Gra na gitarze – trudne?
- This topic has 50 odpowiedzi, 11 głosów, and was last updated 10 years, 6 months temu by
DooOminO.
- AutorWpisy
- 25 grudnia 2012 dnia 23:53 #99390
Witajcie. Dostałem od brata pod choinkę jego starą gitarę elektryczną, z misją nabycia jakichś umiejętnośći gry na tym wynalazku. Nie wiem kompletnie nic o grze na gitarze, stawiam dopiero pierwsze kroki. Czy nauka i sama gra są trudne? Co warto wiedzieć? Co trzeba wiedzieć? Od czego zacząć? Proszę o poradę forumowicze :).
26 grudnia 2012 dnia 01:21 #99395Jak w każdej dziedzinie trzeba mieć chociaż odrobinę talentu :).Po drugie musi Ci to sprawiać przyjemność,jeśli nie to prędzej czy pózniej odłozysz gitarę w kąt.Czy trudno się nauczyć grać na gitarze ? – to zależy od talentu i słuchu.Podobno każdy może się nauczyć,ale nie każdy jest tak wytrwały 🙂
26 grudnia 2012 dnia 07:50 #99401Bede mial chwile to coś napiszę, gram amatorsko na elektryku od 4 lat 🙂
26 grudnia 2012 dnia 09:09 #99403Pierwsze zacznij od gamy, zobacz wgl na jakiej zasadzie ona dziala, pozniej jakies chwyty..
ps zalezy co chcesz grac jezeli solowki to mozesz zaczac od pentatoniki, lub poimprowizuj sobie w c-dur.
26 grudnia 2012 dnia 09:24 #99404Jako że to jest OffTopic, więc OffTopem – Miqlaq, jaki masz wydeszek w TZR? Jaki polecasz do serii ?
26 grudnia 2012 dnia 14:27 #99433Mam założony jakiś na D :D. Nie pamietam dobrze. Na niskich obrotach brzmi tragicznie, ale na wysokich krzyczy jak R6 :D. Nie ma takiego nigdzie na Allegro, więc myślę ze był zakładany w Francji. Nie mam jak sprawdzić bo Yamaszka stoi u babci w piwnicy. Do serii z tego co się orientuję to jednym z najlepszych wydechów jest Leo Vince V6.