Rex 50 - gdzie są jeszcze blokady?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #127972
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Witam .

    Mam skuter Rex 50 jest to skuter wyprodukowany w Tajwanie i pewnie nie kojarzycie takiego wiec daje link do niego : http://www.google.pl/imgr…Q9QEwAw&dur=273

    Dobrze przejdzmy do rzeczy . Skuter ten jeździ 45-50 km/h chociaż została u niego wymieniona tuleja wariatora na odblokowaną tzn. bez pierscienia dystansowego . Po tej modyfikacji jeździł bez zmian czyli 45-50 . Potem kolega zrobił coś z gaźnikiem oraz wymienił pasek i była nieznaczna poprawa bo jeździł 50 w porywach 53 km/h . No i zostaje nieszczęsny moduł . Przy chińskich skuterach wystarczy przeciąć różowy kabelek ale u mnie nie ma takiego . Mam za to pomarańczowy , który odłączyłem ale skuter nie odpalał mianowicie rozrusznik chodził ale było iskry . Wiec co robić ? Czy musze kupowac odblokowany moduł ? A jeśli tak to jaki ? Dodaje także zdjęcia tego modułu . Albo trzeba przeciąć któryś kabelek ? Zapomniałem dodać że skuter jest w 2-u suwie .

    http://speedy.sh/kWW43/DSC00351.jpg

    Gdzie mogą być jeszcze blokady? I czy rolki 7 g przyczyniają sie do prędkości

    #127976
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    Moduł musi byc odblokowany bo to podstawa. Postaw go sobie na centralnej manetka do konca i jak nie bedzie przerywało to odblokowany albo zjezdzasz z dos duzej górki na full manetce i jak pojawia sie tak zwane turbulencjie 😛 to znaczy ze odblokowany. Kolejna blokada JEST tłumik w 2t = wymiana na sportowy. Nastepna blokada moga byc przełozenia. Sprawdz też czy wchodzi Ci na sama gore wariatora pasek. Ja mialem blokade na wario zdjołem ją myslać ze cos sie porawi a tu nic no moze zmniejszyl sie troszeczke muł na poczatku wiecej nic.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #127978
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    O tym pasku zapomniałem ! Pasek nie wchodzi na samą góre nawet po wymieanie tulei na odblokowaną … turbulencje sa z górki jak jade .. ale sam tłumnik mógłby aż tak ograniczyć predkość ?

    #127986
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    Ja mam własnie ten sam problem wymienilem pasek bawilem sie z rolkami i nic pasek dalej nie wchodzi i jest ok. 2-3 cm wolnego miejsca. Tłumik jest ważna rzecza w 2t wiec dobry tłumik podniesie osiągi. Tylko co zrobić z tym wario to nie wiem albo inne albo inna spreżyna?

    #128006
    Kotli111
    Użytkownik
    • Postów: 41

    ja na twoim miejscu sprawdzil bym tak :

    wywal ta tuleje
    zmien przelozenia na polini na predkosc
    wydech daj sportowy tecnigas ewentualnie Leo Vince stage 6 itd ..
    wariator polini speed
    dysze na szersza
    cylinder 70
    i poszedl by duuzo 😉

    #128036
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 927

    Kotli111 napisał:

    ja na twoim miejscu sprawdzil bym tak :
    wypierdol ta tuleje

    Boże Broń!!! Nie usuwa sie tulei tylko dystanse na niej (lub wymienia na taką bez) a o tym ,że to zrobił,pytający pisał już w pierwszym poście. Proponuję nieco precyzji w wypowiedziach, zanim popsuje się komuś skuter.

    #128068
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Jak można całą tuleje wywalić ?! Troche pomyślunku …
    A czy blokada na wydechu może powodowaćże skuter cicho pracuje ? bo mój jest baaaardzo cichy

    #128070
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    pioneerq w twoim wypadku wystarczyło tylko wydech zmienić ? czy moduł też wymieniałeś ?

    #128075
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    ogólnie to modul mam oryginalny bo był odblokowany w tłumikach możesz miec zwężenia np w kolanku lub zawirowacze spalin. Tłumik sportowe posiadaja komore rozprężną no i to wpływa na moc skutera. (czyli te zawijane wydechy). Ja nie zmieniłem tłumika ponieważ zbieram na cały komplet cylinder tłumik i pare dodatkow do gaźnika. Tłumik będe zmieniał gdyż mam pewność że jest on zablokowany.

    #128076
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    A zapomniałem co do tulei to jej się nie wyjmuje, nie wiem skąd to wytszasneliscie ale czytałem przedchwila na necie że mozna ją skrócić o jakies 1-3 mm i to może pozwolić zwiększyc prędkośc o pare km/h no nie liczmy na jakies 10km/h ale powinno gdzies podniesc o 3-5 km/h to jest róznica 😛

    #128132
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    a jakbym przewiercił tłumnik dało by to coś ?? ps.mój skuter jest bardzo cichy

    #128185
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    możesz spróbować ale to prawie nic ci nie da może tam 1 km/h i oczywisci inny dzwiek 😛

    #128273
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Dziś kupiłem odblokowany moduł za 28 zł które poszło jak krew w piach . ŻADNEJ poprawy . Wiec to musi być wydech . Jesli możecie to dajcie mi jakieś linki do tanich wydechów sportowych . Zauważyłem ze rura strasznie mi sie nagrzewa i to po 2-3 km jazdy czy to moze być znakiem tego że jest jakiaś blokada i gdzie mogę ją znaleźć ?

    #128435
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    Sam pisałeś że masz odblokowany więc nie wiem po co kupiłeś ten moduł. CO do tłumików to taniego tłumika nie kupuj bo mało da lepiej zainwestowac w jakis markowy lub kupic uzywany.

    #128591
    Kotli111
    Użytkownik
    • Postów: 41

    jezu jezu chodzilo mi o pierscien na wariu , pomylilem sie spokojnie

    #128635
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Sprawdzałem dziś wydech i oto co znalałem nie jestem do końca pewnien czy to blokada więc daje fotke :
    http://speedy.sh/9UQy7/2013-06-20-14.37.29.jpg
    Chodzi o zwężke która znajduje sie na samym początku wydechu

    #128680
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    jak masz jakieś zwęzenia to sie ich pozbadz

    #128705
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Znalazłem dzisiaj także rurke w filtrze powietrza która zwężała dopływ ale gdy jej sie pozbyłem skuter gasł gdy przekręciłem manetke od połowy do max . Rozumiem że trzeba wyregulować mieszanke w gaźniku . A czy mógłbym ewntualnie ją obciąć ?
    Zwężenie wygląda tak :
    http://speedy.sh/wMyWm/DSC00014-arwxsn.JPG

    #128725
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298
    #128745
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    obetnij sama koncowke bo to jest chyba wlot powietrza do filtra tak? po tym sie kłania regulacja gaźnika.

    #128748
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Nic nie obcinaj. To ma tak być. Ile mozna pisać to samo…

    #128818
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Kisiu spokojnie nie wiedziałem przecież od tego jest forum tak.
    No to jest wlot powietrza i miałem dokładnie tak samo Sparrow

    #128848
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    jak chcesz podnieść moc to możesz wyjąć cylinder i wypolerować wszystkie kanały aby benzyna jak i dym swobodnie wychodziły możesz takze lekko powiększyć wylot spalin tylko nie od strony tłoka chociarz też mona ale potem jest pełno zabawy z regulacjami. Można też zaoszczyc krawędzie tłoka te od spodu (do środka) aby stawiały mniej oporu. Tym sposobem zrobisz coś za darmo i nie zwiększysz spalania. Słyszałem że można także dociąć (nie weim jak to opisać) do srodka głowice o 1-4 mm tylko nie za duzo bo może wystąpić samozapłon i nie zgasisz silnika :D.
    Myślę ze samą polerka kanałów + zaostrzenie tłoka + lekkie powiększenie wylotu od strony kolanka daci 1-2 Hp

    #129270
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Podsumowując :
    -odblokowany moduł
    -odblokowany wariator i wymiana na sportowy
    -Gaźnik wyregulowany
    czy wystarczy że kupie sportowy tłumik za jakieś 160 zl i bedzie zapie*dalał ?

    #129276
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    ReX50 napisał:

    Kisiu spokojnie nie wiedziałem przecież od tego jest forum tak.
    No to jest wlot powietrza i miałem dokładnie tak samo Sparrow

    Nie no, sorki ale myślałem, że czytaliście tamte tematy. Ale jak cos to pytaj – dokładnie.

    #129348
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    kup jakiś sportowy ale porzadny te za 160 zmienia ci tylko dzwiek mocy nie dostaniesz 🙁

    #129472
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    A jakie rolki byście polecali ? Chodzi mi o takie które dadzą wiekszą predkość maksymalną
    Mam 5g ,6g , 7g

    #129494
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Nie wiem jaką masz centralkę, ale jeśli chcesz mieć większy v-max to raczej załóż 7g

    #129776
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    zależy jakie też masz teraz jak włożysz za cięzkie to nie ruszysz. Tłumik to podstawa w 2t potem bawisz sie z wariatorem. ;D

    #130335
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    http://allegro.pl/wydech-laser-xpro-chrom-aerox-minarelli-hor-sklep-i3329579948.html
    Co o nim sądzicie ? Wiem że lepszy by był nowy ale u mnie bida z nędzom

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button