Witam.
Planuję dodać mojej Hondzie Lead (50) trochę więcej mocy i wstawić jej cylinder i tłok 70. Moje pytanie brzmi, jakie koszty będę musiał ponieść, za część + orientacyjne ceny mechaników za robociznę.
Zależy czy chcesz oryginał czy chińszczyzne. Oryginał zestaw kosztuje gdzies 150-200 zl, a chinczyki kupisz juz za 80-100. Robocizna to mysle 100-150zł
Chiński 100 zł max Tajwański 150-200zł Europejski 200-400zł
Musisz poszukać w sklepach kitu cylindrowego - przeważnie sprzedawane w komplecie - lub skompletować sobie sam. Cena zależy od marki i jakości. Najtańszy zestaw można zanleźć za 150 zł, a najdroższy to setki złotych.
Jeśli chodzi o koszty wymiany to nie wiem, bo robię takie rzeczy sam.
Z powiększeniem silnika wiąże się często wymiana gaźnika na większy (a przynajmniej dyszy), nieraz paska, wariatora, sprzęgła no i przede wszystkim wydechu. Poważny tuning to sumy czterocyfrowe i większy wir w baku...
http://motor-x.pl/cylinder-kit-airsal-sport-70cc-honda-lead-sh-peugeot-sc-metropolis-bez-glowicy-,p.html
coś takiego nadałoby się?
Airsal to hiszpańska firma wytwarzająca produkty najwyższej jakości więc kit tej marki jak najbardziej się nada.
Widzę, że masz takie bebechy jak ja, a mi polecali zippowską 90-tkę za 150 zł.
Jeszcze ważna rzecz o której do tej pory nikt nie wspomniał. Sprawdź jaką masz u siebie średnicę sworznia tłoka - 10 czy 12 mm i dopiero szukaj odpowiedniego zestawu.
Da się to jakoś sprawdzić bez kluczy i rozkręcania?
Musisz poszukać w internecie tylko uważaj na niejednoznaczne informacje. A może któryś z użytkowników Skuterowo wie?