Honda ns-1 80 vs Yamaha tzr 50 vs Aprilia rs 50 wasze opinie :)

Tagi: , , , ,

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #69364
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 11

    Witam,
    Zastanawiam się nad kupnem motoroweru i rozważam 3 modele Hondę ns-1, Yamahe tzr lub Aprilie rs. Moje pytania brzmią jak myślicie który wg. was byłby najlepszym wyborem chodzi mi o to bym mógł nim jeździć średnio 30 km dziennie by dojeżdżać do szkoły. Jak u nich z awaryjnością,spalaniem oraz eksploatacją.

    Z góry dzięki za opinie 😉

    #69366
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • Postów: 688

    Honda ns1 to całkiem fajny motorek, ale bardzo stary. Mimo że Honda jest ceniona za bezawaryjność co mogę potwierdzić, to i tak coś po takim czasie musi walnąć.

    Co do Yamahy – Podoba mi się wygląd a’la R1, motorek jest spory jak na 50 ccm. Trochę większy od aprilii. Silnik chyba ciągle Minarelli AM6 chyba że coś się zmieniło ;).

    Aprilia – Zależy jaka. Aprilie sprzed 2006 roku i niektóre z 2006 (te w starej budzie) mają silnik AM6 (ten sam co TZR), po 2006 roku mają silniki od Derbi gdyż Aprilia znajduje się w Grupie Piaggio. Jedni mówią że są lepsze inni że gorsze. Nie oceniam. Jeśli miałbym wybierać pomiędzy dwoma modelami, chyba wybrałbym ten starszy model. Bardziej odpowiada mi w nim stylistyka a’la jajo. Te od 2006 roku przypominają mi nieco przednią czachą Lamborghini, ale jakoś nie pasuje mi to w motocyklu :D.

    Tak więc:
    Jeśli chodzi o lans bierz TZR
    Jeśli chodzi o bezawaryjność to niestety nie potrafię wskazać faworyta.
    Jeśli jesteś wysoki to chyba najwygodniej byłoby dla ciebie na TZR.
    Te 30 km dzieńnie to jakieś może 6 tyś km/rok. Na kilka sezonów przy jeźdżeniu na olejach Castrola przeglądach we właściwym czasie, nie forsowaniu non-stop silnika powinien wystarczyć. Uważaj na dozownik, bo nawet w tych firmówkach nie zawsze musi działać. Warto dolać czasem troszkę oleju do zbiornika.
    Spalić może nawet 5 litrów, ale przy ekonomicznej jeździe zejdziesz możesz zejść do 3. 2t nie zaliczają się do ekonomicznych. Np. taka Cagiva Mito – 125 ccm w 2t – ponoć potrafi spalić nawet 8 litrów :).

    Rozejżyj się może jeszcze za Rieju RS2 Matrix. Całkiem fajny motorek. Silnik ten sam co w Yamaszce. Widziałem, siedziałem i muszę powiedzieć że chociaż mam jakieś 185 cm to jest całkiem wygodny. Jedyne co mi przeszkadzało to to że podczas zsiadania noga zachaczała mi zawsze o siedzenie pasażera, ale to chyba kwestia gimnastyki i przyzwyczajenia ;).

    Uff… No to się z deczka rozpisałem :D. Mam nadzieję że pomogłem.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #69540
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 11

    Myślałem raczej o tych starszych modelach coś do 2003 roku ponieważ nie szukam czegoś drogiego bo motorek potrzebny na 2 sezony:) W grę wchodzi również Honda NSR 50. Co miałeś na myśli o forsowaniu non stop silnika? w sensie jazda po 80 km/h?

    #69544
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • Postów: 688

    Nie wiem jak to się przedstawia w NS1 ale Aprilia RS i Yamaszka TZR po ściągnięciu blokad leci jakieś 100 na godzinę i raczej chodziło mi o jazdę cały czas na bardzo wysokich obrotach. 🙂 To już takie męczenie przez które silnik długo nie pochodzi. Jak chcesz kupywać coś starszego to najlepiej zabierz ze sobą mechanika gdyż jest duża szansa spotkania egzemplarza już nieźle zajeżdżonego.

    #69583
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 11

    Prawdopodobnie będe miał sprowadzony zza granicy przez kolege taty:)

    #69584
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 11

    który zajmuje sie sprowadzaniem skuterów itp

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button