Honda cr250 dobór tłoka

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #675943 Reply
    Jakub81
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 1
    • Postów: 2

    Witam
    Kupiłem rozebraną hondę z 98r, sprzedający miał zrobiony cylinder tuleja dostał też tłok 8001da który rocznikowo pasuje. Po przymierzeniu do cylindra zamki pierścieni jeden wychodzi mi na otworze od strony ssacej gaźnika czy to prawidłowo? Ja myślę że zamki powinny śmigać po pełnej ściance cylindra. Proszę o info czy tak ma być.

    #675953 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 386
    • Postów: 21 441

    tłok to raczej powinien pasować wymiarowo i katalogowo do zrobionej tulei a nie „rocznikowo”. Co to za tłok? Jaka średnica i klasa wymiarowa? Nominał? Nadwymiar?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #675962 Reply
    Jakub81
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 1
    • Postów: 2

    Hej tłok nominał wossner był dobierany od razu jak robili tuleje podobno. Ale czy zamki pierścieni mogą wypadać na otworach w cylindrze czy nie powinny śmigać po pełnej gładzi cylindra aby nie zachaczyć

    #675970 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 386
    • Postów: 21 441

    wossner i vertex potrafią zrobić taki numer – juz kilka razy o takiej sytuacji czytałem.
    Ale zasadniczo sprawdź 5x z katalogami czy masz na 100% dobry tłok do tego rocznika bo raczej nie powinno być zamka na oknach. Czasem jak te okna sa bardzo małe i pierścień sie tam nie 'rozchyli” to taka sztuka przechodzi.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Honda cr250 dobór tłoka
Twoje informacje:




Back to top button