Honda NSR 125 nie odpala

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #692320
    Wiater
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Witam wszystkich

    Mam problem z moją hondą mianowicie przestała mi odpalać, poprzedzone to było tym że nie można było jej wkręcić na wysokie obroty, bo po dodaniu gazu gasła, sprawdziłem iskrę wydawała mi się słaba dodatkowo przeskakiwala nie miedzy elektrodami tylko między elektrodą masową a masą motocykla więc zmieniłem <u>świece</u> niestety na nowej tak samo sprawdziłem iskrę na samym przewodzie i miała około 2mm więc dość mało, zmieniłem cewke przewod i fajke nadal to samo paliwo do gaznika dochodzi próbowałem też odpalić plakiem w <u>filtr</u> ale to też nie dało żadnego efektu. Co jeszcze mogę sprawdzić?

    #692346
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 977Postów:

    może to fajka a nie świece. skoro przewód masz ok, świece masz ok to zostaje fajka

    #692358
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • 287Postów:

    Przy odkręconej fajce z przewodu wysokiego napięcia jest iskra do masy silnika maksymalnie 2 mm i zanika? Sprawdź rezystancję cewki zasilającej moduł zapłonowy i rezystancję impulsatora.

    #692364
    Wiater
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Fajke też wymieniłem na nową. Czy zanika ciężko ocenić bo ciężko idealnie w jednym miejscu utrzymać przewód, ale raczej jest cały czas tylko słaba, a co do rezystancji to zmierzę rano, ale mam pytanie jak sprawdzić która cewka zasila moduł zaplonowy? Bo u mnie jest 9 cewek, 7 mniejszych i 2 większe

    #692416
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • 287Postów:

    Czarne, większe zasilają moduł zapłonowy. Zmierz rezystancję przewodu biegnącego do zasilania modułu CDI względem masy statora. Później rezystancja impulsatora, czyli przewód od impulsatora względem jego masy. Pozostałymi przewodami się nie przejmuj, jeśli ładowanie/światła działały w porządku.

    Wyniki podaj tutaj lub zweryfikuj sobie z serwisówką.

    #692443
    Wiater
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Impulsator wzgledem masy nie ma wogóle przejścia natomiast pomiędzy przewodami jest 235ohm, 2 cewki te duże są połączone w jeden przewod i jest to czymś zalane więc nie da się zmierzyć cewek osobno, a na przewodzie jest 69.5ohm. Serwisówki nie mam więc prosiłbym o zweryfikowanie tego

    #692454
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • 287Postów:

    Impulsator – przewód w kostce do masy impulsatora.

    #692479
    Wiater
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Czyli wychodzi na to że cewki są uszkodzone, a czym różni się cewka typu R od cewki typu F? A co do naprawy słyszałem że można dać cewki do przewinienia czy to dobry pomysł czy lepiej szukać używanego bo nowego to chyba nawet się nie dostanie nigdzie jeśli już to w kosmicznych pieniądzach chyba że się mylę

    #692638
    Wiater
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat takiej naprawy i tych różnic?

    #692663
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • 287Postów:

    Przecież to kwestia indywidualna. Znajdziesz kogoś co Ci to ogarnie z głową to będzie chodzić. Znajdziesz kogoś co mu się będzie wydawać, że ogarnie to z głową to nie będzie chodzić.

    Typ F i R to nie typ cewek, a samego motocykla.

    #692715
    Wiater
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Dziękuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button