honda forza nss 250 A

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #617535 Reply
    pumacw
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Ja rozebrać obudowy aby dostać się do zamka awaryjnego otwierania siedzenia

    #617544 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 089
    • Postów: 21 144

    ona raczej nie ma żadnego awaryjnego otwierania siedzenia.

    #617609 Reply
    pumacw
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Mylisz się, pod siedzeniem znajduje się akumulator .W przypadku rozładowania ,pilotem nie można otworzyć siedzenia ,można je otworzyć tylko kluczem mechanicznym .

    #617611 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 089
    • Postów: 21 144

    w przypadku rozładowania trzeba się dostać do instalacji elektrycznej, podładować akumulator np przez złącze zapalniczki lub przez styki rozrusznika i normalnie otworzyć kanapę.
    jakby było inaczej to by taką oficjalną procedurę awaryjnego otwierania opisywał manual

    #617618 Reply
    pumacw
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Ten model Forzy posiada zamek mechaniczny (pod szufladą z prawej strony ) i kluczyk mechaniczny do otwierania w opisanym przypadku . Nie posiada gniazda zapalniczki a dostanie się do rozrusznika jest bardzo trudne . Procedura taka jest opisana w manualu ale nie jest pokazany sposób rozbierania plastikowych osłon .

    #617619 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 089
    • Postów: 21 144

    pokaż mi tą procedurę w manualu i pokaż mi service manual w którym nie jest opisany demontaż elementów nadwozia

    Kolejność demontażu plastików (rozdział 2, strona 42):
    http://www.49ccscoot.com/manuals/2001-2007_Honda_NSS250_Reflex_Service_Manual.pdf
    Wszystkie procedury rozbieranie czegokolwiek z tyłu zaczynają się od:
    1. Unlock the seat with the ignition key
    2. Open the seat
    .. i dopiero potem reszta

    Jeżeli nie chcesz dopinac się do elektryki to musisz normalnie rozbierać cały przód (szyba, czasza.. itd) i reką szarpać za linke od kanapy – bo ona jest otwierana mechanicznie linką.
    Procedura rozkładania przodu od rozdziału 2-11
    I manual te informacje zawiera.
    Natomiast ściągając czasze dostaniesz się też do elektryki która pozwoli ci ładować akumulator

    #617653 Reply
    pumacw
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Dziękuję Ci bardzo , odezwę się jak to sprawdzę .Moja forza jest z 2009 i może mieć inne rozwiązania .Zarówno kanapę jak i szufladę lewą oprócz otwierania elektrycznego ma otwieranie mechaniczne kluczykiem . Myślę że rozbieranie plastików może być podobne .Nie wiem czy uda mi się przesłać zdjęci tego rozwiązania .Miałem przypadek rozładowania akumulatora i podpiąłem się pod sygnał . Pozdrawiam

    #617654 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 089
    • Postów: 21 144

    nie napisałeś z którego rocznika masz forze. myśle że jeżeli miała by kluczyk to by on był koło kanapy w lub w schowku a nie pod jakimiś tajemniczymi plastikami do rozbierania – bo to nie ma sensu. Skoro masz czas rozkładać plastiki to sobie po rozłożeniu zamek i śrubokrętem otworzysz.

    #617657 Reply
    pumacw
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    MECHANICAL KEY
    This scooter has two mechanical keys.
    Use the mechanical key to unlock the front
    seat lock and the console box without using
    a card key when the card key is lost, the
    battery is low (or dead) or doing
    maintenance. In case the battery runs flat or
    the card key is lost, take along the
    mechanical key (1) and ID tag (see page
    69) separately.
    See your Honda dealer when the
    mechanical key is lost.
    • Mechanical key does not have the
    functions of Honda smart card key
    system.
    • Do not store the mechanical key in the
    center compartment or the left console
    box. The mechanical key is used to
    unlock the ignition switch for an
    emergency (page 69).

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: honda forza nss 250 A
Twoje informacje:




Back to top button