! Forum Skutery 125 grand dink 125cm

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe miron miron 9 miesiące, 4 tygodnie temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #670586 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe miron
    miron
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam przeszczepiłem silnik grad dink z 125 na 250 cm, problem z silnika 125 cm wychodzi 6 przewodów a z silnik 250 cm tylko 5 ,brak przewodu w kolorze czarnym z czerwonym paskiem Poszukuje schematu instalacji elektrycznej do modelu 250 .Silnik o pojemności 250 cm ma oznaczenie -KHE7

    kowalski
    #670587 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe miron
    miron
    Użytkownik
    • Postów: 3

    brak przewodu w kolorze czarnym z czerwonym paskiem ktury to biegnie z uzwojenia stojanu do modułu CDI

    kowalski
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #670621 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Felek
    Felek
    Użytkownik
    • Postów: 94
    #671801 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 810

    125/150 oraz 250 mają zupełnie inne instalacje elektryczne i elementy. 125 ma moduł CDI 6-cio przewodowy, 250 ma CDI 10-cio przewodowy.
    Ten przewód który był w 125 a nie ma go w 250 jest od osobnej cewki która zasilała moduł CDI w 125. W 250 moduł CDI zasilany jest z akumulatora, dlatego jest 5 przewodów a nie 6 i CDI jest inny niż w 125. Musisz pokombinować jak zasilić moduł CDI-125 z silnika 250.
    Zmiana modułu na 250 mija się z celem, bo CDI250 ma m.in. wejście dla czujnika położenia przepustnicy, który jest zamocowany fabrycznie na osi przepustnicy gaźnika a którego u siebie w 125 nie będziesz mieć; więc musiał byś zmienić też gaźnik. Chyba że masz silnik 250 wraz z oryginalnym gaźnikiem. Tylko czy ingerencja w instalację nie będzie zbyt duża? No masz problem…
    Ja mam 125 ale z instalacją taką jak w 250 (moduł, zasilanie, CDI) ale to nie jest GrandDink tylko Miler czyli bogatsza wersja GD, więc gdybym chciał zmienić silnik za 125 na 250 to bez problemu wymieniam, podłączam i działa. U Ciebie tak nie jest.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 10 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Berg Berg.
    Kymco Downtown 125i
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 10 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Berg Berg.
    #671894 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe miron
    miron
    Użytkownik
    • Postów: 3

    mam cały silnik z oryginalnym gaźnikiem i modułem CDI od 250 cm zamontowany w ramę ale nie udaje mi się wywołać iskry .Morze sie mylę ale myślę ze trzeba wymienić tez cewkę zapłonowa na taka która jest zasilana z modułu DC chyba że cewki sa uniwersalne mogą byc zasilane z modułu CDI AC jak w silniku 125 cm .Dokupiłem tez moduł CDI DC 6 pinów na znanym portalu aukcyjnym będę próbował wywołać iskrę .Ale wtedy niepodłącze czujnika przepustnicy ciekawa jaki będzie wpływ na prace silnika

    kowalski
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
Odpowiedz do: grand dink 125cm
Informacje o Tobie: