Honda Pantheon 125 - dziwne wycie w silniku.

Witam!
Jestem zielony w dziedzinie skuterów mówię od razu. Ale mam mały problem ze swoją Hondą. Ostatnio gdy na niskich obrotach dodaję gazu motor co prawda jedzie normalnie, ale coś strasznie wyje w silniku... Dodam że wycie nie jest ciągłe, przypomina trochę zawodzenie... Gdy puszczę gaz to ustaje. Zauważyłem że dzieje się tak gdy jest zimna, bo później przy większej prędkości wycie ustaje.( Albo go po prostu nie słychać). Podpowie ktoś co to może być? Ten wizgot jest tak specyficzny że ludzie się za mną oglądają...

Spróbuj to nagrać.
Pewny jesteś, że to silnik a nie napęd?

Całkiem możliwe że to napęd, nie jestem pewien... Chciałem nagrać ale chyba się przestraszyła i nie wyje... Może to zależy od temp. albo wilgoci bo jak wracam czasami wieczorem albo wyjeżdżam rano to wyje okropnie. Postaram się wieczorem nagrać film żeby było słychać. A czego przypuszczalnie mogę się spodziewać jeśli to napęd?

Moze byc tez lozysko walu. Jak problem powroci to postaw skuter na stpki i gazuj na tyle malo by nie obracalo tylnym kolem. Jesli bedzie wylo to raczej lozysko. Najlepiej nagraj ale i tak chyba najlepiej jak stoi na stopkach.

Nagrałem jak to wygląda, może nie najlepszej jakości nagranie ale wydaje mi się że słychać w czym rzecz...
http://youtu.be/1qxKF7vTEEQ
Wie ktoś co to może być?

Brzmi jak łożysko i pewnie to łożysko. Nie do końca widać które bo koło się obraca i nie ma chwili tutaj żeby łożysko wyło a koło stało. Chociaż mi to bardziej wygląda na łożysko koła/napędu tak jak mówiłem - spróbuj czy pojawi się podczas gazowania ale tylko do obrotów zanim koło zacznie się kręcić.
Mogę się mylić bo nie mam takiego doświadczenia w tych konstrukcjach jak niektórzy na tym forum - dla tego nie bierz moich słów jako pewnik i nie pędź do sklepu szczególnie że sam też nie jestem jeszcze pewien które łożysko - ale na 99,99% łożysko moim zdaniem :)