Honda nsr vs cbr 125 ! ! !

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Honda nsr vs cbr 125 ! ! !

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #252163

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam,

    Jaka jest różnica w parametrach w frajdzie z jazdy między tymi dwoma motorami.

    #252164

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Honda cbr mało pali, ładny dzwięk, jest wolniejsza od nsr i jest znacznie mniejsza. Cbr osiąga okolo 130 nsr natomiast 160 przy czym do 100 ma okolo 7-8 s.Nsr pali dość dużo bo około 7L, jest wygodna czego o cbr nie mogę powiedziec ale to zależy od twoich gabarytów

    #252165

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Frajda jazdy – to jakiś parametr?
    Zależy to od tego kto co woli, jak mu lepiej, wygodniej

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

    Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.
    #252166

    Anonimowy
    • Postów: 0

    CBR to 4T czyli żywotniejsze, mniej palące, wolniejsze
    a NSR wprost przeciwnie …

    Oczywiście nie przestrasz się co do tej żywotności bo nsr też jest dobra :]

    #252167

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jeśli będziesz utrzymywać moto za włąsne ciężko zarobione pieniądze to weź lepiej CBR bo jest o wiele ekonomiczniejsza od NSR. Ale za to będziesz miał słabsze osiągi no i według mnie wygląd. Ta wersja po liftingu wygląda nawet ciekawie ale to oponki… Za to NSR to według mnie najładniejsza 125ccm 😛

    Jak jesteś wysoki i szeroki to na CBR będziesz wyglądać masakrycznie śmiesznie 😀

    #252168

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Co tu w ogóle porównywać 2T z 4T , to zupełnie inne motorki , każdy ma plusy i minusy i nie można jednoznacznie stwierdzić i polecić Ci któryś bo ty musisz wiedzieć do czego będziesz go używać.

    Jak napisali poprzednicy ekonomia vs osiągom.

    #252169

    Anonimowy
    • Postów: 0

    cbr to raczej moto dla kobiet gdyż jest lekka nie ma za dużo mocy i nie jest za szybka porównując do nsr to żę tak powiem turystyk a nsr to typowe moto dla mężczyzn jest mocna szybka zwinna itp. a i dodam że cbr technicznie nienależ do najlepszych przy przebiegu 10k lubi się psuć dużo rzeczy a w nsr wszystko luks jedynie po ok 20k wymienić tłok i można śmigać dalej

    #252170

    Anonimowy
    • Postów: 0

    7beat miałeś kiedyś doczynienia/interesowałeś się tymi motorami ? Czy może po prostu sobie to ubzdurałeś … ( a cooo może ktoś uwierz ) – bo mi to wychodzi na to 2-gie …

    7beat napisał:

    cbr to raczej moto dla kobiet

    Przez to że jest słabsze niż 2T ?

    7beat napisał:

    cbr technicznie nienależ do najlepszych przy przebiegu 10k lubi się psuć dużo rzeczy

    Taaa no na pewno… Nie dość że to 4T to jeszcze Honda … Przecież to Chinol :]
    Koleś ! To niema prawa się psuć !

    7beat napisał:

    w nsr wszystko luks jedynie po ok 20k wymienić tłok

    Woaha no ja ci życzę powodzenia :] co 20k to się wymianie w DT ( ok. 20-40k zależy od użytkowania ) w NSR przy normalniejszym użytkowaniu masz co 15k do wymiany …

    #252171

    Anonimowy
    • Postów: 0

    7beat, pier[…]sz 👿 RudY ma rację. Opisujesz tą cbr, jakby to jaki chinol był. Fakt, może nie ma tyle mocy, żeby z nsr’ką konkurować, ale przegięciem jest pisanie takich bzdur, że się sypie po 10k km. Toż to Yamaha 4T! Trzeba sporo więcej nakręcić(40k km), żeby się zaczeło psuć.

    _______

    Toż to Yamaha 4T!

    Toś palnął 😀 To Honda ;] RudY

    #252172

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jeśli interesuje Cię wygląd, wygoda, małe spalanie, 4t… to Yamaha R125

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie