Gdy silnik się nagrzeje to gaśnie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #247119 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Mam mały problem.

    Mianowicie, przed rozpoczęciem sezonu śmigałem i śmigałem.

    Teraz, gdy zrobiło się już cieplej wyjechałem, nagle skuter zaczął tracić mocy, zjechałem na chodnik i zgasł. Na początku nie chciał odpalić. Odczekałem chwile i odpalił. Sytuacja się powtarzała. Wymieniłem nową świece, przeczyściłem gaźnik i filtr powietrza, nowy filtr paliwa, kompresja i pierścienie w porządku.

    Co to może być? WTF?

    #247120 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    jak cylinder w porządku mówisz to może łożyska na wale, jak się rozgrzeje to puchną i stawiają większy opór i gaśnie, jak nie to nie wiem sam 😛

    Ale pierścienie mogą być i kompresja ok, ale tłok i tak morze puchnąć…

    #247121 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Właśnie o to chodzi że tłok nie puchnie.

    Łożyska są nowe firmowe.

    Ustawiłem większą mieszankę powietrza, niby lepiej ale i tak nie jest to ideał.

    #247122 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Jak dasz więcej powietrza, top się bardziej grzeje, więc nie wiem, czy to powinno pomóc…

    #247123 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    On w ogóle szybko i bardzo mi się grzeje. Wydech to prawie czerwony jest. Boję się gdzieś daleko jechać żeby nie zatrzeć. Inni jeżdżą i im się tak nie grzeją.
    Czemu się tak grzeje?

    #247124 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    a może wał…? zobacz czy czasami nie wymaga wymiany i zobacz czy pod pokrywą wszystko ok… tzn dzwon sprzęgła czy coś się nie zacina … bo to może być poważne lub jakaś pierdoła
    To jest LC czy AC??

    #247125 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    To powietrzak. Wał też jest nowy, przy zmianie wału wymieniałem łożyska i simeringi.

    #247126 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Skoro wydech jest prawie czerwony to jest za wysoka temperatura spalin można ją obniżyć dając większą dyszę główną. Odpowiednia temperatura spalin nie powinno powodować przegrzewania się tłumika. A to że gaśnie spowodowane jest tym, że się przegrzewa a jak się przegrzeje to nie ma bata musi tłok trochę spuchnąć i wtedy gaśnie.

    #247127 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    no ale tak nagle mu się dysza za mała zrobiło skoro wcześniej było wszystko ok? pomyśl a dopiero pisz 😛

    #247128 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    W sumie to wcześniej było chłodniej, ale bez przesady. O jakiej dyszy moważ

    #247129 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    o dyszy w gaźniku 😛 to masz jakąś inną dysze ? 😆 o dysze główną of cours 😉

    #247130 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Czyli jest to śrubka od regulacji mieszanki 😆 nkiż Bo jestem onkły

    #247131 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    nie… dysza główna jest w środku gaźnika, trzeba odkręcić taki dekielek z dołu gaźnika i wtedy będziesz miał ją na wierzchu.

    #247132 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Jak było chłodno to mój speed chodził pięknie na dyszy 60 jak zrobiło się trochę ciepło zauważyłem że po daniu full manetki gaśnie a różnica temperatury wynosiła 5 stopni Celsjusza.

    #247133 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    hmm to powinna być przyczyna przebarwienie (zużycia) się dzwonu sprzęgła ale jeśli nie to .. to obawiam się że wał jest do wymiany … :-/ lub tłok

    #247134 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Co ma do gaśnięcia wał i dzwon sprzegłaż? 😕 Na bank puchnie tłok albo po prostu dysza jest za mała.

    #247135 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    To raczej nie dysza, bo wcześniej jeździł i było dobrze. Obstawiałbym puchnący tłok.

    #247136 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    no rzeczywiście przecież on gaśnie 😆 zapomniałem 😛 no to będzie właśnie tłok lub pierścionki 🙄

    #247137 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Ale tłok i pierścienie są w porządku, bo sprawdzałem.

    #247138 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    A w jaki sposób to sprawdzałeś? 😕

    #247139 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Sprawdzałem przyrządem to kompresji i ściągnełem cyl.

    #247140 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Może dostanę za to warna, ale to:

    Patrico napisał:

    O jakiej dyszy moważ

    i to:

    Patrico napisał:

    Czyli jest to śrubka od regulacji mieszanki nkiż Bo jestem onkły

    świadczą o tym że sqab z awatara Patrica nie jest jego, albo dał go do tunnigu specjalistom. Wrona też dawał link do zdjęć z zagranicznym opisem.

    #247141 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Kowal napisał:

    Może dostanę za to warna, ale to:

    Racja, powinieneś dostać warna, bo o tym że to nie jego skuter wiedzą już wszyscy, a poza tym to spam 😛

    Patrico napisał:

    Sprawdzałem przyrządem to kompresji i ściągnełem cyl.

    „Przyrządem do kompresji” sprawdzasz jaką ma kompresje, a nie czy tłok jest dobry. Przecież puchnący tłok puchnie dopiero jak się nagrzeje, od temperatury 🙄

    Tak więc dalej obstawiam tłok :->

    #247142 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Chciałbym Wam zadać jeszcze jedno pytanie.

    Więc tak, dzisiaj sobie śmiga. Skuter się nagrzał i dostał muła. Ciężko było ruszyć nie mówiąc już o wejściu na wyższe obroty.

    Postawiłem pod blokiem. Próbuje odpalić nie da rady. Odczekałem aż ostygnie i odpalił od razu.

    Cylek ma niedużo przejechane, świeżo po dotarciu. Kompresja niby dobra.
    Czy pomoże tu regulacja gaźnika czy trzeba coś wymieniać?
    Jeśli regulacja to jak wyregulować itp.

    P.S: Posypią się piwka.

    #247143 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    To skoro chodził normalnie to weź się za regulacje gaźnika wsadź większą dyszę bo za dużo powietrza dostaje

    #247144 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Zajmę się jutro gaźnikiem i zobaczę co z tego wyjdzie.

    #247145 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Patrico napisał:

    Kupiłem cyl za 200

    OMG, to już tym bardziej się mógł zatrzeć, rozumiem że to „oryginalny” cylinder 50ccm, to nic że sam dobry tłok kosztuje ze 150zł.
    Ten cylinder to jedno wielkie G chińskie i tłok Ci puchnie na 99%.
    A jak mu dobrze jeździł to dysza by nagle się nie zrobiła za mała/duża.

    #247146 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    No właśnie dlatego się dziwiłem.

    Ale, cylinder był po szlifie i tłok jest Vertexa.

    #247147 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Ale mogłeś go zagrzać i puchnie tłok :->

    Mafioz napisał:

    tłok Ci puchnie na 99%

    Popieram 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Gdy silnik się nagrzeje to gaśnie
Twoje informacje:




Back to top button