Honda NSR 125 nie odpala

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 Honda NSR 125 nie odpala

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wiater Wiater 1 miesięcy, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #692320 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wiater
    Wiater
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam wszystkich

    Mam problem z moją hondą mianowicie przestała mi odpalać, poprzedzone to było tym że nie można było jej wkręcić na wysokie obroty, bo po dodaniu gazu gasła, sprawdziłem iskrę wydawała mi się słaba dodatkowo przeskakiwala nie miedzy elektrodami tylko między elektrodą masową a masą motocykla więc zmieniłem <u>świece</u> niestety na nowej tak samo sprawdziłem iskrę na samym przewodzie i miała około 2mm więc dość mało, zmieniłem cewke przewod i fajke nadal to samo paliwo do gaznika dochodzi próbowałem też odpalić plakiem w <u>filtr</u> ale to też nie dało żadnego efektu. Co jeszcze mogę sprawdzić?

    #692346 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 531

    może to fajka a nie świece. skoro przewód masz ok, świece masz ok to zostaje fajka

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #692358 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Użytkownik
    • Postów: 267

    Przy odkręconej fajce z przewodu wysokiego napięcia jest iskra do masy silnika maksymalnie 2 mm i zanika? Sprawdź rezystancję cewki zasilającej moduł zapłonowy i rezystancję impulsatora.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy, 3 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe LuK444Sz LuK444Sz.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy, 3 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe LuK444Sz LuK444Sz.
    #692364 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wiater
    Wiater
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Fajke też wymieniłem na nową. Czy zanika ciężko ocenić bo ciężko idealnie w jednym miejscu utrzymać przewód, ale raczej jest cały czas tylko słaba, a co do rezystancji to zmierzę rano, ale mam pytanie jak sprawdzić która cewka zasila moduł zaplonowy? Bo u mnie jest 9 cewek, 7 mniejszych i 2 większe

    #692416 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Użytkownik
    • Postów: 267

    Czarne, większe zasilają moduł zapłonowy. Zmierz rezystancję przewodu biegnącego do zasilania modułu CDI względem masy statora. Później rezystancja impulsatora, czyli przewód od impulsatora względem jego masy. Pozostałymi przewodami się nie przejmuj, jeśli ładowanie/światła działały w porządku.

    Wyniki podaj tutaj lub zweryfikuj sobie z serwisówką.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #692443 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wiater
    Wiater
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Impulsator wzgledem masy nie ma wogóle przejścia natomiast pomiędzy przewodami jest 235ohm, 2 cewki te duże są połączone w jeden przewod i jest to czymś zalane więc nie da się zmierzyć cewek osobno, a na przewodzie jest 69.5ohm. Serwisówki nie mam więc prosiłbym o zweryfikowanie tego

    #692454 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Użytkownik
    • Postów: 267

    Impulsator – przewód w kostce do masy impulsatora.

    #692479 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wiater
    Wiater
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Czyli wychodzi na to że cewki są uszkodzone, a czym różni się cewka typu R od cewki typu F? A co do naprawy słyszałem że można dać cewki do przewinienia czy to dobry pomysł czy lepiej szukać używanego bo nowego to chyba nawet się nie dostanie nigdzie jeśli już to w kosmicznych pieniądzach chyba że się mylę

    #692638 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wiater
    Wiater
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat takiej naprawy i tych różnic?

    #692663 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Użytkownik
    • Postów: 267

    Przecież to kwestia indywidualna. Znajdziesz kogoś co Ci to ogarnie z głową to będzie chodzić. Znajdziesz kogoś co mu się będzie wydawać, że ogarnie to z głową to nie będzie chodzić.

    Typ F i R to nie typ cewek, a samego motocykla.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
Odpowiedz do: Honda NSR 125 nie odpala
Informacje o Tobie: