GILERA SMT 50 - Zalewa się, nie chce jechać, muli, dławi..

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #309767 Reply
    exelele
    Użytkownik
    • Postów: 24

    GILERA SMT 50.. Zalewa się, gaźnik był czyszczony, wieloktrotnie regulowany. Na luzie wkręca się ok, podczas jazdy bardzo muli, zalewa się, ledwo rozpędza, od 7k jakoś tam kręci ale bez rewelacji. Wymieniany był króciec ssący ponieważ był popękany, myślałem że to jest przyczyna lecz nie.

    #309769 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 051

    za duża albo rozkalibrowana dysza, za wysoko iglica.. itd

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #309770 Reply
    exelele
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Iglica była ustawiana – bez skutku. Jeździło dobrze, lecz założyłem inny wydech, wtedy muliło nie chciało jechać, zaczelismy regulowac gaznik, nic nie dalo to przeczyscilismy, regulowalismy i nic. Potem zobaczylem ze jest pekniety ten krociec ssacy kupiilem nowy i zalozylem ten wydech co chodzil na poczatku i bylo dobrze.. Raczej chyba wszystko dobrze w gazniku skrecone.. na wolnych obrotach jest ok kreci do 10-11k

    #309773 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 051

    na luzie chyba nie na wolnych obrotach. tylko że na luzie nie ma obciążenia

    #309774 Reply
    exelele
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Pomyłka, na luzie.. No wiem o tym, ale jaka przyczyna jest takiego zalewania? Czy za duzo powietrza dostaje czy co juz sam nie wiem jak i co sprawdzic

    #309776 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 051

    zmieniłeś parametry wydechy wiec zmieniłeś parametry napełniania cylindra. wiem że potem założyłeś stary ale może inaczej, inna uszczelka, inne spasowanie, inny króciec – szczelniejszy a wiec większe podciśnienie.
    Skoro zalewa przy maksie to najczęściej znaczy że trzeba regulowac gaznik – być może na mniejszej dyszy

    #309777 Reply
    exelele
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Na tej dyszy było dobrze wiec teraz tez powinno byc dobrze.. A gaznik byl regulowany i regulowany i nic sie nie zmienia w przyspieszeniu i starcie, nadal sie jakby zalewał

    #309779 Reply
    exelele
    Użytkownik
    • Postów: 24

    da sie jakos sprawdzic czy łapie lewe powietrze?

    #309780 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 051

    psikasz delikatnie samostartem w okolicy gaznik i dolotu ale tak żeby ci nie zassał tego filtr powietrza.
    Jeżeli obroty wzrosną to znaczy że go którędyś wciąga

    #309781 Reply
    exelele
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Jutro sprawdze, a jest jakas inna mozliwosc prócz tego ze bierze lewe powietrze?

    #309782 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 051

    1. To że było na tej dyszy dobrze to nie znaczy że wciąż będzie. Dysza się mogła zużyć, rozkalibrować, lekko się zmieniły warunki w silniku.
    2. Lewe powietrze to nadmiar powietrza a ty szukasz przyczyny czegoś przeciwnego – zalewania.
    Może ci ssaniem podcieka cały czas

    #309783 Reply
    exelele
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Ssanie raczej wykluczam, sprawdze jutro z tym lewym powietrzem jak nie to zobaczymy z tą dyszą

    #309879 Reply
    exelele
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Problem rozwiązany, był zapchany tłumik.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: GILERA SMT 50 - Zalewa się, nie chce jechać, muli, dławi..
Twoje informacje:




Back to top button