Honda Vision V-max tylko 38km/h po zdjęciu blokad

  • This topic has 11 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 13 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #234608
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam

    Mam problem z Hondą Vision 93′ .

    Została ona sprowadzona z Belgii. Z tego co wiem, zakładają tam blokady żeby jechał około 35km/h.

    Wymieniłem pasek, rolki, dzwon, sprzęgło, korerektor mometu obrotówego. pasek wysuwa się maksymalnie i w przekładni nie ma żadnych blokad.

    Na tłumiku nie ma zawirowywacza spalin, wszystko jest drożne.

    Zrobiłem szlif cylindra, założyłem nowy tłok i pierścienie- wszystko dotarłem.

    W gaźniku siedzi dysza 052, wkładałem 065 ale nie było żadnego efektu. Regulowałem go na wszystkie możliwe sposoby i nic.

    Zawór membranowy, łożyska i simmeringi są w dobrym stanie.

    Moduł zapłonowy nie ma blokad.

    Może ktoś mi powiedzieć czemu na stopkach wkręca się na obroty a podczas jazdy już nie chce i jedzie tylko 38 do 40km/h ??

    #234609
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Pewnie mofa byla a zeby mofe odblokowac trzeba cylinder wymieniłeś 😉 kup nowy cylinder i po problemie

    #234610
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    co to ta mofaż

    #234611
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie wymieniaj cylka podnieś kanał wydechowy 4mm i po problemie. Jak odkręcasz gaz na stopkach to kręci spore obroty czy małe?

    #234612
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    lepiej kupić jakis 70ccm 😀 np mk hm najmocniejszy cylinder z pozimu sport do ac

    #234613
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mateo007 napisał:

    lepiej kupić jakis 70ccm 😀 np mk hm najmocniejszy cylinder z pozimu sport do ac

    Po co ma wymieniać jak wykosztował się na nowy tłok szlif. Najlepiej podnieś to oko wydechowe multiszlifierką a jak nie masz to jesteś skazany na pilniki.

    #234614
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mateo007 napisał:

    np mk hm najmocniejszy cylinder z pozimu sport do ac

    Co Cię naszło na te cylindry MK??!!

    Poza tym wcale nie jest najmocniejszy w swojej klasie!!

    #234615
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Popieram siwy_fact, najmocniejszy w swojej klasie jest S6 Sport Pro Ha !

    Czyż nie ?

    #234616
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kruczex napisał:

    co to ta mofaż

    w niemczech od bodajze 13 lat można jezdzic mofa czyli skuter w chuj zablokowany co jedzi z wszystkimi blokadami 25km/h ale wystarczy sciagnac blokady i zmienić cylinder lub to okno podniesc i po mofe i cieszysz się pełna moca 😉

    #234617
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Danielson napisał:

    w niemczech od bodajze 13 lat można jezdzic mofa czyli skuter w wacuś zablokowany co jedzi z wszystkimi blokadami 25km/h ale wystarczy sciagnac blokady i zmienić cylinder lub to okno podniesc i po mofe i cieszysz się pełna moca

    dlatego właśnie nie lubię niemcowni :->

    #234618
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Przemas92 napisał:

    Nie wymieniaj cylka podnieś kanał wydechowy 4mm i po problemie. Jak odkręcasz gaz na stopkach to kręci spore obroty czy małe?

    powoli wkręca się na coraz wyższe aż wykręca maxa.

    #234619
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ale czy obroty max są wysokie czy nie? Zdejmij cyla i zmierz wysokość okna wydechowego.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button