Generic Cracker 50 2t gdzie są blokady i jak je zdjąć ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #199645
    spidi23
    Użytkownik
    • Postów: 17

    Mógłby ktoś napisać gdzie są blokady w generic cracker i jak je zdjąć ?? Dołuje mnie już jazda 60 km na godzine

    #199671
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Mój tak leciał bez blokad,60 a 65 na module bez kagańca pomogła dopiero wymiana cylka i głowicy na 70,po zmianie i dotarciu 90-95 licznikowe gps nie mierzone ale wydaje mi się że 85 do 90 leciał.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #199686
    spidi23
    Użytkownik
    • Postów: 17

    A gdzie są te wszystkie blokady ??bo ja zdjąłem tylko pierścionek na wariatorze

    #199687
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Ja prócz tego wymieniałem moduł,kolanko wydechu [miałem blokowane] i gaźnik na 18,5mm.[miałem 12mm]

    #199701
    spidi23
    Użytkownik
    • Postów: 17

    I nie ma innych blokad typu zwężka w filtrze powietrza , złota śrubka w gaźniku itp. ???????

    #199709
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    To nie 4t żeby miał magiczną złotą śrubkę,a zwężka to nie zawsze jest blokada [zdejmij filtr powietrza to sie dowiesz czy będzie ci chodził]

    #199723
    spidi23
    Użytkownik
    • Postów: 17

    Co masz na myśli mówiąc zdejmij filtr powietrza???

    #199726
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Usunięcie zwężki daje podobny efekt.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button