Gotowanie tłoka?

Nie długo będę w posiadaniu owego zestawu: http://www.racing-planet.pl/cylinderkit-72cc-47mm-naraku-139qmb-kymco-p-2500-1.html?cPath=10992_21103_21115

Ktoś mi powiedział, że aby tłok nie puchł można go jako nowego wygotować w oleju. Co o tym sądzicie? jak się za to zabrać? czy owa operacja nie zniszczy tłoku wartego ponad 150 zł? Czy to naprawdę skuteczne? Z racji, że jeżdżę na bardzo długie wycieczki zależy mi aby to się nie grzało, nie puchło, oraz nie przecierało.
W jakim oleju to się robi?
Cylinder będzie pracował na oleju ZIPP: http://skutery-zipp.pl/product-pol-1646-OLEJ-silnikowy-ZIPP-4T-10W-40-SEMI-SYNTHETIC-1-L-.html A może ktoś zna lepszy olej? Wole zainwestować nawet te 50 zł w olej, niż potem mieć przytarty cylinder naraku. Nie proponujcie mi olejów samochodowych.

gotowanie w oleju ? nie radzę. jeśli tłok był hartowany lub coś w tym stylu(nie znam się dokładnie na produkcji tłoków) efekt mógłby być odwrotny do zamierzonego. przecież ten zestaw jest gotowy do montażu więc nie powinno się nic z tym robić.
PS jeśli chciałbyś przedłużyć żywotność swojego silnika to zamontuj grzałkę w misce olejowej która nagrzeje olej do temperatury około 50 stopni i cylka nie przytrzesz na zimnym silniku i nie trzeba będzie grzać w zimne dni :D tak na serio to twój pomysł nieco mnie rozbawił w pozytywnym tego słowa znaczeniu oczywiście xD

Zamontuj to, kup olej Castrol, nic nie grzej. Lej do benzyny na 5 litrow 10-20ml oleju polsyntetycznego do silnikow 2t. Wiem, ze masz 4t - lepiej go dotrzesz, koledzy wszyscy tak wlewali przez pierwsze 500 km. Tylko nie lej wiecej niz mowilem, bo za duzo go zamuli i będzie zbieral nagar, a z taka dawką bedzie Ci potem lepiej latac. Pamięta o wymianie gaznika na wiekszy, jezeli seryjny jest za maly. Nie jezdzij na rozregulowanym gazniku itp, pierw wszystko wyreguluj, zrobisz jak mowie i będzie sz latac na dlugie dystanse. Jezeli masz tez taka opcje, to kup na allegro wiekszy wiatrak do chlodzenia, one kosztuja z 15zl.