Gilera DNA – pomocy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Gilera DNA – pomocy

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #273215

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. Jestem posiadaczem Gilery DNA 2001r. Tuning to jedynie sportowy wydech ZX. Po założeniu tłumika, motor strasznie mi zamula do 25km/h, a słyszałem że te tąumiczki biorę od dołu. Poradęcie co zrobić żeby miał dobre przyspieszenie? Moim zdaniem powinienem wymienić dyszę na większą, lub wymienić pompkę paliwową na większą, a więc myślę że problem tkwi w za małym dostarczaniu paliwa. Zaż mój kumpel po zmianie wydechu też tak miał, i jedynie zmiana wariatora poprawiła jego przyspieszenie. Może wystarczy jak wymienić rolki Proszę poradęcie! Do tego mam zryte sprzęgło. Ześlizguje mi się że jest prawie całkowicie przefarbowane na różowo. Jakie polecacie sprzęgło? Hebo N? :-> Potrzebuje takie, żeby pasowało do seryjnego cylindra, jak i w przyszłości do 70ccm sport. POZDRO! V-max – 98km/h

    #273216

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No to jak kupiłes ten tłumik w jakims sklepie internetowym to powinno pisac jakie części zalecaja wymieniłeś przy zamontowaniu tego tłumika.. jak nie to poszukaj na skuterdoktor.pl.. A sprzęgło szukałem i nie znalazlem.. przykro mi. pozdro 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #273217

    Anonimowy
    • Postów: 0

    co TY zrobiles ze DNA lata CI 98???? 😯 😯 😯

    #273218

    Anonimowy
    • Postów: 0

    arbuzjo napisał:

    co TY zrobiles ze DNA lata CI 98???? 😯 😯 😯

    Zapewne licznikowe, choć na sportowych wydechach po profesjonalnej regulacji da się tyle osięgnąć i w realu. Co do tematu: Rolki powinieneś dostać w zestawie. Jeśli ich nie założyliście, lub są zże, to polecam coś w granicach 5.3 -6.5g . Jeśli sprzęgło zu?yte, to oczywiście do wymiany, Hebo N będzie dobrą propozycją, do 50cc jak i 70cc. Tam w zestawie dostaniesz odpowiednie sprężynki, jeśli jednak zostajesz przy tym sprzęgle, to sprężynki co najmniej +15%. Regulacja gaźnika- obowiązkowa. Regulacja dyszami, składem, możliwe, ze trzeba będzie podnieść lekko iglic?.

    #273219

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak już będą miał wariator i sprzęgło z dzwonem, ile odłożyć na regulacją? czy sam to mogę zrobić?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie