! Forum Serwis Hamulec. Problem

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Im_Jurek Im_Jurek 6 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #72407
    Zdjęcie profilowe romet727p10
    romet727p10
    Użytkownik
    • Postów: 471

    Witam. Mam problem z tylnym hamulcem (bebnowy). Mianowicie hymmm… klamka nie odbija. kiedy nacisne klamke nie wraca z powrotem do końca tylko : świeci się światło STOP, aby przestało świecić musze wypchnąc klamkę aż sie wróci do końca w wtedy wychodzi mi to takie jakby zabezpieczenie na linke. Jak to naprawic???

    #72411
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Wykręć koło, rozbierz hamulec, wyczyść rozpieracz szczęk i nasmaruj go cienką warstwą smaru. Przy okazji nasmaruj linkę olejem, dozując olej strzykawką.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Planujesz wakacje na motocyklu? Dominar 400 gwarantuje nieograniczoną przyjemność z jazdy.

    Skorzystaj z oferty na zakup pakietu turystycznego w promocyjnej cenie 1999zł
    #72557
    Zdjęcie profilowe romet727p10
    romet727p10
    Użytkownik
    • Postów: 471

    ok dzięki. jeszcze jakieś sugestie?

    #72793
    Zdjęcie profilowe agentmb
    agentmb
    Użytkownik
    • Postów: 295

    Pewnie szczęki już są zużyte i rozpierak się blokuje. Czyli należy wymienić okładziny w hamulcu. Hamuje poprawnie, czy może muisz już mocno wcisnąć hamulec?

    #72822
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    sprawdź stan sprężyny na lince
    jest przy samym ramieniu rozpieraka, najczęściej ona jest winna wszystkiemu

    Kymco B&W 170
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 36 zł

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #72824
    Zdjęcie profilowe Im_Jurek
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    dla pewności musze zadac jeszcze trzy pytania
    – jak hamujesz ( ostro ździerasz koło- czy delikatnie – cała siła idzie na szczeki a nie na oponę)
    – jakie masz opony 3″ czy 3.5″?
    – ile masz najechane

    A teraz kilka przykładów na ten temat
    – mam baotian bt-49qt-9 pod naklejkami Maver action ( a już właściwie bez naklejek) i szczęki wymieniałem po około 1000 km – bo oryginalne się szybko zużyły a nie były tak ostro używane obecne mam od 2.5 k km i są w dobrym stanie
    – mój brat ma zipp basic ( to samo co mój i romet 727p10) miał koło 3 ” i zajechał je w 1000 km przy czym szczęki są niemal jak nówki obecnie ma dużą oponę 3,5″ ( sam zakładałem) i ciągle zatrzymuje koło bez problemu ( tak po za tym tę starą opone zajechał w zaledwie 28 dni , przy czym często wykonywał hamowania z 80 km/h ( odblokowany) i do tego na asfalcie – opona szybko skapitulowała – zdarta w dwóch miejscach na 5 i 10 cm odcinkach )

    a tak na temat jeżeli jeździłeś po błocie to wyczyść wnętrze bębna wyjmij szczeki i dokładnie wyczyść i nasmaruj czymś rozpierak od szczęk najlepiej małą ilością wd-40 , podkreślam punktowo i małą ilością, no i sprawdź tę sprężynę, ale ona zazwyczaj nie pęka

    uuuuu. napisałem się

    ___________________________
    jeżeli pomogłem – obejrzy galerię
    [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2227/8bf90065c61545eab2a5b9a9a3f88fc5.0.gif[/img][/url]
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie