Gdy silnik się nagrzeje to gaśnie
- This topic has 28 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 13 years, 4 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
4 kwietnia 2009 dnia 22:32 #247119
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Mam mały problem.
Mianowicie, przed rozpoczęciem sezonu śmigałem i śmigałem.
Teraz, gdy zrobiło się już cieplej wyjechałem, nagle skuter zaczął tracić mocy, zjechałem na chodnik i zgasł. Na początku nie chciał odpalić. Odczekałem chwile i odpalił. Sytuacja się powtarzała. Wymieniłem nową świece, przeczyściłem gaźnik i filtr powietrza, nowy filtr paliwa, kompresja i pierścienie w porządku.
Co to może być? WTF?
4 kwietnia 2009 dnia 22:35 #247120Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
jak cylinder w porządku mówisz to może łożyska na wale, jak się rozgrzeje to puchną i stawiają większy opór i gaśnie, jak nie to nie wiem sam 😛
Ale pierścienie mogą być i kompresja ok, ale tłok i tak morze puchnąć…
4 kwietnia 2009 dnia 22:38 #247121Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Właśnie o to chodzi że tłok nie puchnie.
Łożyska są nowe firmowe.
Ustawiłem większą mieszankę powietrza, niby lepiej ale i tak nie jest to ideał.
4 kwietnia 2009 dnia 22:47 #247122Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak dasz więcej powietrza, top się bardziej grzeje, więc nie wiem, czy to powinno pomóc…
4 kwietnia 2009 dnia 22:51 #247123Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
On w ogóle szybko i bardzo mi się grzeje. Wydech to prawie czerwony jest. Boję się gdzieś daleko jechać żeby nie zatrzeć. Inni jeżdżą i im się tak nie grzeją.
Czemu się tak grzeje?4 kwietnia 2009 dnia 22:56 #247124Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a może wał…? zobacz czy czasami nie wymaga wymiany i zobacz czy pod pokrywą wszystko ok… tzn dzwon sprzęgła czy coś się nie zacina … bo to może być poważne lub jakaś pierdoła
To jest LC czy AC??4 kwietnia 2009 dnia 22:59 #247125Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
To powietrzak. Wał też jest nowy, przy zmianie wału wymieniałem łożyska i simeringi.
4 kwietnia 2009 dnia 23:07 #247126Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Skoro wydech jest prawie czerwony to jest za wysoka temperatura spalin można ją obniżyć dając większą dyszę główną. Odpowiednia temperatura spalin nie powinno powodować przegrzewania się tłumika. A to że gaśnie spowodowane jest tym, że się przegrzewa a jak się przegrzeje to nie ma bata musi tłok trochę spuchnąć i wtedy gaśnie.
4 kwietnia 2009 dnia 23:10 #247127Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no ale tak nagle mu się dysza za mała zrobiło skoro wcześniej było wszystko ok? pomyśl a dopiero pisz 😛
4 kwietnia 2009 dnia 23:14 #247128Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
W sumie to wcześniej było chłodniej, ale bez przesady. O jakiej dyszy moważ
4 kwietnia 2009 dnia 23:15 #247129Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
o dyszy w gaźniku 😛 to masz jakąś inną dysze ? 😆 o dysze główną of cours 😉
4 kwietnia 2009 dnia 23:17 #247130Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Czyli jest to śrubka od regulacji mieszanki 😆 nkiż Bo jestem onkły
4 kwietnia 2009 dnia 23:43 #247131Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
nie… dysza główna jest w środku gaźnika, trzeba odkręcić taki dekielek z dołu gaźnika i wtedy będziesz miał ją na wierzchu.
5 kwietnia 2009 dnia 00:00 #247132Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak było chłodno to mój speed chodził pięknie na dyszy 60 jak zrobiło się trochę ciepło zauważyłem że po daniu full manetki gaśnie a różnica temperatury wynosiła 5 stopni Celsjusza.
5 kwietnia 2009 dnia 06:43 #247133Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
hmm to powinna być przyczyna przebarwienie (zużycia) się dzwonu sprzęgła ale jeśli nie to .. to obawiam się że wał jest do wymiany … :-/ lub tłok
5 kwietnia 2009 dnia 10:15 #247134Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Co ma do gaśnięcia wał i dzwon sprzegłaż? 😕 Na bank puchnie tłok albo po prostu dysza jest za mała.
5 kwietnia 2009 dnia 13:14 #247135Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
To raczej nie dysza, bo wcześniej jeździł i było dobrze. Obstawiałbym puchnący tłok.
5 kwietnia 2009 dnia 14:04 #247136Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no rzeczywiście przecież on gaśnie 😆 zapomniałem 😛 no to będzie właśnie tłok lub pierścionki 🙄
5 kwietnia 2009 dnia 16:10 #247137Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale tłok i pierścienie są w porządku, bo sprawdzałem.
5 kwietnia 2009 dnia 17:48 #247138Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
A w jaki sposób to sprawdzałeś? 😕
5 kwietnia 2009 dnia 21:49 #247139Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Sprawdzałem przyrządem to kompresji i ściągnełem cyl.
6 kwietnia 2009 dnia 14:17 #247140Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Może dostanę za to warna, ale to:
Patrico napisał:
O jakiej dyszy moważ
i to:
Patrico napisał:
Czyli jest to śrubka od regulacji mieszanki nkiż Bo jestem onkły
świadczą o tym że sqab z awatara Patrica nie jest jego, albo dał go do tunnigu specjalistom. Wrona też dawał link do zdjęć z zagranicznym opisem.
6 kwietnia 2009 dnia 14:22 #247141Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Kowal napisał:
Może dostanę za to warna, ale to:
Racja, powinieneś dostać warna, bo o tym że to nie jego skuter wiedzą już wszyscy, a poza tym to spam 😛
Patrico napisał:
Sprawdzałem przyrządem to kompresji i ściągnełem cyl.
„Przyrządem do kompresji” sprawdzasz jaką ma kompresje, a nie czy tłok jest dobry. Przecież puchnący tłok puchnie dopiero jak się nagrzeje, od temperatury 🙄
Tak więc dalej obstawiam tłok :->
8 kwietnia 2009 dnia 21:05 #247142Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Chciałbym Wam zadać jeszcze jedno pytanie.
Więc tak, dzisiaj sobie śmiga. Skuter się nagrzał i dostał muła. Ciężko było ruszyć nie mówiąc już o wejściu na wyższe obroty.
Postawiłem pod blokiem. Próbuje odpalić nie da rady. Odczekałem aż ostygnie i odpalił od razu.
Cylek ma niedużo przejechane, świeżo po dotarciu. Kompresja niby dobra.
Czy pomoże tu regulacja gaźnika czy trzeba coś wymieniać?
Jeśli regulacja to jak wyregulować itp.P.S: Posypią się piwka.
8 kwietnia 2009 dnia 22:16 #247143Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
To skoro chodził normalnie to weź się za regulacje gaźnika wsadź większą dyszę bo za dużo powietrza dostaje
8 kwietnia 2009 dnia 22:19 #247144Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Zajmę się jutro gaźnikiem i zobaczę co z tego wyjdzie.
8 kwietnia 2009 dnia 22:55 #247145Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Patrico napisał:
Kupiłem cyl za 200
OMG, to już tym bardziej się mógł zatrzeć, rozumiem że to „oryginalny” cylinder 50ccm, to nic że sam dobry tłok kosztuje ze 150zł.
Ten cylinder to jedno wielkie G chińskie i tłok Ci puchnie na 99%.
A jak mu dobrze jeździł to dysza by nagle się nie zrobiła za mała/duża.8 kwietnia 2009 dnia 23:28 #247146Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No właśnie dlatego się dziwiłem.
Ale, cylinder był po szlifie i tłok jest Vertexa.
9 kwietnia 2009 dnia 08:39 #247147Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale mogłeś go zagrzać i puchnie tłok :->
Mafioz napisał:
tłok Ci puchnie na 99%
Popieram 😉
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.