grand dink 125cm

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #670586
    miron
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Witam przeszczepiłem silnik grad dink z 125 na 250 cm, problem z silnika 125 cm wychodzi 6 przewodów a z silnik 250 cm tylko 5 ,brak przewodu w kolorze czarnym z czerwonym paskiem Poszukuje schematu instalacji elektrycznej do modelu 250 .Silnik o pojemności 250 cm ma oznaczenie -KHE7

    #670587
    miron
    Uczestnik
    • Postów: 3

    brak przewodu w kolorze czarnym z czerwonym paskiem ktury to biegnie z uzwojenia stojanu do modułu CDI

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #670621
    Felek
    Uczestnik
    • Postów: 94
    #671801
    Berg
    Uczestnik
    • Postów: 817

    125/150 oraz 250 mają zupełnie inne instalacje elektryczne i elementy. 125 ma moduł CDI 6-cio przewodowy, 250 ma CDI 10-cio przewodowy.
    Ten przewód który był w 125 a nie ma go w 250 jest od osobnej cewki która zasilała moduł CDI w 125. W 250 moduł CDI zasilany jest z akumulatora, dlatego jest 5 przewodów a nie 6 i CDI jest inny niż w 125. Musisz pokombinować jak zasilić moduł CDI-125 z silnika 250.
    Zmiana modułu na 250 mija się z celem, bo CDI250 ma m.in. wejście dla czujnika położenia przepustnicy, który jest zamocowany fabrycznie na osi przepustnicy gaźnika a którego u siebie w 125 nie będziesz mieć; więc musiał byś zmienić też gaźnik. Chyba że masz silnik 250 wraz z oryginalnym gaźnikiem. Tylko czy ingerencja w instalację nie będzie zbyt duża? No masz problem…
    Ja mam 125 ale z instalacją taką jak w 250 (moduł, zasilanie, CDI) ale to nie jest GrandDink tylko Miler czyli bogatsza wersja GD, więc gdybym chciał zmienić silnik za 125 na 250 to bez problemu wymieniam, podłączam i działa. U Ciebie tak nie jest.

    #671894
    miron
    Uczestnik
    • Postów: 3

    mam cały silnik z oryginalnym gaźnikiem i modułem CDI od 250 cm zamontowany w ramę ale nie udaje mi się wywołać iskry .Morze sie mylę ale myślę ze trzeba wymienić tez cewkę zapłonowa na taka która jest zasilana z modułu DC chyba że cewki sa uniwersalne mogą byc zasilane z modułu CDI AC jak w silniku 125 cm .Dokupiłem tez moduł CDI DC 6 pinów na znanym portalu aukcyjnym będę próbował wywołać iskrę .Ale wtedy niepodłącze czujnika przepustnicy ciekawa jaki będzie wpływ na prace silnika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button