Gaźnik podciśnieniowy – plastik/metal – różnice

Dodaj nowy temat na forum

! Forum OFFtopic Gaźnik podciśnieniowy – plastik/metal – różnice

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kristop Kristop 5 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #175262
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 810

    Witam.
    1. Jaka jest różnica między gaźnikami podciśnieniowymi z plastikowym a metalowym dekielkiem zakrywającym membranę z przepustnicą? Czy to tylko sprawa producenta z czego to zrobił, czy różnią się czymś zasadniczo? Gdzies czytałem, że te z metalowym dekielkiem mają jakąś pompkę przyśpieszającą i w czasie dodania gazu nie ma „dziury” w przyśpieszaniu. To może być prawda, że jeden to ma a drugi nie?
    2. Gdzieś widziałem wpis, że można ściąć ten słupek w dekielku od środka, żeby przepustnica miała większy ruch w górę; to ma jakiś sens czy to tylko wymysł „bo tak będzie lepiej”?
    Pzdr.

    Kymco Downtown 125i
    #175275
    Zdjęcie profilowe H2O
    H2O
    Użytkownik
    • Postów: 269

    Dość trudne pytania zadajesz. Znowu. 😉
    *
    Plastikowego słupka nie należy nigdy ścinać według własnego widzimisie. Dlaczego? A dlatego, że jak iglica w gaźniku sobie kiedyś *wyskoczy* z deka wyżej przez taki właśnie zabieg to nie masz po tym już żadnego nadzoru nad swoim silnikiem. Prawie. Idzie… żywym ogniem i pomoże wtenczas tylko odcięcie zapłonu… kluczykiem, stopką boczną, itd.
    *
    Kup taki, jakiego jeszcze nie masz i sam sobie porównasz w realu. I może nawet jakiś artykuł tutaj napiszesz na ten temat.
    RZECZOWY raczej. W rzeczy samej.

    Nie będę naprawiał twojego świata, bo mam zajęcie z naprawianiem swojego.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #175292
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 810

    Hej.
    Zadaję, bo chcę conieco dowiedzieć się o konstrukcjach silników i ich odmianach. Nie chcę być tylko typem „siądź, zapal i jedź” 😉 . Wolę wiedzieć na czym stoję (siedzę 🙂 ) i wiedzieć jak rozwiązać ew. problemy. A moja ciekawość jest spora. Raz to ciekawość, innym razem jest/będzie to problem którego nie wiem jak rozwiązać. Cieszę się, że jest dużo ludzi chcących pomóc.
    Dzięki za odpowiedź.
    Ciąć słupka nie mam zamiaru – zawsze wychodzę z założenia, że producent robi z reguły lepiej (od czegoś ma w końcu inżynierów i konstruktorów) – , pytałem o ten słupek, bo trafiłem gdzieś na „poradę” dot. tuningu, żeby „odciąć ten króciec” – wydało mi się to idiotycznym pomysłem; stąd pytanie. Kupować innego nie będę mając swój sprawny; chciałem tylko wiedzieć – w razie czego – czy to i to to to samo.
    Jeszcze raz dzięki za odpowiedź.

    Kymco Downtown 125i
    #175308
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 927

    „Wolę wiedzieć na czym stoję (siedzę 🙂 )”
    A nie wolałbyś jechać :):):)

    #175309
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 810

    Jadę, ale siedzę NA gaźniku 😀 .

    Kymco Downtown 125i
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SUZUKI TRAVEL PACK EDYCJA SPECJALNA

    Wybierz wymarzony motocykl Suzuki. Teraz ze specjalnym pakietem wyposażenia Travel Pack.Advertisement
    #175329
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Berg napisał:

    Jadę, ale siedzę NA gaźniku 😀 .

    Że zadkiem gaźnika nie urwiesz;)

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie