Hebo sport co o nim sądzicie ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #275419 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Witam mam kilka pytań dotyczłce Hebo sport, ponieważ mam Piaggio Gilera Typhoon po małym tuningu : Wydech Yasuni Z, Sprzęgło Polini, dzwon Koso, przeciwtalerz Polini Evo, warjator Polini speed control i gasbox Polini. Nie wymieniałem wału ani łożysk ponieważ mają świetny stan, i chciałem zamontować Hebo sport czy wał i łożyska wytrzymają ?? A jak to jest z samym cylindrem czy ma długą żywotność ?? i czy będzie pasował pod seryjny gaźnik ?? Z góry dzięki za odpowiedzi 😉 Pozdo 😀

    #275420 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Hebo Sport? Pierwszy raz słyszę, żeby Hebo miał cylinder klasy sport… P.S. Gaźnik radziłbym wymienić na 17.5 lub 19mm

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #275421 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    A jaki masz seryjny gaźnik? Do sporta to zalecane są gaźniki conajmniej 17,5 żeby to dzialało optymalnie. wiadomo, że na 19 będzie lepiej działać na pewno z dołu (na pewno będzie wiekszy moment obrotowy). Bardzo ładnie spisuje się cylinder Stage6 Sport Pro, oraz z gaźnikiem 17,5 jest bardzo łatwo go wyregulować;). Do cylindrów klasy Sport nie jest zalecana wymiana wału. A jeżeli mówisz, że łożyska masz w idealnym stanie to nie musisz tam nic ruszać ;).

    #275422 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    dzięki 😉 a wiecie jak jest z żywotnością tych aluminiowych cylindrów np. Stage6 i Hebo sport ?

    #275423 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    No bez jaj….nie ma nikogo kto poprawi te „błędy”? na pewno alu ma mniejsze żywotność niż żeliwo…..

    #275424 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nicasil ma dużo większą zywotność od żeliwa, jedynym warunkiem jest dbać o niego ;).

    #275425 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nicasil ma dużo większą zywotność od żeliwa, jedynym warunkiem jest dbać o niego 😉 .

    A z tym 99% osób ma problem, zresztą jakość polskiego oszukanego paliwa i sprzedawanego oleju poza kilkoma zdecydowanie przeszkadza w dobiciu cylindra nicasilowego.

    #275426 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    TyphooN_94 napisał:

    dzięki 😉 a wiecie jak jest z żywotnością tych aluminiowych cylindrów np. Stage6 i Hebo sport ?

    Ludzie!! Nie ma żadnego Hebo Sport!!

    #275427 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Jest hebo sport znawco, lecz pod nazwa Hebo Alu-racing – według katalogu P. Mielocha. Hebo alu racing to to samo praktycznie co stage6 sport pro, sa to aluminiowe cylki jedno pierscieniowe i mogę zapewnic , ze wysoko obrotowe, wiec gaźnik minimum 17,5mm i łożyska jak najbardziej metal koszyk ;]

    #275428 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Proszę, o to opis z „katalogu P Mielocha: Cylinder aluminiowy Hebo Alu Racing z tłokiem firmy Vertex idealny wybór w klasie For Race. Pojemność 70cc, moc 9-12KM. Hebo nigdy nie miało cylindrów sport! Co najwyżej tego Alu Racing można zaliczyć do klasy MidRace…

    #275429 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Dobrze zrobie zdjecie i wstawie wedlug mojego katalogu edycji I 2006 2007 to jest tak HEBo Alu-Racing .Cylinder aluminiowy poj.70cc , klasy Sport 70!, podstawowa wersja cylindra tuningowego, moc; 9-12km! Prosze tutaj macie arta napisanego przez zemnie na podstawie tago katalogu cylindry

    #275430 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836
Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Hebo sport co o nim sądzicie ?
Twoje informacje:




Back to top button