Kingway Coliber.
- This topic has 3 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 9 years, 6 months temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 26 sierpnia 2014 dnia 18:29 #174763
Mój skuter jedzie 65 km bez blokad i ma orginalne rolki na wariatorze czy jak bym założył cięsze rolki czy dało by to wiekszą pretkość a jak tak to ile gramowe rolki założyć ?
26 sierpnia 2014 dnia 18:37 #174765Ale zdajesz sobie sprawę że zakładając cięższe rolki stracisz na przyspieszeniu czyli też szybkości ruszania ? Te skutery 4T moim zdaniem akurat w oryginalnych zestawach i tak słabo startują jeśli chodzi o cykl miejski – szczególnie skręty w lewo 🙂
26 sierpnia 2014 dnia 20:10 #174805Kiedy zniknie mit dotyczący rolek i regulacji v-max/przyśpiechy?
Nic nie zmieniaj, jak szukasz mocy to większy cylek plus regulacja.
26 sierpnia 2014 dnia 20:24 #174809AnonimNieaktywny- 180
- 3 133Postów:
Dokładnie. Rolki dobiera się do całej przekładni.
Długość tulei wariatora, sprężyna centralna, spręzynki sprzęgła.
Przykładowo mam tuleje 38,5 mm, sprężyna biała malossi +7%, sprężynki sprzęgła niebieskie. Do tego rolki 7 gram. Rolki są za lekkie, ale jaka moc jest na starcie. Do 40 km/h mam 4-5 sekund, przy pociągnięciu za kiere idzie na koło. Startuje z fajnych obrotów, licznik zamyka, piękny dźwięk silnika. Myślę, że dużo też dała iglica podniesiona o jeden ząbek. No i oczywiście cylek 72, chodź jest już dla mnie za słaby. Dobrze jeździ, bardzo dobrze. Przed chwilą sprawdziłem olej. Nie wziął nawet kropelki. Wymieniłem plastik boczny bo pękł, wymienię jeszcze oring na pokrywie zaworów bo poci się, i ustawie zawory. Silnik igła, najmocniejszy F16 w mieście, wymarzony efekt został osiągnięty. Czas na downtowna 300i 😀 - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.