Hebo NG + Yasuni Z

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #280074
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Siemano. Założyłem sobie niedawno wariator Hebo NG. Skuter idzie jak burza do 75kmph, i niestety na tym poprzestaje. Udaje mi się go czasem rozbujać do 80. A na seryjnym wariatorze leciał ponad 90. Założyłem rolki 4,1g i sprężynę centralną Polini +15%. Myślałem o cięższych rolkach, może te z zestawu 4,9g? Też mieliście problemy ze slabym v-maxem?

    #280075
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wywal tą sprężynę i wsadz seryjną.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #280076
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A czemu taką Nie będzie się ślizgać pasek?

    #280077
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie powinien. Spróbuj też z innymi rolkami. Kiedy w swoim sqcie wymieniłem wario leciał 65km/h (na odpowiednich rolkach) na seryjnym jechać 75-80. okazało się, ze tłumik był zapchany i spowalniał sqta. Po przeczyszczeniu znów leci 80km/h :mrgreen: niewiem jak chcesz to możesz to sprawdźić

    #280078
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ale chodzi o to że po wsadzeniu waria lepiej przyspiesza ale v-max się zmniejszył, a zakładając seryjny wariator znów leci ponad 90km/h.

    #280079
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    U mnie to jest tak że przy ruszaniu ma dobre obroty ale w miarę przyspieszania spadają i przy 75kmph nie ma już się żeby lecieć dalej. Może jest to wina źle wyregulowanego gaźnika? Mam w tej chwili dyszę 062 ale manetka nie reaguje tak jak powinna tzn. nie czuć różnicy pomiędzy połową manetki a całą manetką.

    #280080
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    za ciężkie masz rolki dlatego nie ma się się wkręcał na obroty a tak poza tym to dysza trochę mała jak na mój gust ja bym wsadzić 70-80

    #280081
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wsadz seryjną spręzyne ona jest twardzsza wiec pasek nie będzie się ślizgać! mu si to pomuc a jak to nie pomoże do końce ale poprawi osiagi to kup jeszcze twardza spręzyne

    #280082
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kondziopl3 napisał:

    Wsadz seryjną spręzyne ona jest twardzsza

    Dobra, ale skoro +15% jest miękksza od seryjnej, to która jest twardsza 😯

    fiola napisał:

    za ciężkie masz rolki dlatego nie ma się się wkręcał na obroty

    Moim zdaniem to ja mam rolki za lekkie, bo wyje, wyje i nie ma się na zmianę przełożenia.

    fiola napisał:

    dysza trochę mała jak na mój gust ja bym wsadzić 70-80

    A zapomniałem dodać że mam wkład filtra Stage6 Double Layer i wydech Yasuni Z. To dysze dać~75? Nie będzie pali jak głupi?

    #280083
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    między 70-80 jest dosyć optymalne spalanie i więcej paliwa dostaje

    #280084
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sunny15 napisał:

    fiola napisać/a: dysza trochę mała jak na mój gust ja bym wsadzić 70-80 A zapomniałem dodać że mam wkład filtra Stage6 Double Layer i wydech Yasuni Z. To dysze dać~75? Nie będzie pali jak głupi

    ja mam gaźnik 17,5 dysze 110 i da się wytrzymać

    #280085
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ok, spróbuje z dyszę 70 lub 75.

    #280086
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    +15 jest słabsza +22 jest seryjna 😛

    #280087
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Założyłem Hebo+50% żeby zrobić eksperyment. Niestety w ogóle nie chce wkręcał się na wysokie obroty i leci 60kmph. Tzn, na ssaniu potrafi polecieć 100, ale jak się rozgrzeje to już całkiem lipa. Zamówiłem większą dyszę, a jak to nie pomoże to będą musiał wymienić sprężynę centralną na mikkszą, rzędu +22% albo +30%.

    #280088
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jeśli założyliście tą +50% to załóż ciężkie rolki bo lekkie rolki nie dadzą rady wypchnąć paska by schował się między talerzami i rozprężył sprzęgło.

    #280089
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Założyłem dyszę 075 i leci ponad 90 ale słabo przyspiesza przy większych prędkościach. Lepiej założę sprężynę +22%. Nie chcę wrzucać cięższych rolek, bo obroty przy niskich prędkościach są dobre. Dziura w przyspieszeniu ciągnie się od 60 do vmaxa, czyli raczej jest spowodowana oporem sprężyny niż ciężkimi rolkami. Powiedzcie mi tylko, jest jakaś różnica pomiędzy sprężynę seryjną a Metrakit +22%?

    #280090
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie jest spowodowana oporem sprężyny tylko oporem powietrza!! I tym że wariator jest na najszybszym przełożeniu i ciągnie z obrotów prędkość

    #280091
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sunny15 napisał:

    różnica pomiędzy sprężynę seryjną a Metrakit +22%?

    Dowiedz się jaka jest sprężyna seryjna w Twoim skuterze.

    siwy_fact napisał:

    Nie jest spowodowana oporem sprężyny tylko oporem powietrza!!

    Co jest spowodowane oporem powietrza? Chyba to gdy skuter ma ciężko bo ma prędkość nie dużo mniejsze od v-max da rade odróżnić od tego gdy jest coś źle w przekładni?

    #280092
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Z tą dyszę pali mi… 6 litrów! Zamówiłem dyszę 070 i sprężynę metrakit +22%. Będzie na jutro. Przy przyspieszaniu po 60kmph zamiast przełożenia rosną obroty. Gdy osięgną vmax skuter wyje i wyje, a ja czują że pasek dałby radę wślizgnąć się jeszcze wyżej. Yasuni Z to wydech który kręci raczej średnie obroty, więc miękksza sprężyna powinna załatwić problem. Zaznaczam, że na Polini +15% vmax był większy (na rozregulowanym gaźniku, nie wiem jak teraz) a pasek przy ruszaniu się po prostu ślizgać. Albo Metrakit +22% pomoże, albo przerzucam się na Malossi MHR 👿

    Dowiedz się jaka jest sprężyna seryjna w Twoim skuterze.

    Pytażem kolegi i potwierdzić, że +22%.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button