Kingway Coliber.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #174763
    Damian Bujak
    Użytkownik
    • 5
    • 7Postów:

    Mój skuter jedzie 65 km bez blokad i ma orginalne rolki na wariatorze czy jak bym założył cięsze rolki czy dało by to wiekszą pretkość a jak tak to ile gramowe rolki założyć ?

    #174765
    B4rtek
    Użytkownik
    • 0
    • 257Postów:

    Ale zdajesz sobie sprawę że zakładając cięższe rolki stracisz na przyspieszeniu czyli też szybkości ruszania ? Te skutery 4T moim zdaniem akurat w oryginalnych zestawach i tak słabo startują jeśli chodzi o cykl miejski – szczególnie skręty w lewo 🙂

    #174805
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Kiedy zniknie mit dotyczący rolek i regulacji v-max/przyśpiechy?

    Nic nie zmieniaj, jak szukasz mocy to większy cylek plus regulacja.

    #174809
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Dokładnie. Rolki dobiera się do całej przekładni.
    Długość tulei wariatora, sprężyna centralna, spręzynki sprzęgła.
    Przykładowo mam tuleje 38,5 mm, sprężyna biała malossi +7%, sprężynki sprzęgła niebieskie. Do tego rolki 7 gram. Rolki są za lekkie, ale jaka moc jest na starcie. Do 40 km/h mam 4-5 sekund, przy pociągnięciu za kiere idzie na koło. Startuje z fajnych obrotów, licznik zamyka, piękny dźwięk silnika. Myślę, że dużo też dała iglica podniesiona o jeden ząbek. No i oczywiście cylek 72, chodź jest już dla mnie za słaby. Dobrze jeździ, bardzo dobrze. Przed chwilą sprawdziłem olej. Nie wziął nawet kropelki. Wymieniłem plastik boczny bo pękł, wymienię jeszcze oring na pokrywie zaworów bo poci się, i ustawie zawory. Silnik igła, najmocniejszy F16 w mieście, wymarzony efekt został osiągnięty. Czas na downtowna 300i 😀

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button