym, dolnym rogu. – Kierunkowskazy tylne LED. – Stożek a co za tym idzie większa dysza w gaźniku. – Pomalowany na czarno tłumik. – Zdjęcie niektórych rzeczy. W sumie to nie tuning ale wywalenie błotników i kufra poprawiło wygląd. Niestety w grudniu zaliczyłem porządną glebę w wyniku czego prawy bok był mocno porysowany. Postanowiłem uzbierać kasą na malowanie. Na początku maja huraganek wyglądać już tak: Przebierając w gąszczu zdjąć skuterów nie znalazłem żadnego koloru, którego zapragnąłbym. Przechodząc przez Grudziądz zobaczyłem Citroena Xsar? z lakierem, od którego nie mogłem oderwał wzroku. Wróciwszy do domu znalazłem na allegro.pl aukcją podobnej Xsary. Firma elakiery.pl na podstawie tej aukcji dorobića mi taki lakierek (Citroen KCN Orpiment). Jest to mettalic. W zeszły wtorek mając wolne poszedłem ze wszystkimi, wcześniej przygotowanymi przeze mnie plastikami do lakiernika. Plastiki były gotowe 3 dni później czyli na piątek. Za tą przyjemność zapłaciłem 200zł a cała chemia (lakiery, podkłady itp. 264zł). Wczesniej pomalowałem na czarno felgi, kopniak, ramkę od zegarów oraz odświeżyłem lakierem do plastików tunel (na zdjęciach brudny i tego nie widać :D). Oto mój huraganek na dzień dzisiejszy. FOTKI: W planach mam: – Wydech (Gianelli lub Tecnigas Next-R) – Jakieś drobne pierdoły (lusterka, przedłużka) – 2 czarne naklejki po bokach „poluki”, żeby nie był taki pusty. – Spojlerek, którzy jak na razie musi się męczyć w moim pokoju 😀 – Kupno nowego klosza tylnej lampy. Jak widać obecny pękł na dole i trzyma się tylko na słowo honoru :D. – Może nowe felgi W mechanikę na dzień dzisiejszy głębiej nie chcą wchodzić bo nie zależy mi na osiągach. Gdybym jednak zmienić zdanie to się zobaczy ;).

    #282921
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Musze przyznac ze lakier super 😯 Pomaluj jeszcze tunel na bialo i fele. Skad masz taki fajny spojler?? 😛

    #282922
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    OG?OSZENIE Jakoś tak mi brakuje czasu, żeby go zamontować. Pomalowałem spojler na czarno. Myślałem wcześniej nad białym tunelem ale widać na zdjęciach jaka jest droga. Teraz w trakcie suszy strasznie się kurzy. Byłby strasznie brudny ale może kiedyś 😉

    #282923
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Poluki Ładny ten twój huraganek lakierek też Ładny Moja rada przedniej klapie tam gdzie zchowek wytnij wloty tak jak ja w swoim pozdro

    #282924
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Skuter spoko, kolorek mógłby bardziej rzucać się w oczy. Proponowałbym Ci wyciąć w przedniej czaszy jakiś kozacki wlot to bardzo ożywi skuter.

    #282925
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Nawet Sam Lakier czyni cuda… bo z huraganka zrobić się naprawde ? ładny motorek… tyle że mógłbyś jeszcze trochę nad nim popracować żeby ludzie się za Tobą oglądali… tzn z pozytwywnym efektem… :mrgreen: 😛

    #282926
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Naprawde Ładny lakier dobrałem 8/10. A byłeś w sobotą koło NOT-u na tym małym zlociku?

    #282927
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Hokster napisał:

    Moja rada przedniej klapie tam gdzie zchowek wytnij wloty tak jak ja w swoim pozdro

    Podoba mi się ten pomysł. Najpierw jednak poczytam o tym trochę, poćwiczę na czymś innym. Nie chcą pierwszy raz tego robić na sqcie. Kiedy będzie mi to ładnie wychodzić to wybiorę jakiśwzorek i wytnę. Dzięki

    docent23 napisał:

    Naprawdą Ładny lakier dobrałem 8/10. A byłeś w sobotą koło NOT-u na tym małym zlociku?

    Byłem 😀

    #282928
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    dużo lepiej wygląda bez nalepek a faktycznie walnij se jakieś wlociki a poza tym jak dla mnie hurricane to dobry stunt pies

    #282929
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Ładny huraganek. Robiony z gustem. No i kolorek wyjebisty :mrgreen: pozdro 😛

    #282930
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Muszę przyznać, że huragan dużo się zmieniło(w tym dobrym kierunku oczywiście 😆 ), i ten i ten jeszcze ze starego forum to już inna bajeczka. 😉 A ile ci on tak najbardziej realnie leci? Kumpel chce takowego kupować i ciekawy jest, zresztą jak i ja 🙂

    #282931
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Realne to może pod 60 poleci. żadna rewelacja. Ale zależy kto czego oczekuje od skutera. W moich żyłach nie płynie podtlenek azotu więc tyle wystarcza 😀 Zobaczymy jak to będzie kiedy uzbieram na wydech. Na 99% będzie to Tecnigas Next-R.

    #282932
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Poluki czy ja dobrze widzę? Ty masz wydech z lewej strony? :mrgreen:

    #282933
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    W photoshopie wszystko możliwe :lol:. Tak naprawdę jest po prawej stronie. W dodatku gdzieś zapodziałem uszczelkę między wydechem a cylindrem i jest strasznie głodny :lol:. Jutro muszę iść do serwisu i kupić nową. Z nudów postanowiłem wyciąć wzorek w przednim błotniku. Wycinam logo hebo bo choć sporo osób ten znaczek wycina to przynajmniej nie jest taki trudny. Jeszcze jest do wykończenia. Muszę czymś zeszlifować boki. Jak ładnie wyjdzie pomalują ten błotnik na czarno i wstawić pomarańczową siatkę. Bcy może nawet wytnę napis „poluki” z boku skutera jak będzie mi się podobać efekt.

    #282934
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Czym wycinałeś to logo??

    #282935
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    No mi tam by się takie coś podobało ale hm.. Wydają mi się, że trochę kijowo będzie to myć, i w czasie deszczu tam pod plastiki będzie leciało, albo np spodenkami pasażer będzie zaczepiać i sobie nogi rysować;p tzn zależy gdzie to był wycinać i jakiej wielkości.

    #282936
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Wcale się źle tego nie myje i nie leci prawie nic na plastiki bo ja mam tak samo 😛

    #282937
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Tak jak mówisz walnij mu jeszcze sportowy wydeszek i będzie cacy. PS. Lakier bajka.

    #282938
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Siema piękny huraganek ten lakier cudo zrobiony ze samkiem daje 9/10 pozdro

    [ Dodano: 2008-06-29, 21:57 ]
    siema pieknu huraganek lakier cudo i widac ze zrobiony ze smakiem

    #282939
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Dzisiaj skończyłem robić błotnik. Myślę, że siatka mogłaby był trochę ciemniejsza ale wydaje mi się, że i tak pasuje lepiej niż srebrna. Niestety jak widać powstał zaciek przy malowaniu ale z dalsza go nie widać :lol:. A tu moja koleżanka ucząca się jeździć. Już wkrótce będzie jeździć na własnej kosiarce – na yamaha jog rr 😉

    #282940
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    hihi to ja 😀 jestem slawna jeee :mrgreen: patrzcie i uczcie się…. 😆 buzka łukaszq :*

    #282941
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Aniu, Aniu, Aniu. Co to za spamowanie w moim temacie? I ja też CIĘ kocham 😆 Zapomniałem napisać, że wczoraj wypolerowałem lakier co sprawia, że w słońcu świeci się teraz jak łysina Pierluigi Colliny.

    #282942
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Pierluigi czemu zdjąłeś przedni błotnik. Bynajmniej na ostatnim zdjęciu nie wydać. No maszyna coraz bardziej nabiera ształtu. Kupuj ten wydeszek, bo cię koleżanka na yamaszce zrobi 😆

    #282943
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Siatka przyszła dzisiaj rano. Wracając już po lekcji kupiłem super glue i wtedy w domu skleiłem siatkę no i palce też troszeczkę. Więc nie ma na zdjęciu błotnika bo nie był jeszcze gotowy. Tego właśnie się boją, że będzie musiał a na mnie czekał. 😆

    #282944
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Fajny skuter ale i fajna dziewczyna która na nim siedzi :P.

    #282945
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Zmieniam znowu filtr powietrza. Dopiero po kilku miesiącach zrozumiałem, że stożek w seryjnych skuterach gówno daje i nie radzę nikomu powtarzać mojego błędu. I teraz albo zamontuje orginalny filtr z nowym wkładem albo kupić nowy, ciekawszy optycznie o tej samej zasadze dzialania. Filtr Czy ktoś z forum poleciłby mi ten filtr?

    #282946
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    No Łukaszu juz niedlugo sobie razem pojezdzimy :mrgreen:

    #282947
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    O widzę ze koleżanka w tym samym wieku. Ale mysle ze ten filterek nawet fajny, ale jak go schowasz gdzieś pod plastikiem to nie warto.

    #282948
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Tak, tak ale SR będzie dla Ciebie za duża 😛 . Filterek optycznie fajny ale ciekaw jestem jak się sprawuje podczas jazdy. Zamieniłem stożek na serię i zupełnie inaczej się zachowuje – lepiej przyspiesza i nie gaśnie na postoju.

    #282949
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button