Honda CBR 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #283856
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Typ silnika: Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy SOHC Pojemność: 124,7 cmł Maks. moc (kW / obr): 14 (10) / 10000 (95/1/EC) Maks. moment obrotowy (Nm / obr): 10,6 / 8250 (95/1/EC) Skrzynia biegów: 6-biegowa Wymiary (dł. x szer. x wys.): 1920 x 675 x 1070 mm Pojemność zbiornika paliwa: 10 Masa pojazdu po zalaniu płynem: 127 kg Opony przednie: 80/90-17M/C (44P) Opony tylne: 100/80-17M/C (52P) Cena: 11.900zł V-max 130Km/h @Podklejam. Może się przydać

    #283857
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dzieki, a mam pytanie ma może ktoś ją z was Jak ma niech powie coś o niej.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #283858
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie mam ale mialem okazje wiele razy na niej jechac…. A wiec motorek ladnie wchodzi na obroty ladnie mruczy jak na 125 ladnie się prezentuje tylko smiesza mnie w niej te opnki 😛 pozdr.

    #283859
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja co prawda nie miałem okazji śmigać niż,ale znajomy ma i wygląda troszkę jak rower z silniczkiem, ale podobno ma już 8tyś i zero awarii więc tu na pewno wielki plus dla Hondy.

    #283860
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Też właśnie słyszałem że jest mało awaryjna. Pewnie dlatego iż jest to 4T. Może ma słabsze osiągi ale mniej za to pali a przy dzisiejszej cenie paliw jest to wielki plus. Mi tak wystarczy te 140 czy 150 km/h.

    #283861
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Borek02 napisał:

    Mi tak wystarczy te 140 czy 150 km/h.

    To na pewno nie oczekuj tego od CBR 125…

    #283862
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A skąd wiesz że nie pójdzie te 140 ??

    #283863
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Z dużą Biedą 140 może pojedzie, ale nie oczekiwałbym,że szybko 140 pokaże xD

    #283864
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Borek02 napisał:

    A skąd wiesz że nie pójdzie te 140 ??

    Bo jeździłem już takimi CBR… 120 to góra dla tego simsonka :P.

    #283865
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    aha thx, ale strasznie się na nia napalilem. Ale mam jeszcze mozliwosc kupienia Derbi Senda 125 SM i nie wiem jak to się sprawuje. A co innego prponujecie do 5 tys?

    #283866
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jak chcesz 125 w 4T to kup sobie Yamahe XT 125 w wersji supermoto. Z wydechem Sebringa 😀

    #283867
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A dasz jakis link do tej SM?

    #283868
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724
    #283869
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Niestety teraz czekają nas głównie 4T, często na wtrysku i chłodzone powietrzem. To wszystko ze względu na normy spalin By?a kiedyś DT125, miała niezawodnego, a mocnego 2-suwa oczywiście LC na gaźniku. Niestety teraz wyszła XT i jest już 4-suwem w dodatku chłodzona powietrzem, tyle chociaż dobrze, że pozostawili gaźnik. Koniec z dobrymi moto 125cc, które miały 25-35KM… W dodatku co to za Enduro, które nie ma chłodzenia cieczą przy obciążeniach w terenie i w dodatku ma znikomą moc… Dlatego CBR nie znalazła wielu nabywców… kupili ją Ci, którzy postawili na mniejsze awaryjność, a nie na moc i wrażenia.

    #283870
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A ja niklin takowa znalazlem tylko mi chodzilo o to był pokazal ta SM.

    #283871
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M793596 Tu masz SM. Stylistycznie ta maszyna jest jakaś bezpłciowa, jej kształt jest dziwny. W SM jeszcze wygląda jako tako, ale przy Enduro to totalna porażka. DT supermoto wygląda znacznie ładniej.

    #283872
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam, Czytam z zaciekawieniem co tu tam piszą o CBR125. Tydzień temu kupiłem takową(malowanie Repsola) dałem za niż 6000 zł – 2005 rok Przebieg 6.500. W piątek wreszcie kończe kosztowny proces rejestracji na 50:) Przed zakupem wachałem się między NSR a CBR ale wkońcu doszedłem do wniosku że nie będe jeździć na simpsonku co wygląda jak 250:) Gdzie? znalazłem taką opinie na temat CBR 125 „… A widzieliście ścigacz co jedzie 120?Nasr już przynajmniej jakoś jedzie..” A moim zdaniem to wygląda w ten sposób – A widzieliście ścigacza z 2 suwowym silnikiem? śmiać się chce. Co prawda CBR nie wygląda tak jak bym chciał ale wszystko da się zrobi, racja:)? Generalnie zacząłem od lusterek bo wyglądały jak w rowerze.. Kupiłem komplet do CBR600 polakierowałem je na podobny kolor do tego granatu z Repsola – niestety w sklepie z lakierami nie było takiego samego i kolor jest ciutke ciemniejszy.Te z kierownicy odkręciłem a nowe przykręciłem „bezkolizyjnie”:) na owiewke. Cebra wygląda już lepiej – ale to i tak nie zwróci wszystkiego. Oczywiście NSR była większa miała więcej konic i kupiłbym NSR gdyby nie ten zasra… 2suw. Drugą rzeczą jaką zrobiłem to wsadziłem tłumik z GPZ’ty (Kawy) który nie jest aż taki długi jak np. z CBR600 czy 900. Widziałem kiedyś na mieście NSR z takim tłumikiem i może gdybym się nie znać to bym to kupić. Ale jak koleś odpali… …. …. nie pytajcie:) Ten z GPZ nie ma kanału przelotowego co nadaje brzmienia mojej CBR. I w momencie jak odpalam swoją cebre a znajomy swoją (600) to chodzą niemal identycznie. Różnica jest dopiero jak się przygazuje:) co jest oczywiste:)).Generalnie jestem zadowolony z zakupu, wyglądu, brzemienia silnika – tylko ten cholerny kosz sprzęgłowy lata:) ale podobno to jest najsłabasza strona CBR’ek. Jeśli chodzi o jazde to do 100 idzie jak dzida ( z 8 sek) a potem się człapie do 130. mi osobiście to starcza, czego wkońcu oczekujecie od „motoroweru”, chyba że ktoś sobie zrobić A1 i nie musi kombinować ale według mnie to też jest strata kasy Czekam na opinie innych posiadaczy CBR125:) Jak chcecie mogę wrzucie fotki mojego moplika. Pozdr. Ps. żeby nie było że te lusterka dekolakiem malowałem:) ojciec ma warszat;) – jeszcze teraz doczytałem że ktoś z was napisać „120 to max dla tego simsonka” ; simsonek to dla mnie gówno z 2 suwowym silnikiem wiec nie rozumiem czemu nazywasz tak CBR z 4T. -Po drugie Ktoś napisać że czekają nas tylko 4T chłodzone powietrzem; 4T są chłodzone cieczą.A poza tym 4T są lepsze od 2T więc ja bym się cieszył z tego że nie muszę po 16 tysiącach tłoka wymieniać. -Po trzecie OPONY można podmieniać na większe. Zobaczcie ile jest miejsca między np. tylnym wahaczem. Ja wsadze większe tylko na razie z kasą blado a póki co te opony co mam są jeszcze w całkiem dobrym stanie.

    #283873
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No gratki ładnie rozpisałeś 🙂 Każdy ma swój gust , a co do silników to nie wiem jak to jest w NSR jak chodzi, ale nie wszystkie 125cc 2 suwy pierdzą od 0-12tyś a tutaj też można znacznie zmienić dźwięk np filtr zmienić i już mamy cudowne brzmienie . Co do tłoka to się zgadzam w 2 suwie trzeba zmieniał co ok 15tyś lub co więcej KM wszystko zależy jak śmigasz, w CBR też zapewne będziesz musiał zmienić, Plusem 4 suwa jest silnik,lecz jak coś się popsuje to już konkretnie , a w 2 suwie to są zazwyczaj lekkie rzeczy co się wymianie na poczekaniu(bynajmniej w tych nowych 125) . Co do Oponek to możesz zmienić tylko pamiętaj, że większe opony mogą Cię spowolnić . Jedynym minusem tutaj nie jest motocykl ,ale to ,że masz go zarejestrowany na 50cc 👿 nie lubię jak ktoś roi takie przekręty grr Pokaż fotki pochwal się 🙂

    #283874
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Co do tego że większe opony mnie spowolnią to się z tobą zgadzam, myślałem żeby tylko tylną jak już. Szczerze mówiąc to nie opłaca się robić A1, choć mam 16 lat. Kupiłem sobie CBR ma ten i następny sezon. Moim pierwotnym założeniem było zrobienie A1 – nawet miałem uzbieraną kase:) Znajomy chciał za kurs,egzamin 700-800 zł.Musiałbym zacząć robić już w marcu by uwinąć się do czerwca.Więc na jedno mi wychodzi czy bym zrobić prawko czy jeździć na motorowerowej która jest za darmo… Koszt rejestracji na 50cmm podniósł koszta całkowite rejestracji o 400 zł (rzeczoznawca itp). Powiem Ci ze ja też nie jestem za tym żeby „debile” jeździli 125’tkami na motorowerowej 140 km/h, co np. mają po 14 lat bo bałbym się spotkać takiego na drodze:))) A znam takiego jednego co wyprzedza wszystkich swoim skuterkiem prawą stroną jezdni co w ogóle jest chore… i teraz pomyślmy sobie że skoro wyprzedza(jak można to tak nazwać) skuterem:) a mówił mi że kupuje sobie Y TZR125 i będzie dalej jeździć tak jak jeździ to to jest naprawde niebezpieczne. Bo taki gość w ogóle nie ma pojęcia o zasadach ruchu-nie wiem w ogóle jak mu tą karte wydali… … Mając A1 przechodzi się kursy – teoretyczne – praktyczne itp. Dlatego przyznaje Ci racje:) Wrzuce fotki ale chwilowo nie mam czym ich zrobić- aparat mam na drugim końcu miasta a chwilowo nie mam czym po niego pojechać. W piątek popołudniu wrzuce. Pozdro!

    #283875
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Na forum takich rzeczy nie podpowiadamy. Ja bym koledze za to pytanie warnem sypnął

    #283876
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ehhhh…

    Cebra StoDwudziestkaPiżtka… Dno totalne dla mnie… Co prawda, chciałbym wystartowałw pucharze, ale tak czy siak, dla mnie to rower, silnik 4t jest beznadziejny przynajmniej w tej hondzie…Oczywiście można ją odd?awiż:) Polecam Wrze?niowe wydanie Motocykla:) Jest tam porównanie StoDwudziestekPiżtek:) Miżdzy innymi Cebry i nowej Mito:)

    #283877
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja czytałem ten motocykl. Pierwsza Yamaha potem CBRa potem aprilka potem mito i na końcu kymco

    #283878
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jestem zainteresowany kupnem CBR 125 i w związku z tym mam parę pytań:
    1. Czy te motocykle są w jakiś sposób fabrycznie blokowane, tak, aby spełnić homologację na kat. A1?
    2. Jeżeli tak, to na jakich częściach są blokady, gdzie można je zdjąć i za ile? Czy nie ma z tym problemu?
    3. Jaki przebieg jest generalnie uważany za znaczny? Ile taki motocykl przejedzie zanim będzie trzeba zrobić remont. Czy 10000km na ~4 letnią CBR’kę to dużo?
    4. Ile mniej więcej warta jest CBR 125 z przebiegiem ~10000 km rok produkcji 2004 lub 2005?

    #283879
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    1. Blokowane raczej nie są bo 15 koni miesci się w wymaganiach do 125
    2.
    3. Dla takiego sprzetu (czyt 4t) 30tys to nawet nie jest duzo o ile moto nie było katowane
    4. Okolo 6-7k

    #283880
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam
    Zauważyłem że w tych hondach były montowane dwie skrzynie 5 i 6 biegowe. Czy te skrzynie biegów się czym różniły chodzi mi o prędkość i przyspieszenie. Czy to jest tak że ta 6 biegowa skrzynia jest wydłużeniem 5 biegowej po to żeby motocykl miał lepsze przyspiesznie czy to jest jakaś blokada. Gdzie i do jakich hond cbr 125 były zakładane 5 a gdzie 6 biegowe skrzynie biegów, mam na myśli wersje, kraj pochodzenia itp.
    Pozdrawiam

    #283881
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jeśli chciałbyś coś z moto 125cc, to polecam:
    *4t – Yamaha R125
    *2t – Aprilia RS 125

    Na pewno Apka jest lepsza od mito.

    Tu masz porównanie Apki i Yamahy:
    http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?t=3562

    #283882
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam
    Te motocykle które podałeś są bardzo dobre, ale mają jedną wadę, mianowicie są drogie. A tak w ogóle to mam pytanie: Ile potrafią przejechać takie 125 4t i 2tą W sęsię ile tysięcy kilometrów, raczej mowa o jeździe turystycznej a nie katowaniu silnika i ciągłej pracy na wysokich obrotach? Macie może jakieś doświadczenia, znacie kogoś kto przejechał bardzo dużo na 4t i 2t kilometrów? Bo chciałbym kupić jakąś 125 ale nie wiem czy mogę kupić taką co ma trochę już nabite kilometrów.
    Pozdrawiam

    #283883
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    2T ( 20-25kM ) – tłoki do wymiany co 20k-40k kilometrów a silnik trochę bardziej zaczyna się sypać nawet dopiero po 80k-100k
    2T ( 30-35kM ) – tłoki do wymiany co 10k-15k kilometrów a silnik zaczyna mhm może po 50k-60k
    4T ( 15kM ) – nooo na tym dość trochę objeździsz 😀 dokładnie nie wiem bo się 125ccm w 4T nie interesowałem bardziej … ale na 99% są dużo dużo dużo bardziej wytrzymałe ;]

    #283884
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    co do cbr to powiem wam tak 😉 mój kumpel ma model 2007/2008 ten po liftingu sobie nie samowicie chwali w porównaniu do 2t jego model jest juz na wtrysku i po liftingu na nowym przodzie i ma około 20km 😛 wspominał ze jeździ bardzo przyjemnie v max to 135 ze znosnym przyspieszeniem (ja jeszcze nie miałem okazji jechać) wiec 😉 myślę ze wcale nie tak złe chociaż oczywiście 2t jest o wiele szybszy 🙂 ale cbr znów koszty utrzymania idą w dół w porównaniu do rs chociaż osobiście sam bym nie kupił cbr 😉 na następny sezon zamierzam się przesiasci na rs albo nsr

    #283885
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jak nie katujesz 2T to przejedziesz na RS (w moim wypadku) 200km + 50km rezerwy to tak przy max ekonomicznej jezdzie czyli małe obroty a szybkość ok 120km/h Jednak przy ostroj jeździe czyli ciągnąć ją do 11tyś i V-max 170km/h (co prostka) to już 150km zrobisz na baku + rezerwa.

    Z tym przyspieszeniem to co kolega opisywał te YZF i RS to RS ma dokładnie 6,5s-100km/h (mierzyłem) ;]
    YZF mi się podoba pod względem silnika ma strasznie elastyczny i w sumie moc nie jest zła na miasto, więc jak ktoś mieszka w mieście(duzym mieście) to kupujcie YZF albo jak wolicie coś mniejszego i wąskiego to CBR 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button