Generic Cracker zmiana silnika - czy to możlwie ? POMOCy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Generic Cracker zmiana silnika - czy to możlwie ? POMOCy

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 12 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #283144 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam jestem tutaj nowym urzytkownikiem wiem chciałem się przywitać A więc mam skuter marki Generic o modelu Cracker (Generic Cracker), jest to chiński skuter z 2006 roku kupionego w salonie. Odblokowałem go zeszłego lata i leci mi oko 70 km/h. Skuterek jest wygodny przyjemnie się nim jezdzi ale w tym sąk ze jest strasznie wolny i mułowaty, nie oszukujmy się mój licznik pokazuje 70km/h ale w rzeczywistości to jest ok. 60km/h tak naprawde. Na początku chciałem go stiuningował( zmienić wszystkie możliwe części), lecz po moich obliczeniach wyszło by mnie to strasznie drogo by uzyskać pożądany efekt ( V-max). Wiec wpadłem na tkai pomysł że mogłbym zmienić silnik na np. z Aeroxa lub Piaggia lub jeszcze czegoś innego. I moje pytanie kieruje właśnie w tym kierunku: Czy dało by radę zmienić silnik np z Aerox’a do mojego Generic’każ A jeśli nie to co bym musiał zrobić zdaje sobie z tego sprawe że uchwyty musiał by mi dospawać spawacz bo zapewne są w innym miejscu niż moj seryjny silnik. Wiec kieruje ogólne pytanie: Czy da się to zrobić i czy już ktoś to kiedyś robić i z jakim silnikiem. Pozdrawiam!

    #283145 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Oczywiscie, ze się da – wystarcza checi, trochę zaparacia i czas. Oczywiscie, trzeba będzie przerobic uchwyty, a byc moze nawet przerobic rame. (najlepiej od razu ja wzmocnic)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #283146 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A jaki silnik był mi doradzać(marke,rok,przebieg)? 125cc też wchodzi w grę I czy musiał bym silnik kupywać wydechem nowym czy moj seryjny bez problemu by się zgrywał z nowym silnikiem?

    #283147 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Z tego co kojarze, to tam siedzi chińska imitacja silnika minarelli. A skoro tak – poszukaj silnika od Yamahy Jog, Malaguti F12 AC, Yamahy Neo`s, Aprili SR AC z rocznika do 1996.

    #283148 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A coś z 125cc silnikiem ? Tam napisliście ze z 1996 – to SR’ki silnik szukać z tego roku czy z tych wszystkich które mi podajecie (jog,F12,Neos) ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysyłka.

    Uniwersalny kufer motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstawą do łatwej instalacji.

    #283149 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    W tej kwestii Ci nie pomoge. Jezdzienie 125/50 jest dla mnie jawnym lamaniem prawa.

    #283150 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    oczywiście był mógł wstawić silnik od Aeroxa ale trza by było felgę tył (hamulec tarczowy) inne klamki pompy hamulców chłodnice itp. Najlepiej jak masz felgi 12 cali to silnik od neosa albo Jog’a AC wtedy był wszystko bez problemów zrobić. Tylko mocowania silnika z rama tak jak już wspomnieli i masz 😆

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
Odpowiedz do: Generic Cracker zmiana silnika - czy to możlwie ? POMOCy
Informacje o Tobie: