Głowica

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #666219 Reply
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • Postów: 72
    • Postów: 104

    Siema, dostałem dziś głowicę że skutera, i chce założyć do mojego skutera. I teraz pytanie jak sprawdzic zużycie tej głowicy i od jakiej pojemności ona była?

    Skuter z której była zdjęty głowica to 4t, tyle wiem

    #666225 Reply
    Just_as_planned
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 170
    • Postów: 170

    Się ma i część i nara. Zakładaj se to na pałę jak leci, najwyżej dźwigienki zaworowe nie wydolą, rozrząd się skundli, mleko wycieknie z nieszczelnych zaworów. Umiesz już sprawdzać szczelność głowicy na mleko? Ja już umiem. Git patent. 😉

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #666230 Reply
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • Postów: 72
    • Postów: 104

    Wlałem mleko i ropę i nic nie ciekło od strony tłoka, chyba nie musiałem ruszać sprężynami ?
    A Teraz pytanie jak zobaczyć stan głowicy którą siedzi w skuterze ? I czy jest możliwe że przez nią skuter stracił na mocy i bierze olej ?

    #666231 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    jaka jest średnica komory spalania? to ci powie o średnicy tłoka a to o pojemności

    #666232 Reply
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • Postów: 72
    • Postów: 104

    Ok, a jak zobaczyć w jakim jest stanie głowica którą jest w skuterze ?

    #666233 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    popaczać na nią
    sprawdzić na stole traserskim
    sprawdzić szczelność zaworów i luzy na prowadnicach

    #666242 Reply
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • Postów: 72
    • Postów: 104

    No tak, ale czy da rade obczaić to jak głowica jest w silniku ?

    #666246 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    jeżeli nie ma na niej żadnych oznaczeń to nie.
    Ale pisałeś że dostałeś głowice a nie że dostałeś silnik z przykręconą głowicą do której nie możesz (???) popatrzeć. Wiec sie zdecyduj co dostałeś

    #666251 Reply
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • Postów: 72
    • Postów: 104

    Dostałem głowicę, i chce zobaczyc W jakim stanie mam głowicę którą siedzi w silniku w skuterze, bez jej zdejmowania

    #666260 Reply
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • Postów: 72
    • Postów: 104

    Jeśli zdejme głowicę to zakładając ja ponownie będę musiał kupić nowe uszczelki czy moge założyć na starą uszczelkę ?

    #666265 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    nowe

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Głowica
Twoje informacje:




Back to top button