Honda Pantheon 125 2T kupiony używany, co dalej?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #725389 Reply
    Golas
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 6
    • Postów: 9

    Witam wszystkich fanów Hondy i nie tylko.
    Kupiłem używaną Hondę Pantheon 125 2T, sprowadzoną z Francji.
    Stan wizualny 4, nie odpala, brak akumulatora.
    Wyczyściłem gaźnik, podstawiłem aku z Aeroxa i odpalił.
    Z uwagi na to, że prze gazowaniu wyczuwam czasami wibracje w karterze chciał bym przeglądnąć napęd i wymienić olej w przekładni. Szukam jakiejś serwisówki bo udało mi się znaleźć tylko do wersji z 2003 roku lub porad bo nie mam z byt dużego świadczenia a nie chciałbym nic zepsuć.
    Podejrzewam, że trzeba będzie rolki i pasek, co jeszcze to się okaże. Prosił bym o pomoc w tej kwestii.

    #725393 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 320
    • Postów: 21 375

    a twoja wersja jest z którego roku?
    bo raczej do wszystkich phanteonów sa manuale w necie.

    Zapewne rolki, pasek, opony i do przeglądu sprzęgło i korektor. Trzeba pomierzyć tarcze czy sie już nie kończą i popatrzeć w klocki.
    Po prostu gruntowny pokazupowy przegląd motorka w który zapewne przez ostatni czas przed sprzedazą nikt nie inwestował. Zwłaszcza że z zagranicy to czesto ulepy przyjeżdżają.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #725406 Reply
    Golas
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 6
    • Postów: 9

    Mój egzemplarz jest z 1998 roku.

    #725409 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 320
    • Postów: 21 375

    to tam masz wszystko do przeglądu. 23 sezony skuterowania i w sprzęt nawet nie chcieli zainwestowac tyle żeby odpalał.
    To może być gruba mina. Nie musi ale może

    #725431 Reply
    Golas
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 6
    • Postów: 9

    Wiadomo, okaże się po ściągnięciu dekla. Tarcza z przodu ok ale zaciski pasowało by prze serwisować.
    Serwisówka wiele by pomogła.

    #725436 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 320
    • Postów: 21 375

    serwisówka ci pomoże o tyle że masz tam podane wymiary graniczne i luzy graniczne na poszczególnych elementach.
    Wiec jak coś rozkładasz i ci „lata” to sie dowiadujesz czy ma latać czy właśnie jest zużyte i wymaga wymiany. Te silniki sa dobre i trwałe w zasadzie tylko wtedy kiedy są na seryjnych cześciach i seryjnych nastawach. A przez 22-23 lata to sie mogły cuda zadziać.
    Załóż od razu że jakby ten Phanteon był sprawny to by jeździł na dożywocie gdzieś (niekoniecznie – ale tak jest najczęściej). Zapewne ktoś na jakiejś podstawie uznał że jego naprawa w tej zagramanicy przekracza jego wartość – i poszedł w ludzi. Dlatego nie sprzedał sie na miejscu tam tylko pojechał za granice.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #725393 in Honda Pantheon 125 2T kupiony używany, co dalej?
Twoje informacje:




Back to top button