Honda Tact. Kilka pytań

Dodaj nowy temat na forum

! Forum OFFtopic Honda Tact. Kilka pytań

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Nornik Nornik 8 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #47698
    Zdjęcie profilowe Nornik
    Nornik
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam, jestem nowy na skuterowo.com
    Kupiłem hondę tact AF16 (1991r)
    Mam kilka pytań do tych, którzy znają ten konkretny model
    1. gdzie znajdują się blokady ograniczające prędkość maksymalną
    2. Skuter ma oryginalną naklejkę obok wlewu paliwa informującą, by tankowac paliwo 100oktanów. Jak to się ma do oficjalnych porad, by nie tankować do skutera 98, tylko 95?
    3. Czy przedni amortyzator się regeneruje czy lepiej kupić nowy?

    Proszę o konkretne odpowiedzi tylko osoby zorientowane w materii. „gdybania” już czytałem, bo korzystam z google. Pozdrawiam

    #47707
    Zdjęcie profilowe VAJPER07
    VAJPER07
    Użytkownik
    • Postów: 61

    witam kolego co do paliwa to tylko paliwo 95 do skutera zarąbał byś silnik na 98

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Pokochaj całą rodzinę Suzuki GSX-S

    Sezon w Suzuki trwa przez cały rok. Dlatego już teraz skorzystaj z wyjątkowej oferty na zakup dowolnego motocykla z rodziny GSX-S z rabatem do 5000 zł!Przyjmij zaproszenie do naszego grona dzięki GSX-S 125 na prawo jazdy B. Polub inspirowanego sportowymi emocjami GSX-S 750. Pokochaj bezkompromisowego GSX-S 1000.Advertisement
    #47709
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    1.Standardowo poszukaj: wydech, wario, moduł itd
    2.Pierwsze słyszę, że trzeba lać do tak starego pojazdu 100 oktanów.Ja mam w sumie podobną Hondę Pax i leję 95 i śmiga.
    3.Jak olejowy (w co wątpię) to zmień olej, sprężynowy jest raczej-jak się da jakoś zregenerować to ja bym tak zrobił, nowego raczej nie dorwiesz do niego.

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
    #47719
    Zdjęcie profilowe Nornik
    Nornik
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Dziękuję za odpowiedzi ! 🙂

    #47959
    Zdjęcie profilowe Nornik
    Nornik
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam, Temat z Hondą powraca.
    Tym razem na tapetę wziąłem napęd. Wszystko działa w nim jak należy a prędkość maksymalna wynosi 45km/h. Chcąc to zmienić rozkręciłem obudowę napędu, dostałem się do paska, oddzieliłem przeciwtalerz od wariatora. Spodziewałem się, że na tym drugim będzie ogranicznik, nic jednak nie było. Sfotografowałem sytuację w której przeciwtalerz styka się z wariartorem a pasek napędu tkwi głęboko między nimi, a powinien być przy ich górnych(zewnętrznych) krawędziach. Dodam, że wyraźnie widać, że pasek nie przemieszcza się po całym zakresie oferowanym przez zarówno przeciwtalerz jak i wariator. Moje pytanie brzmi: dlaczego pasek nie dochodzi do konca? Czy mam rozumieć, że winnym niskiej prędkości jest JEDYNIE ów ścięty pasek i to, że jest już za wąski? Skuter zdaje się mieć moc i do 45 rozpędza się całkiem żwawo. Czy do uzyskania wyższych prędkości niezbędny jest sportowy wariator? czym on się różni od seryjnego? Obecny ma średnicę 87mm. Tuningowy, znaleziony na allegro..88mm. O co więc chodzi, w czym rzecz? Proszę o pomoc, jestem nieco zdezorientowany tym, co zobaczyłem. Spodziewałem się blokady.. a tu blokady nie ma.


     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie