Hebo NG + Yasuni Z
- This topic has 18 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 12 years, 9 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
13 czerwca 2008 dnia 21:49 #280074
Anonim
Gość- Postów: 89 724
Siemano. Założyłem sobie niedawno wariator Hebo NG. Skuter idzie jak burza do 75kmph, i niestety na tym poprzestaje. Udaje mi się go czasem rozbujać do 80. A na seryjnym wariatorze leciał ponad 90. Założyłem rolki 4,1g i sprężynę centralną Polini +15%. Myślałem o cięższych rolkach, może te z zestawu 4,9g? Też mieliście problemy ze slabym v-maxem?
13 czerwca 2008 dnia 23:07 #280075Anonim
Gość- Postów: 89 724
Wywal tą sprężynę i wsadz seryjną.
Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.
14 czerwca 2008 dnia 23:55 #280076Anonim
Gość- Postów: 89 724
A czemu taką Nie będzie się ślizgać pasek?
15 czerwca 2008 dnia 00:16 #280077Anonim
Gość- Postów: 89 724
nie powinien. Spróbuj też z innymi rolkami. Kiedy w swoim sqcie wymieniłem wario leciał 65km/h (na odpowiednich rolkach) na seryjnym jechać 75-80. okazało się, ze tłumik był zapchany i spowalniał sqta. Po przeczyszczeniu znów leci 80km/h
niewiem jak chcesz to możesz to sprawdźić
15 czerwca 2008 dnia 08:42 #280078Anonim
Gość- Postów: 89 724
Ale chodzi o to że po wsadzeniu waria lepiej przyspiesza ale v-max się zmniejszył, a zakładając seryjny wariator znów leci ponad 90km/h.
15 czerwca 2008 dnia 09:04 #280079Anonim
Gość- Postów: 89 724
U mnie to jest tak że przy ruszaniu ma dobre obroty ale w miarę przyspieszania spadają i przy 75kmph nie ma już się żeby lecieć dalej. Może jest to wina źle wyregulowanego gaźnika? Mam w tej chwili dyszę 062 ale manetka nie reaguje tak jak powinna tzn. nie czuć różnicy pomiędzy połową manetki a całą manetką.
15 czerwca 2008 dnia 10:54 #280080Anonim
Gość- Postów: 89 724
za ciężkie masz rolki dlatego nie ma się się wkręcał na obroty a tak poza tym to dysza trochę mała jak na mój gust ja bym wsadzić 70-80
15 czerwca 2008 dnia 11:48 #280081Anonim
Gość- Postów: 89 724
Wsadz seryjną spręzyne ona jest twardzsza wiec pasek nie będzie się ślizgać! mu si to pomuc a jak to nie pomoże do końce ale poprawi osiagi to kup jeszcze twardza spręzyne
15 czerwca 2008 dnia 14:21 #280082Anonim
Gość- Postów: 89 724
kondziopl3 napisał:
Wsadz seryjną spręzyne ona jest twardzsza
Dobra, ale skoro +15% jest miękksza od seryjnej, to która jest twardsza 😯
fiola napisał:
za ciężkie masz rolki dlatego nie ma się się wkręcał na obroty
Moim zdaniem to ja mam rolki za lekkie, bo wyje, wyje i nie ma się na zmianę przełożenia.
fiola napisał:
dysza trochę mała jak na mój gust ja bym wsadzić 70-80
A zapomniałem dodać że mam wkład filtra Stage6 Double Layer i wydech Yasuni Z. To dysze dać~75? Nie będzie pali jak głupi?
15 czerwca 2008 dnia 14:43 #280083Anonim
Gość- Postów: 89 724
między 70-80 jest dosyć optymalne spalanie i więcej paliwa dostaje
15 czerwca 2008 dnia 16:44 #280084Anonim
Gość- Postów: 89 724
sunny15 napisał:
fiola napisać/a: dysza trochę mała jak na mój gust ja bym wsadzić 70-80 A zapomniałem dodać że mam wkład filtra Stage6 Double Layer i wydech Yasuni Z. To dysze dać~75? Nie będzie pali jak głupi
ja mam gaźnik 17,5 dysze 110 i da się wytrzymać
16 czerwca 2008 dnia 22:54 #280085Anonim
Gość- Postów: 89 724
Ok, spróbuje z dyszę 70 lub 75.
16 czerwca 2008 dnia 23:00 #280086Anonim
Gość- Postów: 89 724
+15 jest słabsza +22 jest seryjna 😛
20 czerwca 2008 dnia 23:08 #280087Anonim
Gość- Postów: 89 724
Założyłem Hebo+50% żeby zrobić eksperyment. Niestety w ogóle nie chce wkręcał się na wysokie obroty i leci 60kmph. Tzn, na ssaniu potrafi polecieć 100, ale jak się rozgrzeje to już całkiem lipa. Zamówiłem większą dyszę, a jak to nie pomoże to będą musiał wymienić sprężynę centralną na mikkszą, rzędu +22% albo +30%.
24 czerwca 2008 dnia 01:11 #280088Anonim
Gość- Postów: 89 724
Jeśli założyliście tą +50% to załóż ciężkie rolki bo lekkie rolki nie dadzą rady wypchnąć paska by schował się między talerzami i rozprężył sprzęgło.
27 czerwca 2008 dnia 09:48 #280089Anonim
Gość- Postów: 89 724
Założyłem dyszę 075 i leci ponad 90 ale słabo przyspiesza przy większych prędkościach. Lepiej założę sprężynę +22%. Nie chcę wrzucać cięższych rolek, bo obroty przy niskich prędkościach są dobre. Dziura w przyspieszeniu ciągnie się od 60 do vmaxa, czyli raczej jest spowodowana oporem sprężyny niż ciężkimi rolkami. Powiedzcie mi tylko, jest jakaś różnica pomiędzy sprężynę seryjną a Metrakit +22%?
27 czerwca 2008 dnia 20:27 #280090Anonim
Gość- Postów: 89 724
Nie jest spowodowana oporem sprężyny tylko oporem powietrza!! I tym że wariator jest na najszybszym przełożeniu i ciągnie z obrotów prędkość
28 czerwca 2008 dnia 15:21 #280091Anonim
Gość- Postów: 89 724
sunny15 napisał:
różnica pomiędzy sprężynę seryjną a Metrakit +22%?
Dowiedz się jaka jest sprężyna seryjna w Twoim skuterze.
siwy_fact napisał:
Nie jest spowodowana oporem sprężyny tylko oporem powietrza!!
Co jest spowodowane oporem powietrza? Chyba to gdy skuter ma ciężko bo ma prędkość nie dużo mniejsze od v-max da rade odróżnić od tego gdy jest coś źle w przekładni?
30 czerwca 2008 dnia 10:22 #280092Anonim
Gość- Postów: 89 724
Z tą dyszę pali mi… 6 litrów! Zamówiłem dyszę 070 i sprężynę metrakit +22%. Będzie na jutro. Przy przyspieszaniu po 60kmph zamiast przełożenia rosną obroty. Gdy osięgną vmax skuter wyje i wyje, a ja czują że pasek dałby radę wślizgnąć się jeszcze wyżej. Yasuni Z to wydech który kręci raczej średnie obroty, więc miękksza sprężyna powinna załatwić problem. Zaznaczam, że na Polini +15% vmax był większy (na rozregulowanym gaźniku, nie wiem jak teraz) a pasek przy ruszaniu się po prostu ślizgać. Albo Metrakit +22% pomoże, albo przerzucam się na Malossi MHR 👿
Dowiedz się jaka jest sprężyna seryjna w Twoim skuterze.
Pytażem kolegi i potwierdzić, że +22%.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.