Hebo NG Piaggio regulacja

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #281448
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam Jestem właśnie w trakcie regulacji po wymianie wrio na hebo ng i sprawdziłem praktycznie wszystkie rolki od najcięższych do najlżejszych (dodanych w zestawie oczywiście) Na ciężkich miałem takiego mułka w zakresie 30-50, kolega doradzić założenie lżejszych rolek i rzeczywiście na lżejszych jest lepiej wtedy miał niskie obroty a teraz ma trochę wyższe jest bardziej dynamiczny. Ale teraz w tym zakresie prędkości mam bardzo wysokie obroty w stosunku do prędkości…później już normalnie ale no tak 20-40 km/h są takie wysokie obroty…Jak myślicie co to może był? innych rolek już nie mam. dzwon nie był usmalony (chyba że teraz już jest…ale po 5km?) Jeśli ktoś potrzebuje opinii o hebo ng to ja polecam, mam Malossi 70ccm i wkoncu doczekałem się tych 90 km/h….

    #281449
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to całkowicie normalne przy lekkich rolkach

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #281450
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Pokombinuj z innymi sprężynkami ;).

    #281451
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Troche to zacznie Cie dobijać ale nie martw się;p Niech chłopaki doradzę Ci jakieś sprężynki ( ja u siebie na razie nie zmieniałem więc nie wiem). A ogólnie jakiego masz squta

    #281452
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    PodLy napisał:

    A ogólnie jakiego masz squta

    W profilu ma napisane jaki ma skuter… „Skuter: Piaggio Free”

    #281453
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a niezauważyłem. sorka 😛 a w zestawie to jakie te rolki dostałem? ile g podaj

    #281454
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Sorki że nie pisałem ale miałem trochę urwanie głowy… Rolki o wadze: 4,1gr., 4,9gr., 5,5gr. Problem częściowo rozwiązany: Znowu założyłem rolki 4,9gr ale….naoliwiłem je przed załozeniem, nie wiem czy to poprawne, ale widziałem że rolki się dość szybko zużywały…już widziałem minimalne przytarcia, i okazało się że na początku był mułek na „średnich” rolkach a teraz jest ok. Jeszcze założe najcięższe, bo jednak czuje że teraz na naoliwionych średnich jeszcze odrobinke za wysokie obroty (wcześniej na tych rolkach miał naprawde niskie obroty). Ciekawa sprawa, żeby zwykły olej dawał takie rezultaty…. (oczywiście rolki nie pływają w oleju- lekko je natarłem)

    #281455
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kolego, do cylindra 70ccm to roleczki 4,1g skoro takie są w zestawie. Raczej nie popieram smarowania rolek, bo oliwa (czy co innego) pocieknie ci na pasek i będzie się ślizgać. Te co są dołączone do Hebo NG raczej nie nadają się do jazdy codziennej, bo są w kopertach. Z tego co wiem – Polini nie ma rolek w miarę pokrywających się z 4,1g o rozmiarze 17×12. Zostają tylko RMSy. Nic nie napisliście o sprężynie centralnej, a to też wpływa na obroty. Jeśli masz coś rzędu 60% to załóż sobie tą co była razem z wariatorem – Hebo +50%. Jeśli wciąż będzie za twarda (będą opory w zmianie przełożeń – długo będzie trzymać wysokie obroty przy niskiej prędkości) to próbuj z bardziej miękkimi rzędu +30. Sprężynki polecam żółte Polini, jeśli masz seryjne sprzęgło. Pozdro.

    #281456
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    zależy jaki tuning ja w matrixie mam full sport i sprężyna +30% była za słaba i pasek wypolerować mi wario, a z tego co wiem to sprężyna hebo +50% nie jest dużo twardsza od +30% top racing

    #281457
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie napisać jaką ma sprężynę. Wg mnie jest za twarda, skoro przy 20-40kmph kręci wysokie obroty. Sprężyna nie pozwala wślizgnąć się paskowi w torque i cały czas chodzi na „niskim” biegu. Obroty wzrastają, dopóki sprężyna nie „podda się” paskowi. Ale jeśli przyspiesza równo, to nie powinno nic się stać.

    #281458
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to ja tak właśnie miałem jak miałeś za miękką sprężynę tzn. od 20-40 kmh skuter średnio przyspieszać i wkręcał się na wysokie obroty później obroty spadały do dość niskich i tak jeździłem a o ile pamiętam jeździłem na rolkach 3,6g i sprężynie 30%

    #281459
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A więc tak: Sorki za źle podane gramatury rolek bo: zczytałem na szybko z opisu przedmiotu w sklepie (te wam podałem) ale sprawdziłem na opakowaniach i okazało się że są inne tj: 3,4gr 4,1gr 4,9gr Sprężyne centralną założyłem z zestawu…. heh ciekawe jakim cudem i którędy olej z rolek dostać by się na bierznie paska, przypominam że jest to minimalna ilość (zresztą wczoraj zmieniałem rolki i jej praktycznie nie ma- nawet na pasku go nie ma) Teraz mam rolki 4,9 i jest już chyba dobrze- chyba bo na razie nie jeżdżą ale po jeździe próbnej widziałem że jest lepiej…. sunny15: piszesz że:

    do cylindra 70ccm to roleczki 4,1g skoro takie są w zestawie

    Ale w zestawie są 3 komplety rolek. I jeszcze napisz mi dlaczego

    Te co są dołączone do Hebo NG raczej nie nadają się do jazdy codziennej, bo są w kopertach

    Co to ma do jazdy codzienneją

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button