Głowica, Cylinder 4T [ Wymiana]

Witam wszystkich,

Mam problem ze swoim skuterem 4T a konkretnie to z YukiMoto Pride 50cc no można powiedzieć już 80cc. Wczoraj wymieniałem cylinder i głowicę na 80cc wymiana poszła dość sprawnie, i udało mi się założyć nowy zestaw.. Lecz po założeniu i przejechaniu jazdy testowej skutera pojawiły się następujące problemy:
-Skuter się dławi [ na niskich obrotach wszystko jest ok dopiero jak przekręcę manetkę na 2/4 gazu skuter nagle traci swoją moc i prędkość 40km/h maleje do 25km/h
-Przy wkręcaniu się na obroty słychać strzały z tłumika tak samo jest przy schodzeniu skutera z obrotów, wali jak w rajdówce.
Rozrząd jest ustawiony prawidłowo, mam dobrą kompresję.
Co mam zrobić aby skuter w końcu pojechał więcej niż 40km/h ? Może wymiana gaźnika/dyszy ? Co byście mi zaproponowali bo już sam nie wiem co może być nie tak.

YukiMoto Pride 80cc
Wariator Sportowy Cuga
Sprzęgło sportowe Cuga
Cylinder 80cm tajwański MCN
Głowica tuningowa tajwański MCN

PS. Wszystko starałem się robić niskim nakładem kosztów . Pozdrawiam Krzysiek.

Tusek napisał:

-Przy wkręcaniu się na obroty słychać strzały z tłumika tak samo jest przy schodzeniu skutera z obrotów, wali jak w rajdówce.

Tu jest problem, albo zapłon jest uszkodzony, albo rozrząd się przestawił. Zajrzyj do głowicy, czy rozrząd jest ustawiony prawidłowo. Sprawdź jak silnik pracuje na innym (sprawnym) module.

Zmieniłeś w gaźniku dyszę? Zakąłdając większy cylinder, montuje się większą dyszę i od nowa reguluje gaźnik. Warto by jeszcze dobrać do wariatora rolki.

Rolki wariatora ? Mam 3,5gr sportowe, więc myślę że powinny być okej.. Dzięki za odpowiedź jutro zajrzę do serca mojego skutera i napiszę czy coś udało mi się zdziałać .

Skoro rozrząd masz dobrze ustawiony, sprawdź luzy zaworów, jeśli luzy są ok spróbuj odpalić na nowej świecy.

Problem rozwiązany, była to dysza.. wymieniłem seryjną na tuningową i jest ok. Problem rozwiązany dzięki za pomoc.

Na jaką średnicę zmieniłeś ?

pewnie na 90.. najlepsza do 80-tki :)