Honda PCX 2018 ABS czy NMAX 2018

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #639265
    MarNow
    Uczestnik
    • Postów: 1

    Witam, zdaje sobie sprawę, że podobny temat był już poruszany. Nowy model hondy ma sporo usprawnień typu: ABS,jeszcze mniejsze spalanie, większe koła, ogólny redesign. Nmax też ulepszono: mniejsze spalanie, zmienne fazy rozrządu. Cena porównywalna około 13 tys.. PCX ma większy zbiornik i trochę mniejsze spalanie.
    Co waszym zdaniem będzie lepszym wyborem? Dodam, że będę nim jeździł wyłącznie w mieście.

    #639269
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 901

    to może ten na którym się lepiej czujesz. siądź na obydwu i sie przymierz

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #668949
    mzielarz
    Uczestnik
    • Postów: 1

    Jakiś czas temu też się nad tym zastanawiałem, cena praktycznie taka sama, parametry zbliżone. ostatecznie padło na NMAX ale kryterium wyboru była dostępność, zależało mi na całym sezonie. Równolegle kolega odebrał wcześniej zamówionego PCXa, po kilkuset kilometrach jazdy głównie po warszawie, zamieniliśmy się skuterami. Jakie są moje wrażenia?
    NMAX w porównaniu do PCX jest głośniejszy, ma to swoje plusy i minusy, słychać nas lepiej w korku, piesi nas słyszą, na dłuższą metę na „trasie” staje się to niestety męczące, dodatkowo wzmogło się to po zamontowaniu wysokiej szyby. O funkcji start/stop chyba nie ma sensu się rozpisywać, jest czy nie ma – jeden ch.
    W NMAX mamy więcej przestrzeni, pomimo że nie jestem zbyt wysoki – 172, lepiej czuje się na NMAX, nogi można swobodnie rozciągnąć, w PCX brakuje miejsca na stopy w przedniej/skośnej części.
    PCX jest dynamiczniejszy, szybko reaguje na menetkę, w mieście ma to znaczenie. Jest jakby bardziej „posłuszny” na zakrętach, współpracuje z kierowcą.
    No i chyba najważniejsze – zawieszenie i siedzenie. NMAX jest twardszy, zarówno siedzenie jak i zawieszenie. Z jednej strony jest dzięki temu bardziej przewidywalny, czuć go. Z drugiej strony jazda po nierównych drogach staje się męcząca, szczególnie dla pasażera (w moim przypadku pasażerki, która uznała że w PCX tak nie podskakuje i jedzie jej się dużo lepiej).
    Kufer pod siedzeniem jest nieznacznie większy w PCX, w praktyce mam czasem problem z ułożeniem kasku w NMAX aby domknęło się siedzenie. W PCX nie ma tego problemu.
    Jak się okazuje te skutery wcale nie są identyczne. Co bym wybrał gdybym miał kupić jeszcze raz?
    Wizualnie bardziej podoba mi sie NMAX, jest jakby potężniejszy, mięsisty ale wiadomo o gustach się nie dyskutuje.
    Ostatecznie, chyba jednak PCX
    a najlepiej to T-MAX 😉

    #668951
    No to LU
    Uczestnik
    • Postów: 432

    Jeśli zależy Ci na większym komforcie i miejscu pod kanapą, to pooglądaj i przymierz się do SYMa GTSa 125 lub KYMCO Downtown 125. Byłem szczęśliwym posiadaczem SYMa GTS w wersji 300 ccm i to jest bardzo wygodna, komfortowa i mega pakowana maszyna 🙂 A wersji 125 (ta sama buda) ma też „doceniony” przez Ciebie system start-stop… Ta… jestem tego samego zdania, nie wiem po c.* to montują w skuterach 🙂

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button