Generic Cracker 50 2t gdzie są blokady i jak je zdjąć ?

Mógłby ktoś napisać gdzie są blokady w generic cracker i jak je zdjąć ?? Dołuje mnie już jazda 60 km na godzine

Mój tak leciał bez blokad,60 a 65 na module bez kagańca pomogła dopiero wymiana cylka i głowicy na 70,po zmianie i dotarciu 90-95 licznikowe gps nie mierzone ale wydaje mi się że 85 do 90 leciał.

A gdzie są te wszystkie blokady ??bo ja zdjąłem tylko pierścionek na wariatorze

Ja prócz tego wymieniałem moduł,kolanko wydechu [miałem blokowane] i gaźnik na 18,5mm.[miałem 12mm]

I nie ma innych blokad typu zwężka w filtrze powietrza , złota śrubka w gaźniku itp. ???????

To nie 4t żeby miał magiczną złotą śrubkę,a zwężka to nie zawsze jest blokada [zdejmij filtr powietrza to sie dowiesz czy będzie ci chodził]

Co masz na myśli mówiąc zdejmij filtr powietrza???

Usunięcie zwężki daje podobny efekt.