Głowica

Witam mam zestaw airsal 80 ccm nie wiem czy kupować większą głowice czy zostawić seryjną na głowicy przejechane 7 tys km

Jeżeli pasuje to zostawiaj. Co to jest 7000 km dla kawałka metalu. Co mu się tam mogło stać przez ten czas...

Ja osobiście kupił bym większą głowice pod ten cylinder. Głowica z 50ccm bedzie ograniczac mozliwosci silnika i jezeli masz seryjny wał nie wiem czy ci długo potrzyma (wał).

Podacie jakiś link bo wiadomo nie stać mnie na głowice z narraku a też nie chce wkładać badziewia za 40 zł pod taki cylinder i tłok

Raczej nad taki cylinder i tłok ;D http://czesci-moto.pl/p11471,glowica-cylindra-do-skuterow-z-silnikiem-4t-80ccm.html Raczej ciężko będzie znaleźć jakiś kompromis. Więc albo coś takiego albo cos markowego

No ale jak włoże głowice większą to spadnie moc ?

nie wiem czy warto inwestować w głowicę - ja osobiście się na ciołem a kupiłem cały zestaw na 90 cm3 - jedyny jaki był mankament to nie doszlifowane zawory , wróciłem do fabrycznej głowicy 50 cm3 tylko wałek zmieniłem na niby tuningowy i śmigam już 5 tyś na takiej kombinacji bez problemów.

Ktoś jeszcze doradzi?

Mario1 napisał:

nie wiem czy warto inwestować w głowicę - ja osobiście się na ciołem a kupiłem cały zestaw na 90 cm3 - jedyny jaki był mankament to nie doszlifowane zawory , wróciłem do fabrycznej głowicy 50 cm3 tylko wałek zmieniłem na niby tuningowy i śmigam już 5 tyś na takiej kombinacji bez problemów.

jaki to był cylinder 90? nie wiedziałem że głowica od 50cc będzie pasowała do 90

Lukario napisał:

Mario1 napisał:
nie wiem czy warto inwestować w głowicę - ja osobiście się na ciołem a kupiłem cały zestaw na 90 cm3 - jedyny jaki był mankament to nie doszlifowane zawory , wróciłem do fabrycznej głowicy 50 cm3 tylko wałek zmieniłem na niby tuningowy i śmigam już 5 tyś na takiej kombinacji bez problemów.

jaki to był cylinder 90? nie wiedziałem że głowica od 50cc będzie pasowała do 90

niestety ale pasuje - mowa o Zipp Quantum 4T , w głowicy jest troszkę mniejsza średnica otworu ale nie ma to wpływu na zawory - nie uderzają w nią .

Mario1 napisał:

Lukario napisał:

Mario1 napisał:
nie wiem czy warto inwestować w głowicę - ja osobiście się na ciołem a kupiłem cały zestaw na 90 cm3 - jedyny jaki był mankament to nie doszlifowane zawory , wróciłem do fabrycznej głowicy 50 cm3 tylko wałek zmieniłem na niby tuningowy i śmigam już 5 tyś na takiej kombinacji bez problemów.

jaki to był cylinder 90? nie wiedziałem że głowica od 50cc będzie pasowała do 90

niestety ale pasuje - mowa o Zipp Quantum 4T , w głowicy jest troszkę mniejsza średnica otworu w czym nic nie przeszkadza.

no prócz tego, że przez to cylinder ma znacznie mniejszą moc. Ale jeśli Ci to w niczym nie przeszkadza...

aha , no to zbieram na taki cylinder ;)

na takiej glowicy mocniej spreza jezeli nie ma spalania stukowego to mozna smigac jak napisal mario1,zmienil walek i w ten sposob nie traci wiele przez mniejsze zawory, jak dla mnie to tylko dobrze ze tlok nie wali w mniejsza glowice,wniosek prosty zestaw sprawdzony i przypuszczam ze wiele nie traci w stosunku do kompletnego zestawu
tak trzymac mario1 podejscie to najwazniejsze :)

jak będzie stukało to 98 będę tankował

to nie rozwiazanie na dluga mete

A grubsza uszczelka pod głowicą?

tez moze byc(tylko bez przesady z uszczelka)-jak i podpilowanie mocowan czujnika zaplonu i przestawienie go

Chodzi o czujnik położenia koła magnesowego? U mnie jest regulowane jego położenie.

Kisiu1981 napisał:

Chodzi o czujnik położenia koła magnesowego? U mnie jest regulowane jego położenie.

rzadko spotykane a tak potrzebne nie raz :)