Gdzie oprocz szkoly moge zdawac na karte motorowerowa?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #85766 Reply
    Vmax
    Użytkownik
    • 4

nasza szkola ze wzgledu na te majace sie zmienic przepisy nie podjela sie mozliwosci zdawania przez uczniow na karte motorowerowa. Mam 13 lat i chcialbym zdac sobie do stycznia. Tylko teraz gdzie ? Czy musze cos za to placic? Jak wyglada test praktyczny i test teoretyczny? Czy oni mi tam wszystoo wytlumacza? Bo jesli chodzi o obsluge skutera to jestem zielony bo jeszcze nigdy na nim nie jezdzilem.
    Pomocy !!!

#85768 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27

Późno się kolego wziąłeś za zdawanie karty motorowerowej, sezon się już kończy i raczej nie dasz rady się na stare przepisy załapać. Jednak możesz się na policji i OSKach zapytać.

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

#85777 Reply
    MarSen
    Użytkownik
    • 11

Jeżeli masz 13 lat w dniu wejścia w życie ustawy (tj. 19 stycznia 2012) to i tak karta przepadnie i jak ukończysz 14 lat będziesz musiał zrobić AM z tego co się orientuję.

#85778 Reply
    monek100
    Użytkownik
    • 12

jeśli zrobi karte do 19 stycznia to będzie tylko wymiana na AM. Gorzej jak nie zrobi. A karte można zdawać w np szkołach jazdy, w WORDzie. Jak masz w swojej miejscowośći jakąś szkołe jazdy to sie popytaj tam. Moi koledzy tak zdawali i oni płacili 150zł

#86033 Reply
    kubeeq
    Użytkownik
    • 0

Ja dzisiaj zdawałem w Ośrodku Szkolenia Kierowców w moim mieście i za wszystko czyli egzaminy teoretyczny+praktyczny+pierwszą pomoc zapłaciłem 100zł.

#86043 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22

Wie może ktoś czy gdzieś na Śląsku jest jeszcze organizowany egzamin na kartę motorowerową?.

#86067 Reply
    matol1798
    Użytkownik
    • 27