Honda Nsr 125 regulacja

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #721629
    Adrian
    Uczestnik
    • Postów: 42

    Jak wyregulować poprawnie gaźnik w hondzie nsr 125 W motocyklu odłączony jest dozownik a mieszanka jest robiona z oleju motul w stosunku 1:50 Świeca na ten moment jest zaolejona Rozrusznik mam w 100% zregenerowany a pali tylko z tzw „pycha” czasami jak kręcę i poruszam manetka to zapali ze startera

    #721642
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 961

    próbowałes pobrać service manual od NSR 125? masz tam regulacje i poprawne parametry silnika (np kompresje)

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #721647
    Adrian
    Uczestnik
    • Postów: 42

    A czy termocieplność świecy może miec znaczenie ?

    #721719
    M N
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Kolego przyczyn takiego stanu może być wiele. Teoretycznie kręcąc małą śrubką w lewo mieszanka uboga czyli mniej paliwa w prawo bogatsza czyli więcej paliwa. Dla nsr 125 wersja odblokowana śrubka od składu mieszanki powinna być wykręcona czyli w lewo o 2 pełne obroty 360 stopni. Regulacja na ucho to rozgrzewasz motor ustawiasz wolne obroty najniższe stabilne czyli około 1000 do 1200 i kręcisz śrubką od mieszanki tak aby obroty na biegu jałowym jeszcze wzrosły. Jak wzrosną to znów wykręcasz śrubę od obrotów na minimalne stabilne obroty i kręcisz śrubką od składu mieszanki o 1/4 obrotu lub mniej raz w lewo raz w prawo i czekasz kilkanaście sekund na reakcję silnika jeśli nie ma reakcji to zostawiasz na takim ustawieniu i gotowe. U ciebie wygląda że masz za bogato czyli powinieneś kręcić w lewo albo masz dziurawy pływak albo coś ze ssaniem nie tak lub poprostu gaźnik do czyszczenia.

    #721720
    M N
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Sorry nie doprecyzowałem jak regulujesz skład mieszanki to kręcisz tą małą śrubką do momentu aż uzyskasz najwyższe obroty na biegu jałowym potem zmniejszasz je śrubką od regulacji biegu jałowego na minimalne stabilne i znów kręcisz delikatnie tą małą od mieszanki tak jak pisałem wyżej.

    #721721
    M N
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Ciepłota ma wieksze znaczenie na ciepłym na zimnym średnie. Najlepiej stosować to co podaję producent ale nic cieplejszego ani zniejszego o więcej niż 2 klasy chyba że motor przerabiany to co innego może być dużo zimniejsza swieca.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button